Bitcoin Forum
May 13, 2024, 02:17:27 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Ghana preparing to supply Nigeria electricity.  (Read 254 times)
Sim_card

Activity: 434
Merit: 389

View Profile WWW
October 06, 2023, 05:38:45 PM

One thing wey make Nigeria power supp;y no fit stable na because of corruption from the President down to the power sector and businessmen. Shey una know say na crude oil, especially petrol na him these politicians, especially presidents and the minister of petroleum and every other body wey get access to Nigeria wealth dey from thief. What I mean that petroleum is what everyone eyes is into in which they are stealing from to enrich themselved quickly, because ever since Nigeria discover crude oil na e the abandon other natural resources because big money dey crude oil.
Back to my story, this na e make the government no go ever want make steady light dey so that more people go dey buy petrol for usage, so that them go fit dey get their own cjoping from selling larfe quantity of petrol. Oya make una see now, as Tinubu enter na fuel subsidy him commot first, so that that percentage wey the country fey use pay subsidy, he go fit put am for pocket, why Tinubu go come want make power supply steady for here.
 Also una know say some people dey in charge of exporting the crude oil to be refine for foreign country, those people too no go want make steady light sey the country because of the benefit wey them dey benefit from the business to export, refine and bring back to the country for usage. Lastly, na this businesspeople wey dey go import generator, them no go like make steady light dey because people no go nuy generator again and things go spoil for them. I believe say this filling station owners too dey follow for this bad work because I go remember when Nigeria go get strong match to play, when the time just reach for the match, before you know Nepa don take light. Do many things involve for why light no fit fey stable for this country. Na only God fit help us to get 24hrs light like Ghana because is like this people don plan to keep the country as black as their hearts. This na why them no won give us steady light so that them fo dey use buying of petrol dey extort us, because if steady light dey the rate at which petrol dey sell fo fall drastically.

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
|
██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██
▀█▄░▄▄░░░░░░░░░░░░▄▄░▄█▀
▄▄███░░░░░░░░░░░░░░███▄▄
▀░▀▄▀▄░░░░░▄▄░░░░░▄▀▄▀░▀
▄▄▄▄▄▀▀▄▄▀▀▄▄▄▄▄
█░▄▄▄██████▄▄▄░█
█░▀▀████████▀▀░█
█░█▀▄▄▄▄▄▄▄▄██░█
█░█▀████████░█
█░█░██████░█
▀▄▀▄███▀▄▀
▄▀▄
▀▄▄▄▄▀▄▀▄
██▀░░░░░░░░▀██
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▄██████▀████░███▄██▄
███░████████▀██░████░███
███░████░█▄████▀░████░███
███░████░███▄████████░███
▀██▄▀███░█████▄█████▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
|
If you want to be a moderator, report many posts with accuracy. You will be noticed.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
Reply with quote  #2

Report to moderator

Ignore
Reply with quote  #2

Report to moderator

Ignore
Reply with quote  #2

Report to moderator
Broadanbig

Activity: 448
Merit: 117

View Profile
October 09, 2023, 08:49:27 AM

One thing wey make Nigeria power supp;y no fit stable na because of corruption from the President down to the power sector and businessmen. Shey una know say na crude oil, especially petrol na him these politicians, especially presidents and the minister of petroleum and every other body wey get access to Nigeria wealth dey from thief. What I mean that petroleum is what everyone eyes is into in which they are stealing from to enrich themselved quickly, because ever since Nigeria discover crude oil na e the abandon other natural resources because big money dey crude oil.
Back to my story, this na e make the government no go ever want make steady light dey so that more people go dey buy petrol for usage, so that them go fit dey get their own cjoping from selling larfe quantity of petrol. Oya make una see now, as Tinubu enter na fuel subsidy him commot first, so that that percentage wey the country fey use pay subsidy, he go fit put am for pocket, why Tinubu go come want make power supply steady for here.
 Also una know say some people dey in charge of exporting the crude oil to be refine for foreign country, those people too no go want make steady light sey the country because of the benefit wey them dey benefit from the business to export, refine and bring back to the country for usage. Lastly, na this businesspeople wey dey go import generator, them no go like make steady light dey because people no go nuy generator again and things go spoil for them. I believe say this filling station owners too dey follow for this bad work because I go remember when Nigeria go get strong match to play, when the time just reach for the match, before you know Nepa don take light. Do many things involve for why light no fit fey stable for this country. Na only God fit help us to get 24hrs light like Ghana because is like this people don plan to keep the country as black as their hearts. This na why them no won give us steady light so that them fo dey use buying of petrol dey extort us, because if steady light dey the rate at which petrol dey sell fo fall drastically.

Hmmmm, Na true you talk o. The corruption here in Nigeria too much. Well, based on your analysis, I see sense for wetin you talk because all these variables wey you mention get interconnection with each other. The marketers, importers, distributors down to power holding themselves dey all run business and e be say all of them dey for power sector. Na for their own selfish interest dem dey work for.

You say big money dey crude oil I agree as you talk but the money wey dey gas big pas crude oil and yet we never hear government talk anything about the gas wey dem dey sell but only crude. I believe say all these brouhaha wey we dey see so na just to distract the attention of Nigerians from that area make we no know wetin dey happen there. Abi Na lithium wey dem dey use produce battery? Nigeria get am excess but we never hear government come publicly come give account for any of them. Abi Na the gold wey dem dey mine for north wey we know wetin happen few years ago till today anybody don hear anything about that one.

Our leaders dem dey collabo with all these vendors dey run their parol. As e be say dem dey for power, dem dey use their influence dey pave way for the vendors so that their plans go work accordingly and na the business dem dey do for long. Why this thing go hard before e stop be say na wetin don dey in existence for long now and anybody wey want to come stop am go jam big resistance and them go fight and frustrate that person. That is why I dey always talk this thing say e go hard before a genuine person fit succeed to be the president of this country because the power that be would never allow anybody to spoil their business for them.

Mykon Bobby

Activity: 8
Merit: 0

View Profile
October 24, 2023, 04:46:06 PM

It is funny to me that Ghana preparing to supply Nigeria electricity reverse has now been the case,  Nigeria who is known to be supplying Ghana. This is just because Nigeria is still dwelling on it past glory that has called failure her side.
Negligent as cause I don't care in the side of Nigeria by not improving the electricity facilities they had. Success is in the reward hard labour Nigeria has relaxed in searching for a way to upgrade and improve her electricity supply.
Ghana Ghana as long as it in mind that one day they will be of a good help to the neighbouring countries and they have been working restlessly to be of a good help the other neighbouring countries. Coming to hear of it that Ghana preparing to supply Nigeria electricity is not a one-day vision. It is a vision that they have been nursing for long, Nigeria should stand to her feet and get to work.
Ghana before was is a country that depend on Nigeria but it came to a time that Nigerians have to send the Ghanian back to their country because they feel that they are destroying the country the Ghanian went back to the country and develop their country now if we look at the currency of Ghana and Nigeria are not the same before Nigeria currency is greater than Ghana currency but now reverse is the case Ghana currency is now greater than Nigeria currency . The problem of Nigeria is bad leadership before Nigeria can be better those bad leaders must be remove.
Timmzzy

Activity: 784
Merit: 34

👉bit.ly/3QXp3oh | 🔥 Ultimate Launc

View Profile
October 24, 2023, 06:57:41 PM

I came across this update on one of the online dailies and it baffles me a lot. I remembered that Nigeria supplies Ghana electricity and I could remember vividly clear that there was a period Ghana celebrated one week constant electricity power supply  without interruption while depending on Nigeria as her supplier but the reverse is the case here in Nigeria. Ghana as a nation are developing their power sector rapidly while still depending on Nigeria and up to the point of possibly becoming a supplier to Nigeria as soon as they are done with the final stage of development of their power sector.

This information was disclosed while they were having a Summit at Lagos on Nigeria Energy Leadership Summit as graced by Mr. Hanson Monney, the Head of the Generation and Transmission Unit at the Ghanaian Ministry of Energy.
“So, we are working on all these things to make sure that the power system of Ghana continues to be as good as it is or even better, and then, maybe, we can be exporting more to our big brothers in Nigeria when the grid is finally settled,”

This has made me to have  a thought over this and I was wondering what is really the cause of our electricity gridlock and  epileptic power supply here in Nigeria. Finance I think is not the cause of our power shortage here in Nigeria as our government allocates huge fund to the power sector, Policies are made to help sustain power supply and also payment of electricity tariff which is not favorable to consumers as they complain lack of power supply and hence some do not bother complying with payment and if they do pay, they make part payment.

Monney stressed the significance of lowering electricity prices, particularly for enterprises, since high electricity bills are a major issue in Ghana. “We saw that in Ghana historically. These industries have been subsidizing the residential sector, and it should be the other way around. Industries should remain viable so that businesses can thrive,”

Would Nigeria be able to Implement such policies as Ghana did to sustain and encourage her citizens to pay their electricity tariff. What do you really think is the major cause of power failure here in Nigeria despite the huge funds going into the power sector coupled with the fact that Nigeria is rich in mineral deposit which could have helped well enough to cushion the lapses in our  power sector.

Source

As i see this post i come dey reason all the talk them been dey tell us when we small for current affairs say na NAIJA dey give GHANA light, so e mean say all those times na brainwash or what because me no dey even understand this country on many things wey them never clear us.

▀██▀ ▀▀▀▀▀  ▄██████████▀          T O N U P          ▀██████████▄ ▀▀▀▀▀  ▀██▀
THE ULTIMATE LAUNCHPAD ON TON CHAIN
▀████▄     [      Twitter      ]    [    Telegram    ]    [     Medium     ]     ▄████▀
Pages: « 1 [2]  All
  Print  

Jump to: