Bitcoin Forum
May 06, 2024, 09:36:21 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: As you dey compliant for the country you follow dey make am worse?  (Read 82 times)
Troytech (OP)

Activity: 154
Merit: 118

View Profile
January 15, 2024, 02:10:06 PM

We know say our country government bad already and many of us here no fit do anything about am. But e get watin come to my mind and me self I dey follow do am some times. We no dey keep our environment clean. I know say many of us go say na government work but we no expect tinibu to come help you throw that your sachet of water for waste bin. If you go some major places for port Harcourt wey I dey stay, you go see how guter Don full with trash and I dey wonder I people dey dump dirty for guter. I know say no be everybody here go fit do am but make use wey dey this forum wey get good morals try to show good example outside. If we use any disposable, make we try trash am well, cause as e be all of us dey follow represent this forum outside.
Make we no dey complian for the country, come dey follow make am worse. As for me I Don make my decision today I no dey throw anything for ground again, if I no fit dispose am any close place, I put am for bag.

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
Reply with quote  #2

Report to moderator
Whoever mines the block which ends up containing your transaction will get its fee.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.

Ignore
Reply with quote  #2

Report to moderator

Ignore
Reply with quote  #2

Report to moderator
Doan9269

Activity: 868
Merit: 578

View Profile
January 15, 2024, 03:10:36 PM

Most of us are used to this kind of habit of complaining in everything around us, we complained about the people, government or the standard of living and other economic activities governed by human act, we don't know that the more we are getting used to this kind of life we will not be able to identify one single thing which is wrong and being able to take up the challenge in fixing it up, we neglect somethings we can do for our own little efforts to focus on other's, things like this is part of what makes life unfair to some other people.
Barikui1

Activity: 196
Merit: 123

View Profile
January 15, 2024, 04:53:04 PM

Brother man, no be lie you dy tlk so, a typical naija blood as we be so, we just sabi complain, but we ourselves, most of us own no good to be frank, but as you don tlk already, no be tinubu go come help us trash our dirth.
Abeg, make we help ourselves on dat aspect, no be everything dem sopos tell us, because since we be adult, make we try behave like one, to avoid unnecessary insult or harassment.
Secondly, people wey complain pass, na dem dy over do pass if small power enter their hand, just look at some pos people during naira scarcity, na dat time nai unveil the true colors of so many people wey wey tink say them good, but na dem complain of government pass.

Asiska02

Activity: 812
Merit: 675

View Profile WWW
January 15, 2024, 06:21:05 PM

This na very bad habit and d tin no make sense to do as a patriotic and sane citizen. We dey always clamour for change and better environment from the government but everything suppose begin from the grassroot and na we dey the grassroot wey suppose start d change wey we want. Dis tin wey dey happen for your side, na so e be for every part of d county and na we dey cause more pollution to our environment by ourself since we no want make we dey do right thing wey we suppose do for ourselves. I see no reason why dumping of refuse and waiting for the government to come and keep that environment clean for you. Something that will affect your health and well being is what you’re toying with. Like I said earlier, only an unpatriotic and insane individual will do that.

███████████████████████████
███████▄████████████▄██████
████████▄████████▄████████
███▀█████▀▄███▄▀█████▀███
█████▀█▀▄██▀▀▀██▄▀█▀█████
███████▄███████████▄███████
███████▀███████████▀███████
████▄██▄▀██▄▄▄██▀▄██▄████
████▄████▄▀███▀▄████▄████
██▄███▀▀█▀██████▀█▀███▄███
██▀█▀████████████████▀█▀███
.Duelbits.
..........UNLEASH..........
THE ULTIMATE
GAMING EXPERIENCE
DUELBITS
FANTASY
SPORTS
████▄▄█████▄▄
░▄████
███████████▄
▐███
███████████████▄
███
████████████████
███
████████████████▌
███
██████████████████
████████████████▀▀▀
███████████████▌
███████████████▌
████████████████
████████████████
████████████████
████▀▀███████▀▀
▬▬
VS
▬▬
████▄▄▄█████▄▄▄
░▄████████████████▄
▐██████████████████▄
████████████████████
████████████████████▌
█████████████████████
███████████████████
███████████████▌
███████████████▌
████████████████
████████████████
████████████████
████▀▀███████▀▀
/// PLAY FOR  FREE  ///
WIN FOR REAL
..PLAY NOW..
De-cub

Activity: 28
Merit: 1

View Profile
January 16, 2024, 11:21:08 AM

Honestly speaking this matter nah wetin I don dea ask for months now, we dea complain for our country still nah we dea make things worst.

Just like Market people them don form the habit of making things worst, prices and still them go put everything for the government head
Abeg make we dea try to dea make things less and easier for ourselves and life's, because no be everybody wey dey enable to go market or survive again.
Agbamoni

Activity: 322
Merit: 284

View Profile
January 16, 2024, 02:46:59 PM

Cleanliness is next to Godliness and charity begins at home. OP, weting you talk na true, cos e no make sense say our government no they try and we as the masses no go fit do the little, we fit do to help the country better. Keeping the environment clean also contributes to the growth of the country. We all know the saying that the way we dress our bed that is how we will lie on it. This means that if we do not keep our environment clean it will also have a negative impact in our personal health.

Maybe some persons no know say dirty environment they introduce some kind of careless sickness and e they invite unnecessary animals wey go con they disturb us for our house. As, OP done talk, no be say e hard to keep the environment clean nah if we just fit put attention to all this small small things wey most people they neglect. Things like.

1. Disposing our dirt's properly
2. Avoid too much of weed for our environment.

This na two simple steps wey we fit start first. And make we no forget say we suppose no they pour some kind of water wey fit pollute the environment  for ground anyhow. The reason why they get gutter na because of those dirty stagnant water. If we get any place way dat kind stagnant water, they then make we find drainage solution to am.

Duelbits
DUELBITS
FANTASY
SPORTS
████▄▄█████▄▄
░▄████
███████████▄
▐███
███████████████▄
███
████████████████
███
████████████████▌
███
██████████████████
████████████████▀▀▀
███████████████▌
███████████████▌
████████████████
████████████████
████████████████
████▀▀███████▀▀
▬▬
VS
▬▬
████▄▄▄█████▄▄▄
░▄████████████████▄
▐██████████████████▄
████████████████████
████████████████████▌
█████████████████████
███████████████████
███████████████▌
███████████████▌
████████████████
████████████████
████████████████
████▀▀███████▀▀
///  PLAY FOR FREE  ///
WIN FOR REAL
█████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
█████
██████████████████████████████████████████████████████
PLAY NOW
██████████████████████████████████████████████████████
█████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
█████
Uhwuchukwu53

Activity: 196
Merit: 25

★Bitvest.io★ Play Plinko or Invest

View Profile
January 16, 2024, 03:06:41 PM

We know say our country government bad already and many of us here no fit do anything about am. But e get watin come to my mind and me self I dey follow do am some times. We no dey keep our environment clean. I know say many of us go say na government work but we no expect tinibu to come help you throw that your sachet of water for waste bin. If you go some major places for port Harcourt wey I dey stay, you go see how guter Don full with trash and I dey wonder I people dey dump dirty for guter. I know say no be everybody here go fit do am but make use wey dey this forum wey get good morals try to show good example outside. If we use any disposable, make we try trash am well, cause as e be all of us dey follow represent this forum outside.
Make we no dey complian for the country, come dey follow make am worse. As for me I Don make my decision today I no dey throw anything for ground again, if I no fit dispose am any close place, I put am for bag.

Op this matter wey you carry come table show say your dey follow up waitin dey happen for your ogboge environment. I always tell people government bad but everyone one follow because we never dey do our part back den wen I small I dey see people clean their environment with within for environmental but today everything now government bad those days wey people they clean their houses when people they use pit toilet and now wey modern tin full which one supposed dey easy, because many have left their duty and hope for government, even the government in one way have left their duty making the whole tin worse in our environment. But I thing wey dey be say person wey know what to do will always do just that our generation now are running alway from responsibility  even with what dey can do they don't even to engage labour they can't is well ooo.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ★ ★ ★ ★ ★ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
PLINKO    |7| SLOTS     (+) ROULETTE    ▼ BIT SPINBITVESTPLAY or INVEST ║ ✔ Rainbot  ✔ Happy Hours  ✔ Faucet
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ★ ★ ★ ★ ★ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Humblevirus

Activity: 232
Merit: 200

View Profile
January 16, 2024, 04:30:42 PM
Merited by Frankolala (3), SmartCharpa (2)

To be honest, complaining about the government in some aspects without contributing to it will not work in that way, but instead wasting time complaining, like this issue of the cleanliness of our environment, without individual contribution to it, I don't think it will work as we are thinking of it. Even though the government employs a large number of people who will be doing the job, it can't also be done properly with individual contributions by not disposing of waste items in the environment anyhow.

But if we have to check what the reasons why people are disposing of waste materials and other things in the environment, it is because the government is not providing good numbers of where those waste things will be disposed and enploy good numbers of people that will be in charge of it, it will be help to individuals. I have a little doubt that if there were good numbers of disposals in our environment with laws that guided them, the case it could not be worst in many areas like this. So the government needs to do certain things to make our environment clean for better living,but individual contributions will make it standard.

J A C K B I T   |   FreeSpins & FreeBets      Welcome Bonus     Rakeback VIP Club
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▄▄▄ ▄▄▄   C R Y P T O   C A S I N O   &   S P O R T S B O O K   ▄▄▄ ▄▄▄
Pages: [1]
  Print  

Jump to: