Bitcoin Forum
May 02, 2024, 08:57:13 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Na only our footballer’s and musician’s dey give us joy for this country 🇳🇬🇳🇬🇳🇬  (Read 39 times)
OGsmall (OP)

Activity: 80
Merit: 1

View Profile
February 03, 2024, 08:54:17 PM

My op una well done ohhh I greet una xx ohhh
Today I been Dey watch today’s posting of the forum about our dearly BDC😁 well for you this matter now I no the government’s  should be confused because Dey are trying to paint the crypto world plan black…

So  after all this matters today about BDC I just found out that only two things that makes our 9ja feel very happy? And I gist is their 9ja music and 9ja movie’s plus footballer I just found out about mine today….

Just a question of the day??
What do you really love about 9ja meaning ur country and my country 🇳🇬🇳🇬🇳🇬
The Bitcoin network protocol was designed to be extremely flexible. It can be used to create timed transactions, escrow transactions, multi-signature transactions, etc. The current features of the client only hint at what will be possible in the future.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
Reply with quote  #2

Report to moderator
Makus

Activity: 322
Merit: 215

Bitcoin!!

View Profile WWW
February 03, 2024, 09:41:49 PM

Bro, this thing no reach to carry do thread na, you even supposed comment am for that Charles-Tim thread, e no make sense say you just create thread out of person knowledge wey still dey inside the same local board. And the op wey you dey here na your wey create the thread naim be op for that thread no be say, person name na op for this forum na just based on the position wey you hold for the thread. And one other thing again, e no make sense say you go just drop two thread like this serially, at least you go drop the other after this one don go far.

Abeg this local board we wan clean am from shitpost so make you lock this thread before our boss them knack you tag .
Pi-network314159

Activity: 210
Merit: 124

View Profile
February 03, 2024, 09:59:39 PM

Just a question of the day??
What do you really love about 9ja meaning ur country and my country 🇳🇬🇳🇬🇳🇬
For every thing you talk na this one Naim sweet me pass about wetting I love about 9ja. Truly I love 9ja base on creativity. Nigeria na a country of vast creativity and talent wey be say them dey discover things or make the existing things look more attractive and solid pass the original. If you come into music we dey there. If you talk about Nollywood movies or entertainment like comedy and skit making. Everywhere for Facebook we dey and other tech student wey dey discover things wey people never discovered b4. Just that our politicians no wan carry us along if not we get talent.
Pages: [1]
  Print  

Jump to: