Thnx for the reply.
Ik heb ondertussen voor mezelf beslist dat ik hem in geen geval funded zou versturen, zelfs niet met escrow, tenzij de koper natuurlijk het risico op zich wil nemen, maar dat zou ik niemand aanraden.
Na navraag blijkt het inderdaad te kloppen dat de crypto waarde niet verzekerd kan worden door een verzenddienst.
Ik had gedacht dat dit misschien nog erdoor kon als een "kunstwerk/verzamelobject" twv ~23k (BTC value + premium), maar in feite valt alleen de premium te verzekeren.
Als je het risico niet waard vind, PEAL DEZE DAN ALSTUBLIEFT NOG NIET. Ik raad je aan deze nog even bij te houden.
Ik stel pealen nog zo lang mogelijk uit, in de hoop een f2f koper te vinden, maar ik heb de funds binnenkort (even) nodig helaas.
Naarmate BTC stijgt en de premium naar basically nul gaat raad Minerjones aan om hem gewoon te pealen (same voor m'n 1BTC MS66 funded one).
Risico-wise ben ik het daar zeker mee eens, anderszijds is het moeilijk te vergelijken aangezien er in tijden geen funded coins van 0.5 of 1BTC meer verkocht zijn op het collectables subforum.