Bitcoin Forum
May 22, 2024, 11:05:16 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Överföring till bank  (Read 36 times)
newbie2009 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
February 21, 2024, 08:14:25 PM
 #1

Hur gör ni när vi vill överföra från en kryptobörs till era lokala bankkonton i Sverige?

Min bank satte sig på tvären direkt när de förstod att jag frågade om att föra över pengar som kommer från kryptovalutor.

Är det någon som har uppdaterad information om en bank som fungerar i dag? Den information jag hittar online skiljer sig från vad andra säger, eller så är det gammal info.

Sedan undrar jag om någon vet hur man gör detta från Coinbase? Behöver man först göra en SEPA-överföring till Coinbase, för att sedan kunna föra över tillbaka till banken?

Tack!
Easteregg69
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 1448
Merit: 264



View Profile
February 29, 2024, 03:56:05 AM
 #2

Hur gör ni när vi vill överföra från en kryptobörs till era lokala bankkonton i Sverige?

Min bank satte sig på tvären direkt när de förstod att jag frågade om att föra över pengar som kommer från kryptovalutor.

Är det någon som har uppdaterad information om en bank som fungerar i dag? Den information jag hittar online skiljer sig från vad andra säger, eller så är det gammal info.

Sedan undrar jag om någon vet hur man gör detta från Coinbase? Behöver man först göra en SEPA-överföring till Coinbase, för att sedan kunna föra över tillbaka till banken?

Tack!

Coinbase. Du overfører et lille beløb først. Check swissmoney com. Google. Saxo & Firi. Nordnet. Coinify.

Køb din krypto som etn/etf. For bedre bank forståelse..

Edit: Skål!

Throw some "shit" and see what sticks.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!