|
kriminall
|
 |
June 22, 2026, 12:55:22 PM |
|
Galarza’nın hakemin saatini koluna taktığı ve bu yüzden maçta hükmen yenilgi olabileceği söyleniyor. Umarım olmaz ve bizimkiler sıfır çekerler. Paraguay hakkıyla aldı 3 puanı. Maalesef beni böyle düşündüren futbolcularımızı fazlasıyla kınıyorum.
|
|
|
|
BoundByFate
Jr. Member

Activity: 56
Merit: 19
|
 |
June 22, 2026, 01:21:28 PM |
|
Galarza’nın hakemin saatini koluna taktığı ve bu yüzden maçta hükmen yenilgi olabileceği söyleniyor. Umarım olmaz ve bizimkiler sıfır çekerler. Paraguay hakkıyla aldı 3 puanı. Maalesef beni böyle düşündüren futbolcularımızı fazlasıyla kınıyorum.
Hiç bir yaptırımı olmaz bunun, bu sebeplede hükmen mağlubiyet çok ağır bir karar olur, adam düşen saati koluna takmış, sonra geri vermiş. Hakemin insiyatifinde olan bir şey. Sen adam gibi oynama böyle şeylerle üst tura çıkmayı hayal et, allah nasip etmez hiç bir türlü.
|
|
|
|
|
MK-74
Legendary

Activity: 2016
Merit: 1624
|
 |
June 22, 2026, 09:05:03 PM |
|
Arjantin, Avusturya'yı 2-0 yendi ve grubu lider olarak tamamladı, güzel maçtı. Messi hattrick yapabilirdi ama penaltıyı kaçırdı, 2 golün sahibide Messiydi. Şu an bildiğim kadarıyla Dünya Kupasında gol kralı durumunda, bu gidişle de gol kralı olarak tamamlayacak.
Şimdi Fransa - Irak maçı başladı, Fransa'nın rahat bir galibiyet alacağını düşünüyorum. En az 2-3 fark atarlar Irak'a.
|
|
|
|
|
Hvdv
|
 |
June 23, 2026, 10:10:45 AM |
|
Arjantin, Avusturya'yı 2-0 yendi ve grubu lider olarak tamamladı, güzel maçtı. Messi hattrick yapabilirdi ama penaltıyı kaçırdı, 2 golün sahibide Messiydi. Şu an bildiğim kadarıyla Dünya Kupasında gol kralı durumunda, bu gidişle de gol kralı olarak tamamlayacak.
Şimdi Fransa - Irak maçı başladı, Fransa'nın rahat bir galibiyet alacağını düşünüyorum. En az 2-3 fark atarlar Irak'a.
Maça ara falan verildi, geri başladı. Biraz olaylı bir maç oldu ertelenme bakımından. Fransa, Irak’ı 3-0 geçerken Mbappe 2 gol attı Olise 2 asist yaptı. Bu sene ödülü Olise almalı ya. Adamın muhteşem bir senesi oluyor. Bu seneye damga vurdu herkes ondan bahsediyor. Milli takımda da aynı şekilde devam ediyor. Messi ise messiliğe devam ediyor bu nasıl oyuncu?
|
|
|
|
MK-74
Legendary

Activity: 2016
Merit: 1624
|
 |
June 23, 2026, 04:01:00 PM |
|
Arjantin, Avusturya'yı 2-0 yendi ve grubu lider olarak tamamladı, güzel maçtı. Messi hattrick yapabilirdi ama penaltıyı kaçırdı, 2 golün sahibide Messiydi. Şu an bildiğim kadarıyla Dünya Kupasında gol kralı durumunda, bu gidişle de gol kralı olarak tamamlayacak.
Şimdi Fransa - Irak maçı başladı, Fransa'nın rahat bir galibiyet alacağını düşünüyorum. En az 2-3 fark atarlar Irak'a.
Maça ara falan verildi, geri başladı. Biraz olaylı bir maç oldu ertelenme bakımından. Fransa, Irak’ı 3-0 geçerken Mbappe 2 gol attı Olise 2 asist yaptı. Bu sene ödülü Olise almalı ya. Adamın muhteşem bir senesi oluyor. Bu seneye damga vurdu herkes ondan bahsediyor. Milli takımda da aynı şekilde devam ediyor. Messi ise messiliğe devam ediyor bu nasıl oyuncu? Dediğin gibi Olise bu sene çok iyi sezon geçiriyor, Bayern Münih ve üstüne milli takımında gösterdiği performans gerçekten çok iyi. I Grubunda liderlik yarışı da sürüyor, son maçlar kaldı ve Fransa ve Norveç oynayacak bu maçı da kazanan lider olacak, beraberlikte Fransa'ya yeterli. Güzel bir maç olmasını bekliyorum. Irak - Senegal karşılaşmasını da herhalde Senegal kazanır ve en iyi 3. olarak çıkar gibime geliyor.
|
|
|
|
|
Balmain
|
 |
June 23, 2026, 05:14:04 PM |
|
Messi'yi Arjantini izlemek aşırı güzel oluyor. Messi kafaya koymuş bu sefer ki dünya kupasınıda kazanacak, çok büyük bir futbollcu yıllar bile ona zarar veremiyor. Kral zirvede ve zirvede bırakacak futbollu. Kupanın merak edilen maçlarından bir tanesiydi. Avusturya- Arjantin maçı, Arjantin 2-0 yendi bu maçıda. Messi, penaltıdan gol attı demesinler diye penaltıyı bilerek kaçırıyor. İkinci goldeki gol atma istediğine arzusu insanı öyle böyle şaşırtmıyor. Gol olana kadar bırakmıyor ve attı da o zor golü.
|
|
|
|
|
blomen
|
 |
June 23, 2026, 07:26:02 PM |
|
bu sefer ronaldo'dan da gol yarışına cevap geldi. portekiz özbekistan'a karşı 5 gol atarken bu gollerin ikisini ronaldo kaydetti. turnuvada kimseye yaşlandı demeye kalmıyor herkes bir şekilde yarışa dahil oluyor. şu an messi'nin 5, mbappe ve haaland'ın dörder golü var.
portekiz bugünkü maça zaten çok hızlı başladı farkın bu kadar gideceğini maçtan önce düşünmezdim ama özbekistan ayağında top bile tutamadı. kongo beraberliğinden sonra hırslanmış portekiz o belliydi.
|
| █▄ | R |
▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄ ████████████████ ▀▀▀▀█████▀▀▀█████ ████████▌███▐████ ▄▄▄▄█████▄▄▄█████ ████████████████ ▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀ | LLBIT | ▀█ | THE #1 SOLANA CASINO | ████████████▄ ▀▀██████▀▀███ ██▄▄▀▀▄▄█████ █████████████ █████████████ ███▀█████████ ▀▄▄██████████ █████████████ █████████████ █████████████ █████████████ █████████████ ████████████▀ | ████████████▄ ▀▀▀▀▀▀▀██████ █████████████ ▄████████████ ██▄██████████ ████▄████████ █████████████ █░▀▀█████████ ▀▀███████████ █████▄███████ ████▀▄▀██████ ▄▄▄▄▄▄▄██████ ████████████▀ | ........5,000+........ GAMES ......INSTANT...... WITHDRAWALS | ..........HUGE.......... REWARDS ............VIP............ PROGRAM | . PLAY NOW |
|
|
|
MK-74
Legendary

Activity: 2016
Merit: 1624
|
 |
June 23, 2026, 08:54:01 PM |
|
bu sefer ronaldo'dan da gol yarışına cevap geldi. portekiz özbekistan'a karşı 5 gol atarken bu gollerin ikisini ronaldo kaydetti. turnuvada kimseye yaşlandı demeye kalmıyor herkes bir şekilde yarışa dahil oluyor. şu an messi'nin 5, mbappe ve haaland'ın dörder golü var.
portekiz bugünkü maça zaten çok hızlı başladı farkın bu kadar gideceğini maçtan önce düşünmezdim ama özbekistan ayağında top bile tutamadı. kongo beraberliğinden sonra hırslanmış portekiz o belliydi.
Arjantin'de çoğu kişi Messi atsın diye oynuyor ama Portekizde böyle bir durum yok bence, olmaması da iyi çünkü Ronaldo eskisi gibi değil. Ronaldo, Messiyi golde zor yakalar. Messi bu gidişle gol kralı olarak bitirebilir ama nereye kadar gidecekleri önemli. Fransa, Mbappe ile ilerler baya ve yarışı sürdürür. Haaland yarıştan çekilir çünkü Norveç'in gücü bir yere kadar gider sonra elenirler.
|
|
|
|
|
yenerbatmaz
|
 |
June 24, 2026, 02:29:46 PM |
|
bu sefer ronaldo'dan da gol yarışına cevap geldi. portekiz özbekistan'a karşı 5 gol atarken bu gollerin ikisini ronaldo kaydetti. turnuvada kimseye yaşlandı demeye kalmıyor herkes bir şekilde yarışa dahil oluyor. şu an messi'nin 5, mbappe ve haaland'ın dörder golü var.
portekiz bugünkü maça zaten çok hızlı başladı farkın bu kadar gideceğini maçtan önce düşünmezdim ama özbekistan ayağında top bile tutamadı. kongo beraberliğinden sonra hırslanmış portekiz o belliydi.
Arjantin'de çoğu kişi Messi atsın diye oynuyor ama Portekizde böyle bir durum yok bence, olmaması da iyi çünkü Ronaldo eskisi gibi değil. Ronaldo, Messiyi golde zor yakalar. Messi bu gidişle gol kralı olarak bitirebilir ama nereye kadar gidecekleri önemli. Fransa, Mbappe ile ilerler baya ve yarışı sürdürür. Haaland yarıştan çekilir çünkü Norveç'in gücü bir yere kadar gider sonra elenirler. Messi şuan için en çok gol atan oyuncu pozisyonunda ama Mbappe onu büyük ihtimalle geçer. Adamın 16 maçta 16 golü var. Oranı çok iyi. Daha 26 yaşında önünde en kötü 2 dünya kupası daha var. Messi'yi büyük ihtimalle geçer. Norveç'ten bir şey olmaz gibi görünüyor ama takım oyunu oynuyorlar. Fransa Norveç maçında favori Fransa olsada Norveç sürpriz yapabilir.
|
|
|
|
|
l99l
|
 |
June 25, 2026, 07:07:37 PM |
|
Meksika Güney Afrika'yı, Güney Koreyi son olarakta Çekya'yı 3-0 yendi. Üç maçta 9 puan topladılar ve dikkat ettiyseniz bir tane bile gol yemediler. Çekya kötü başlamıştı turnuvaya şimdide Meksika'ya yenidiler. Meksika beklentilerin baya üzerinde gidiyor. Savunmalarına diyecek bir şey yok zaten gol yemediler henüz. Eleme turlarında gerçekten nasıl bir takım bunu öğreneceğiz.
|
|
|
|
eightdots
Legendary

Activity: 1554
Merit: 1051
|
 |
June 25, 2026, 10:05:32 PM |
|
Meksika Güney Afrika'yı, Güney Koreyi son olarakta Çekya'yı 3-0 yendi. Üç maçta 9 puan topladılar ve dikkat ettiyseniz bir tane bile gol yemediler. Çekya kötü başlamıştı turnuvaya şimdide Meksika'ya yenidiler. Meksika beklentilerin baya üzerinde gidiyor. Savunmalarına diyecek bir şey yok zaten gol yemediler henüz. Eleme turlarında gerçekten nasıl bir takım bunu öğreneceğiz.
Bu turnuvadaki en büyük iş gol yememek aslında. Gol yemeyen takım gruptan da çıkıyor ve bir pozisyon bulup gol de atıyor. Savunma öncelikli plan çoğu takımda. Meksika iyi başladı iyi bitirdi grubu. Savunmaları da şu ana kadar iyi gidiyor ve sonraki eşleşmelerde de rakiplerini korkutacağı belli. Erken gol yemezlerse yani takım maça biraz ısınırsa gol yemeleri zor olur bu takımın tabi ama futbolda 3 maçta yemediğini 1 maçta yiyebiliyorsun öyle de bir durum var. Yine de bu aşamaya kadar gelip gol yememek bir takım için iyi bir durum.
|
|
|
|
|
Balmain
|
 |
June 25, 2026, 11:07:23 PM |
|
Sane'nin golüyle erken bir başlangıç yapan Almanya maçın genel süresi bittikten sonra sahadan 2-1 ayrıldı. Ekvator için büyük galibiyet oldu. Ekvador maçtan kopmadı. Zaman geçtikçe savunmadan çıkışları hızlandıran Güney Amerika temsilcisi, geçiş oyunlarında daha etkili olmaya başladı ve Almanya savunmasının arkasında boşluklar buldu. Bu direnç, maçın dengesini giderek değiştirdi. Ekvador bekleyip doğru zamanlarda çıkış yaparak, o anları iyi değerlendirdi.
|
|
|
|
kadayifciabdula
Newbie

Activity: 55
Merit: 0
|
 |
Today at 05:48:20 AM |
|
Türkiye ABD'yi son dakika golüyle yenmeyi başardı ama gruptan çıkmamız için tabiki yeterli değildi.Grubun en güçlü takımını yenip diğerlerine yenilmemiz ise büyük bir ironi.
|
|
|
|
|
|
karabiber
|
 |
Today at 06:04:24 AM |
|
Montella’nın maç sonu açıklamaları ülke insanını iyi analiz ettiğini gösteriyor. Tam bir facia açıklamalar. Spikerin galibiyetle veda ediyoruz, bize de bu yakışırdı demesi büyük bir gaf. Kaan Ayhan’ın son dk attığı gol sonrası sanki şampiyon olmuşuz gibi sevinmesi falan, bu takımın psikolojisi dağılmış resmen. Uzun yıllar sonra katıldığımız bu organizasyon teknik heyetiyle, yönetimiyle, futbolcularıyla tam bir hayal kırıklığıydı. Son maç, son dk gelen golle 3 puanla veda ettik kupaya. Sağlık olsun demeyeceğim çünkü eleştirilecek o kadar çok konu var ki hangi birinden başlasam bilmiyorum o yüzden bu konulara girmeden yazımı bitireceğim. Maçla ilgili de analiz yapmaya gerek yok.
|
|
|
|
kadayifciabdula
Newbie

Activity: 55
Merit: 0
|
 |
Today at 06:07:37 AM |
|
Montella’nın maç sonu açıklamaları ülke insanını iyi analiz ettiğini gösteriyor. Tam bir facia açıklamalar. Spikerin galibiyetle veda ediyoruz, bize de bu yakışırdı demesi büyük bir gaf. Kaan Ayhan’ın son dk attığı gol sonrası sanki şampiyon olmuşuz gibi sevinmesi falan, bu takımın psikolojisi dağılmış resmen. Uzun yıllar sonra katıldığımız bu organizasyon teknik heyetiyle, yönetimiyle, futbolcularıyla tam bir hayal kırıklığıydı. Son maç, son dk gelen golle 3 puanla veda ettik kupaya. Sağlık olsun demeyeceğim çünkü eleştirilecek o kadar çok konu var ki hangi birinden başlasam bilmiyorum o yüzden bu konulara girmeden yazımı bitireceğim. Maçla ilgili de analiz yapmaya gerek yok.
sosyal medyada takılmayı bırakıp milleti eleştirmeyi kesmeleri gerekiyor.Siz milyon dolar maaş alan futbolcularsınız bu kadar şımartılmaları zaten bu kupadan elenmemizin sonucu.
|
|
|
|
|
BoundByFate
Jr. Member

Activity: 56
Merit: 19
|
 |
Today at 07:40:52 AM |
|
Türkiye ABD'yi son dakika golüyle yenmeyi başardı ama gruptan çıkmamız için tabiki yeterli değildi.Grubun en güçlü takımını yenip diğerlerine yenilmemiz ise büyük bir ironi.
Adamlar her şeyi garantilediler, bu maça rahat çıkmış olamazlar mı, kazansalar da kaybetseler de liderler onun rahatlığıyla oynadılar yani çok asılmadılar, çok net pozisyonlar kaçırmışlar. Biz yine erken dakikalarda yemişiz gol, saçma sapan şeyler işte. Montella inanılmaz bir adam, yüzsüzlüğün bu boyutunu görmemiştim.
|
|
|
|
|
|
yenerbatmaz
|
 |
Today at 10:09:11 AM |
|
Her ne olursa olsun son maçta da olsa puan almış olmamız iyi bir şey. 3 puan güzel oldu. Biz 2002'de üçüncü olduk hepi topu bu. Bir çok kişi herhalde yarı final final oynayacağımızı zannetti herhalde. Tepkinin büyük sebebi sürekli reklamlarda karşımıza çıkıyor oluşu ve Dünya kupasına gitme ödülü verilmesi .tog villa vs Dünya kupası bitsin gündem değişir unuturuz.
|
|
|
|
|
blomen
|
 |
Today at 10:54:33 AM |
|
Montella inanılmaz bir adam, yüzsüzlüğün bu boyutunu görmemiştim.
montella bir de istifa etmeyeceğinin açıklamasını yapmış, beni de çok şaşırttı cidden. ülkenin taraftarı istifa et diyor sen yok ben burada iyiyim diyorsun çok ilginç değil mi? abd maçını kazanmak tabii ki kaybetmekten daha iyi bir durum da hiçbir anlamı yok. anlamı yoktan tek kastım zaten gruptan çıkamayacağımız da değil. karşımızdaki abd avustralya ve paraguay maçlarındaki abd değildi çünkü. grup birincisi olacağı kesinleşmiş bir abd'yi yendik, rahatlamaları da normal. oyunu hem onların hem bizim oynamamız bence güzel oldu ilk iki maçımızda da sadece biz top oynuyor golleri de biz yiyorduk sabah sabah ülke insanını sinir eden bir durumdu cidden. montella böyle konuştuğuna göre bu tecrübeleri 2030 yılında değerlendireceğiz 
|
| █▄ | R |
▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄ ████████████████ ▀▀▀▀█████▀▀▀█████ ████████▌███▐████ ▄▄▄▄█████▄▄▄█████ ████████████████ ▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀ | LLBIT | ▀█ | THE #1 SOLANA CASINO | ████████████▄ ▀▀██████▀▀███ ██▄▄▀▀▄▄█████ █████████████ █████████████ ███▀█████████ ▀▄▄██████████ █████████████ █████████████ █████████████ █████████████ █████████████ ████████████▀ | ████████████▄ ▀▀▀▀▀▀▀██████ █████████████ ▄████████████ ██▄██████████ ████▄████████ █████████████ █░▀▀█████████ ▀▀███████████ █████▄███████ ████▀▄▀██████ ▄▄▄▄▄▄▄██████ ████████████▀ | ........5,000+........ GAMES ......INSTANT...... WITHDRAWALS | ..........HUGE.......... REWARDS ............VIP............ PROGRAM | . PLAY NOW |
|
|
|
BoundByFate
Jr. Member

Activity: 56
Merit: 19
|
 |
Today at 11:07:04 AM Last edit: Today at 01:06:59 PM by BoundByFate |
|
Her ne olursa olsun son maçta da olsa puan almış olmamız iyi bir şey. 3 puan güzel oldu. Biz 2002'de üçüncü olduk hepi topu bu. Bir çok kişi herhalde yarı final final oynayacağımızı zannetti herhalde. Tepkinin büyük sebebi sürekli reklamlarda karşımıza çıkıyor oluşu ve Dünya kupasına gitme ödülü verilmesi .tog villa vs Dünya kupası bitsin gündem değişir unuturuz.
Neden yarı finale kadar falan gitmeyelimdi ki, lider olarak tamamlasaydık eşleşmelerimiz iyi olacaktı ama olamadık ve elendik. Dünya 3.sü olmayı bu kadar küçümseyemezsiniz, bakın şu an daha gruplardan bile çıkamıyoruz. Ayrıca Dünya 3.sü olmak o kadar kolay bir şey değil, olsa herkes olurdu, Dünya'nın en iyi takımları arasından oluyorsun 3. ve bu takımlar futbolla doğup büyüyen takımlar. Benim tepkimin çoğunluğu ne reklam ne car curt, %80'lik tepkimin sebebi adam gibi hazırlanmamaları ve oynamamaları. En büyük hata direk Montella'da ama oyuncu olarak da sizlerde tercihlerde bulunabilmelisiniz. Edit: Arda'nın maç sonu açıklaması gerçekten takdir edilecek bir şey, bazı oyuncular gibi boş yapmamış. ''Ne eleştiri yapılırsa yapılsın hepsinde haklılar, Bu eleştirileri yapanlara katılmamız lazım. Drama yapamayız. Kötü oynadık ve elendik. Ne deseler haklılar.'' Bu çocuk adam olur, tebrik ederim kendisini, umarım çok daha iyi kariyere sahip olur. Bu açıklamadan sonra da diyecek bir şey kalmıyor, kendini bizim yerimize de koymuş daha ne yapsın, bir dahakine daha iyi olacaklardır.
|
|
|
|
|
|