Fransa- Norveç maçı gerçekten keyifli geçecek diye düşünüyorum. İki takım da 6 puana sahip. Bu arada Irak ile Senegal arasındaki maçta iki takım berabere kalırsa iki takım da eleniyor. Bu yüzden iki takımdan birinin gol atması gerekecek. Averajda Fransa üstün durumda beraberlik Fransa’ya yarar.
Senegal attı 1-0 oldu. Irak bu grupta muhtemelen sonuncu olacak ve sıfır puan ile tamamlayacak.
Bizim oğlanlar ise ABD’yi 3-2 yenmiş ama ABD maçta çok rahattı. Çok kolay ve şık 2 gol attılar. Uğur birkaç pozisyon da tuttu. Yine bizi yenebilirlerdi ama sanırım rehavete kapıldılar. Zaten 2 maç sonunda liderliği garantilemişlerdi.