Bitcoin Forum
June 29, 2024, 06:28:34 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: Bitcoins verkocht  (Read 2308 times)
MyBitCoinLover (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
April 03, 2014, 03:02:32 PM
 #1

Ik heb zonet mijn bitcoins verkocht ik vertrouw het niet meer na het verhaal in china en amerika.

Was op zoek naar een vertrouwde exchange en ben uitgekomen bij bitstamp.

Ben benieuwd wanneer bitstamp overmaakt. Hebben jullie ervaring met bitstamp en wanneer zij overmaken?
markied
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 53
Merit: 0


View Profile WWW
April 03, 2014, 03:33:37 PM
 #2

Je kunt ze ook via mijn site bitcoinprijzen.nl verkopen, die sites zijn te vertrouwen en geven je geld snel terug.
shootme
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 32
Merit: 0


View Profile
April 04, 2014, 06:46:36 AM
 #3

Zelf geen ervaringen mee, maar je zou bitonic kunnen overwegen
Nammi
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
April 04, 2014, 09:38:46 AM
 #4

Heb een aantal transacties gedaan bij Bitonic.nl en 1x bij BTCDirect.nl. Beide niets op aan te merken.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
April 04, 2014, 03:11:06 PM
 #5

Ik koop normaal gesproken alleen BTC, maar ik heb één keer iets verkocht via Bitonic.nl. Ging prima.

Verkopen via Kraken schijnt ook snel te gaan, al heb ik daar zelf geen ervaring mee.

Maar, je hebt ze reeds al verkocht lees ik. Inmiddels al iets ontvangen?

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
JeffZwolle
Member
**
Offline Offline

Activity: 81
Merit: 10


View Profile WWW
April 06, 2014, 03:13:03 PM
 #6

Begin 2013 heb ik met kleine bedragen testjes gedaan bij verschillende exchanges.
Bitstamp was vlot met uitbetalen.

Donations are always welcome :-)
1C447F2zd9KdoRCpi8mMAYNiLqqh3JDsiY
Blaater
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
April 06, 2014, 08:35:53 PM
 #7

Ik koop normaal gesproken alleen BTC, maar ik heb één keer iets verkocht via Bitonic.nl. Ging prima.

Verkopen via Kraken schijnt ook snel te gaan, al heb ik daar zelf geen ervaring mee.

Maar, je hebt ze reeds al verkocht lees ik. Inmiddels al iets ontvangen?

Kraken is geweldig, sepa transfer heb ik tot nu toe elke keer de volgende werkdag op mijn rekening gehad.
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3962
Merit: 2207


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
April 08, 2014, 07:24:23 AM
 #8

Ik hou het toch echt bij Kraken en Bitonic. Grin

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
Frequency
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 540
Merit: 500


COINDER


View Profile WWW
April 15, 2014, 08:16:44 AM
 #9

BUY HIGH SELL LOW..   Wink



COINDER
COINDER
mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
April 16, 2014, 10:20:50 AM
 #10

Ik zelf verkoop altijd via kraken, daar krijg je de beste verkoopprijs.(vergelijk maar met bitonic)
En volgende werkdag op je rekening met SEPA, ideaal.

Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
makebitcoin
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250


View Profile
May 10, 2014, 06:55:31 PM
 #11

Ik zelf blijf vertrouwen houden. Bitcoins zijn volgens mij niet te stoppen. Dat ze in China geband zijn weet ik maar wat bedoel je precies over Amerika?
mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
May 11, 2014, 09:27:42 AM
 #12

Ik zelf blijf vertrouwen houden. Bitcoins zijn volgens mij niet te stoppen. Dat ze in China geband zijn weet ik maar wat bedoel je precies over Amerika?
Mensen halen altijd het argument aan dat bitcoin geen inflatie heeft. Dat is pas gelding na +/- 2140. Voorlopig is de inflatie groter dan die van EUR en USD.
Wacht op mid-2016, dan wordt de block reward gehalveerd en is de inflatie minder dan die van fiat. Daardoor zal de prijs denk ik stijgen.

Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
TheNewAnon135246
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2198
Merit: 1989


฿uy ฿itcoin


View Profile
May 11, 2014, 08:23:55 PM
 #13

Ik heb tot nu toe alleen maar bitonic.nl gebruikt. Het geld wordt de volgende werkdag rond 12:00 uur gestort. Tot nu toe alleen maar goede service!
Ninietz
Member
**
Offline Offline

Activity: 106
Merit: 10


View Profile
June 21, 2014, 03:37:01 PM
 #14

Je had altijd LBC kunnen proberen.
zimmah
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1106
Merit: 1005



View Profile
June 21, 2014, 09:40:18 PM
 #15

Ik hou het toch echt bij Kraken en Bitonic. Grin

Ik ook, kraken voor normaal handelen en bitonic voor spoedgevallen.

Beiden zijn erg snel en betrouwbaar.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 22, 2014, 03:28:31 PM
 #16

Wellicht dat ik binnenkort een keer Kraken join, maar dat is dan vooral om hopelijk wat winst te behalen op de wisselende BTC koers. Smiley

Ik vind Bitonic prima, het kopen en verkopen van BTC zal dan ook bij hen plaatsvinden - behalve in de hierboven beschreven situatie. Wellicht dat ik echter Kraken zelfs oversla als Bitonic hun exchange op poten hebben weten te zetten. Dat de prijzen iets anders liggen van Kraken en Bitonic maakt mij niet zoveel uit zolang het niet om tientallen euro's gaat. Zo stimuleer je de Nederlandse economie een beetje en houd je een leuk Nederlands bedrijf running Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
June 22, 2014, 09:47:24 PM
 #17

Wellicht dat ik binnenkort een keer Kraken join, maar dat is dan vooral om hopelijk wat winst te behalen op de wisselende BTC koers. Smiley

Ik vind Bitonic prima, het kopen en verkopen van BTC zal dan ook bij hen plaatsvinden - behalve in de hierboven beschreven situatie. Wellicht dat ik echter Kraken zelfs oversla als Bitonic hun exchange op poten hebben weten te zetten. Dat de prijzen iets anders liggen van Kraken en Bitonic maakt mij niet zoveel uit zolang het niet om tientallen euro's gaat. Zo stimuleer je de Nederlandse economie een beetje en houd je een leuk Nederlands bedrijf running Wink.
Door arbitrage handelen zal het verschil in prijs tussen bl3p en kraken vanzelf afnemen.
Ik vraag me wel af hoe lang het nog duurt voordat bl3p publikelijk open is.
Wel een voordeel is ideal deposits, dat gaat weer een dag sneller dan sepa.

Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 22, 2014, 09:53:12 PM
 #18

Wellicht dat ik binnenkort een keer Kraken join, maar dat is dan vooral om hopelijk wat winst te behalen op de wisselende BTC koers. Smiley

Ik vind Bitonic prima, het kopen en verkopen van BTC zal dan ook bij hen plaatsvinden - behalve in de hierboven beschreven situatie. Wellicht dat ik echter Kraken zelfs oversla als Bitonic hun exchange op poten hebben weten te zetten. Dat de prijzen iets anders liggen van Kraken en Bitonic maakt mij niet zoveel uit zolang het niet om tientallen euro's gaat. Zo stimuleer je de Nederlandse economie een beetje en houd je een leuk Nederlands bedrijf running Wink.
Door arbitrage handelen zal het verschil in prijs tussen bl3p en kraken vanzelf afnemen.
Ik vraag me wel af hoe lang het nog duurt voordat bl3p publikelijk open is.
Wel een voordeel is ideal deposits, dat gaat weer een dag sneller dan sepa.

Ik ben het helemaal met je eens, dus op het vlag van het arbitrage handelen dat leidt tot kleinere prijsverschillen en je mening dat iDeal deposits een voordeel is. iDeal werkt in mijn ogen ook ideaal, en ik ben blij dat het bestaat.

Ik heb het momenteel erg druk dus ik ben niet helemaal op de hoogte van de ontwikkeling van de exchange van Bitonic, maar voor zover ik weet zijn ze nu bezig met het verkrijgen van de vereist licenties om deze exchange te mogen opzetten.  Ik ben nog nooit ingesprongen op de koersschommelingen van BTC zelf om winst te behalen, maar bij diverse altcoins heb ik dit al (in veelvoud ^^) gedaan. Als je ziet dat de prijs soms binnen een zeer korte tijd in met bijvoorbeeld $30.- verspringt, dan is daar volgens mij leuk aan te verdienen. (Natuurlijk heb je ook het risico dat je verlies lijdt ipv winst creëert).

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
June 23, 2014, 10:50:32 AM
 #19

ik vind speculeren op de koers net gokken.
Ja het kan zo omhoog springen, maar zoals je aanwijst het kan ook zo naar beneden gaan.

Btw,
Het eind van deze maand wordt nog interessant  bij bitcoin.
De FBI gaat 30k bitcoin verkopen aan prive bieders.
Mogelijk verkopen deze bieders nu hun bitcoins op een exchange om de prijs te verlagen.
Dan kunnen ze ze weer goedkoop terugkopen op de bieding.
Aangenomen dat die prijs redelijk overeen komt met de exchange koers(+een beetje).

Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
zimmah
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1106
Merit: 1005



View Profile
June 23, 2014, 11:07:42 AM
 #20

Wellicht dat ik binnenkort een keer Kraken join, maar dat is dan vooral om hopelijk wat winst te behalen op de wisselende BTC koers. Smiley

Ik vind Bitonic prima, het kopen en verkopen van BTC zal dan ook bij hen plaatsvinden - behalve in de hierboven beschreven situatie. Wellicht dat ik echter Kraken zelfs oversla als Bitonic hun exchange op poten hebben weten te zetten. Dat de prijzen iets anders liggen van Kraken en Bitonic maakt mij niet zoveel uit zolang het niet om tientallen euro's gaat. Zo stimuleer je de Nederlandse economie een beetje en houd je een leuk Nederlands bedrijf running Wink.
Door arbitrage handelen zal het verschil in prijs tussen bl3p en kraken vanzelf afnemen.
Ik vraag me wel af hoe lang het nog duurt voordat bl3p publikelijk open is.
Wel een voordeel is ideal deposits, dat gaat weer een dag sneller dan sepa.

Kraken (met SEPA) is best snel met uitbetalen en storten

als bitonic een exchange heeft met ideal en SEPA dan ga ik zeker weten arbitrage plegen. Ik doe nu geen arbitrage omdat die amerikaanse exchanges veel te langzaam zijn en ik ze niet vertrouw.

Kraken en bitonic vertrouw ik (in elk geval met een deel van mijn bitcoins, de rest is gewoon in cold storage). En als je geld binnen een dag (of max 2 dagen) tussen de exchanges verplaatst kan worden dan is dat goed te doen.


Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!