Bitcoin Forum
May 10, 2024, 01:04:22 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
Author Topic: Placing value in the family  (Read 629 times)
Kingperry22

Activity: 42
Merit: 0

View Profile
March 10, 2024, 01:12:23 PM

las las family na important part wey dey hold us together. E dey give us foundation make we fit stand gidigba for face of wahala. E dey help us make better choice for life, guide us raise pikin well, and protect us from bad influence. Family na where we fit find love and support, and e dey give our life meaning. Na so we fit know who we be and wetin we believe in. Strong family values na wetin dey make person, e dey shape our character and life in general.
The block chain is the main innovation of Bitcoin. It is the first distributed timestamping system.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
Reply with quote  #2

Report to moderator

Ignore
Reply with quote  #2

Report to moderator

Ignore
Reply with quote  #2

Report to moderator
odunybiz

Activity: 630
Merit: 122

Epsiloan Protocol

View Profile
March 11, 2024, 11:47:15 PM

No be lie. E dey happen for every family. Now the worst part be say country con hard. Imagine the kind trauma most of them go pass through just because say money no dey hand.

Na man dey suffer this thing pass. The insult they always come as premium
Make people no dey allow how family members treat us when we have nothing,  because if we allow ahm to disturb our peace of mind e fit break us down. This is always the attitude of family members and we should learn to get used to this and make we also understand too if we no get money today e no mean say money no go dey tomorrow.  Life na journey and everything no go remain the same for ever, na from step by step everything go dey okay.

That is human being for us. You will be appreciated more if you have money but most times the poor are not recognized in the society. We should just learn to be ourself no matter the pressure the family put on us. Let's just remain hardworking and never stay far from right information, one day we will surely be there. Our success is at the corner and very close to us.

Churchillvv

Activity: 392
Merit: 167

Eloncoin.org - Mars, here we come!

View Profile WWW
March 12, 2024, 12:22:31 AM

I get big experience for this talk. the truth be say me personally I never experience am for my family based on say I beast born and my elder ones dey try their best for the house, I no too get responsibility wey I dey carry.

I get person wey I know him dey face alot based on the over expectation wey dey em head before so him no come later do well as them expect am for the family, committing suicide na just one of the little things wey me personally do talk am out of, if not i guess by now him for don go. The high hope wey parents dey put for them children, based on say them no make am to the level wey them want so them dey push the children to reach where Dem no reach and such come dey put pressure for young people body, if you no come dey meet up with their selfish expectation you are in a big trouble because the abuse and disrespect can lead to some thing else.

make people dey try reason with person wey things never set for him side, instead of disrespecting them. the person wey i dey talk about here na guy wey be say all him life dem don look am as the best for the family but to the greatest surprises of everyone the guy never make any useful something for himself the pressure of life dey hit am so much.
but at least I dey him back to put am to the right way even if people don leave am I believe say him still get star.

Make una wey be young parents or single men and woman for this forum learn to make una self up not to push una children to help una complete the life wey una no fit give una self, it frustrating to see such thing. na over expectation dey cause all this thing and na y I say make everybody no dey expect help or any thing from any body because life is dynamic and ever changing at the same time. no be weytin u dey expect go happen because you no be God. 

HajiBagi

Activity: 518
Merit: 302

View Profile
March 14, 2024, 11:10:35 AM

Broda na so E be ooh, make we talk truth, if you no get money and you don reach the age wey be say you suppose Dey provide for family and you no get job or anything wey Dey bring something come family, my brother you no get value, that thing Dey happen now for Nigeria very well, I never experience that thing ooh but I don see am with my eyes before, the family no get money and the bread winner of the house don graduate and he never get work and the second child go school go learn yahoo and be bringing better things come house and make their parents proud of him, e never reach two days the parents don start to Dey love the second child pass the first one because he no get money.

Imagine that kind thing fit scatter family and that is why we said money is the root of evil, money fit change people wey love you to deny you and money fit make people wey no love you to love you more than before, most of our parents wey Dey do that kind thing them no Dey think because no matter how is it, your child is still your child but once one of the children don make am them go love am pass the remaining one, the only thing to solve the issue be say make everybody go hustle.

DuelbitsSPORTS
▄▄▄███████▄▄▄
▄▄█████████████████▄▄
▄██████████████████████▄
██████████████████████████
███████████████████████████
██████████████████████████████
█████████████████████████████
███████████████████████████
█████████████████████████
▀████████████████████████
▀▀███████████████████
BEST
ODDS
▄▄▄███ ███▄▄▄
▄▄██▄▄▀▀█ ██████▀▀▀▄▄
▄██████▀▀▄▄▀▀█▀▀▄▄██████▄
███▀▀▀▄▄███▀▀▄▄▀▀█▀▀▀▀▀████
▄▄▄▄██████▀▄████▀▄ █████▄▄▄▀▀
█████████▀▄████▀▄███▄▀█████████
███████▀▄█████▀▄██████ ████████
█████▀▄███████ ████████ ███████
███▀▄████████ █████████ █████
█▀▄████████▌▐██████████ ███
 █████████▌▐██████████▌▐▀
▀▀██████▌▐█████████▀▀
▀▀▀█▌▐████▀▀▀
10% CASHBACK
          100% MULTICHARGER
   ▄▄▀▀▀▀▀▀▄▄▄
 ▄▀▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▀▄▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
 ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀█▌
   ▀▄▄▄▀▄▀▄▀▄▄▄████
      ▀▀▀▀▀▀▀███████
   ▄▄▄▄▄         ▀▀███▄
 █▀█████▀█          ▀███▄
███ ███ ███           ▀███▄
▀█▀ ███ ▀█▀             ▀███▄
 ▀▀█████▀▀                 ▀██▀
Obari

Activity: 602
Merit: 442

I buy all valid country Gift cards swiftly.

View Profile WWW
March 14, 2024, 06:59:46 PM

My brother, this matter na very serious matter and I really be victims but not really from the negative angle as I been loss my papa since 2016, my mama no gree give us space as she been Dey feel like she fit carry the whole load by herself and remember my family and a family of about 7 children plus my brother wife making us 8 as well as my two cousins wey been Dey with us and my mama no been really want make we do anything or even leave the family to go hustle as she been no want make we go suffer believing say, if my papa been Dey alive, we for no suffer, hence, she no been want make we just do anything by ourselves .

I also understand the fact say most parents and family Dey mount pressure on their children and personally I no think say, that na better idea as those unnecessary pressure fit even lead them astray if them no channel am to positive energy.

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBITCRYPTO
FUTURES
[
1,000x
LEVERAGE
][
COMPETITIVE
FEES
][
INSTANT
EXECUTION
]██████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██████
████████████████████████████████████████████████████████
TRADE NOW
████████████████████████████████████████████████████████
██████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██████
██████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██████
[/center]
SmartGold01 (OP)

Activity: 686
Merit: 731

Don't joke with my Daughter

View Profile WWW
March 16, 2024, 01:44:55 PM

I also understand the fact say most parents and family Dey mount pressure on their children and personally I no think say, that na better idea as those unnecessary pressure fit even lead them astray if them no channel am to positive energy.
I go just say many of us here get luck onto say them never leave their family go mingle with other people to understand how life be over people wey no get anyone of those people or say the head of the family no come dey there again, e dey really worry because things wey be say old man supposed work the house na either you or another person go work am. Like this now, the person wey dey always show face for the family naim wey mother dey always value pass e no means say she no love others ohh but based on how e be say na person wey put drink for table naim be oga.
Na so this family matter be and since then till now I still dey picture out more things concerning people wey dey around me or wey me dey observed.

SPIN

▄▄▄██████████▄▄▄
     ▄███████████████████▄
   ▄██████████▀▀███████████▄
   ██████████    ███████████
 ▄██████████      ▀█████████▄
▄██████████        ▀█████████▄
█████████▀▀   ▄▄    ▀▀▀███████
█████████▄▄  ████▄▄███████████
███████▀  ▀▀███▀      ▀███████
▀█████▀          ▄█▄   ▀█████▀
 ▀███▀   ▄▄▄  ▄█████▄   ▀███▀
   ██████████████████▄▄▄███
   ▀██████████████████████▀
     ▀▀████████████████▀▀
        ▀▀▀█████████▀▀▀
RIUM
███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
SAFE GAMES
WITH WITHDRAWALS
       ▄▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄
 ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄  ▀▀▄
█    ▄         █   ▀▌
█   █ █        █    ▌
█      ▄█▄     █   ▐
█     ▄███▄    █   ▌
█    ███████   █  ▐
█    ▀▀ █ ▀▀   █  ▌
█     ▄███▄    █ ▐
█              █▐▌
█        █ █   █▌
 ▀▄▄▄▄▄▄▄▄█▄▄▄▀
       ▄▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄
 ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄  ▀▀▄
█    ▄         █   ▀▌
█   █ █        █    ▌
█      ▄█▄     █   ▐
█     ▄███▄    █   ▌
█    ███████   █  ▐
█    ▀▀ █ ▀▀   █  ▌
█     ▄███▄    █ ▐
█              █▐▌
█        █ █   █▌
 ▀▄▄▄▄▄▄▄▄█▄▄▄▀
███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
███
.SIGN UP.
Tmoonz

Activity: 154
Merit: 110

Eloncoin.org - Mars, here we come!

View Profile
March 16, 2024, 08:05:50 PM

Yes oo my brother to an extend respect are earn ooo not because of age but by how much responsibility you are able to carry, I get this gist way op dey talk about it mostly happen in all families where their children don dey hustle dey bring money, in place it is always said that it is the person that has money is the eldest one it can be funny but that is what happening but is so bad because at point there be no equal love to be share among siblings and parents.

odunybiz

Activity: 630
Merit: 122

Epsiloan Protocol

View Profile
March 20, 2024, 11:02:11 PM

No be lie. E dey happen for every family. Now the worst part be say country con hard. Imagine the kind trauma most of them go pass through just because say money no dey hand.

Na man dey suffer this thing pass. The insult they always come as premium

Money mata for this life. It always bring respect to you. Even as husband if you no get money na wahala as your wife no go give you the kind respect wey you deserve. I've you ever observed that na home where husband dey provide money Wella, na en wife dey call good names like honey, sweetie etc. So money mata no be small.

Promocodeudo

Activity: 392
Merit: 192

Play Bitcoin PVP Prediction Game

View Profile WWW
March 24, 2024, 04:09:26 AM

Parenting is not an easy thing that's why we should be mature not only financially but in mind and character before getting into marriage, marriages are suffering so much because of the misunderstanding between th partners.
With what I have seen I think aan should make money because even though a woman has money she sees it as her own no matter what a man say nothing will be taken seriously unless his contribution in the family is more, men suffers more in the family, the men has been subjected to ridicule because of the fact that they are believed to be the head of family and they are expected to provide more than anyone in the family.

Nonstop_H

Activity: 23
Merit: 0

View Profile
March 24, 2024, 02:07:40 PM

I supposed make this post for economy section but I see am say na we people here go real understand the post very well pass those people for that place. Just as my title take tok am

You wey be first daughter or Son, second and third to any number wey you be for your house, you don eva stay see say you don loose value for ur house onto say you no meet up with family needs or based on say you no dey job kon make ur old man or old woman to place value to ur sisters or brothers pass?
How you dey face the hit for ur family because those people wey be bread winner for their families fit understand the kind of regards them dey get for house based on say them dey always provide for the family pass their elderly brodas and 6tas. I don see some people wey be say for their family wey no balanced well base on say dem never get work or something to do kon make their parents pass the loves to their brodas wey supply the family.

As you get work kon dey bring money for the family how your papa or mama don reason ur matta, she don change or she still dey give special respect to your sister wey be odogu for house or every every don balance for balance for the family?

Well if you never experienced wetin I dey talk e mean say your old man hold money scatter because na only them wey no fit experience am. People wey their old man no hold money understand wetin I dey talk because e dey very frustrating to see say as woman them come carry ur mantle of leadership give ur junior 6sta or brodas onto say your face no show and ur shoe no shine for the house.

Abeg make we discussed respectfully to know wetin we dey pass tru as individuals, make we see people wey there mama remove the mantle give another person for family onto say she/him no fit assist the family as e supposed be.
How una see this kid matta for ur house?

You are absolutely right some times things will be very hard in the family where your parents can't provide enough in the family, in such situation my point there's  by  assist them, by supporting them financially, making
effort for your siblings school fees is also a good value to the the family making them proud, respect also matters.
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  

Jump to: