Bitcoin Forum
June 27, 2026, 06:52:59 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Ne Olacak Bu Bist'in Hali  (Read 173 times)
1kodumtek7 (OP)
Full Member
***
Offline

Activity: 1722
Merit: 203


View Profile
October 18, 2025, 09:29:39 AM
Merited by lodocus (1)
 #1

Vallahi daraldım, bunaldım. Haftalardır aynı terane. Ne olacak bu BIST'in hali yahu?

Endeks bir yeşil yakıyor, "Tamam, toparladık galiba" diyoruz, ertesi gün basıyorlar aşağıya. Dün (Cuma) yine düşüşle kapattık, bildiğiniz gibi. Böyle zikzak çizen, bir ileri iki geri giden bir piyasa görmedim.

Elimizdekiler de eriyor mu, ne yapıyor belli değil. Sanki birileri devamlı bir şeyleri bekliyor da o yüzden net bir yön çizilemiyor gibi. Faiz kararları, enflasyon verisi, jeopolitik olaylar, siyasi şeyler...

Sizce bu düşüş/yatay-aşağı hareket nereye kadar devam eder? Teknik olarak bir dibi var mı bu işin? Yoksa "altın artınca BIST ucuz kalır" kafasıyla beklemeye devam mı edeceğiz?

ajanwalker
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2240
Merit: 866


View Profile
October 18, 2025, 09:38:43 AM
 #2

Benim BIST yatırımın yok bu hükümet ve bu Adalet anlayışı olduğu sürece de olmaz. Çünkü güven vermiyor. Adamlar önüne gelene canı sıkılınca çöküyor.
Dün Twitter'da gördüm ( ben kendisini ilk defa gördüm) Bir borsacının intihar ettiğini paylaştılar.
Üzüldüm. Allah rahmet eylesin. Kim bilir derdi neydi yine de intihar etmeseydi ama olmuş bir kere.
Uzun vade de belki kazanç olur ama öncelikle ülkenin adaletinin sağlanması lazım şuan öyle bir şey mümkün değil.
BIST uzak durulması gereken bir yer.
( Kriptoda farklı değil ya neyse)
BIST şuan ucuz ama daha da ucuzlayacak gibi görünüyor. Bu zamanda da teknik diye birşeyin olduğunu düşünmüyorum.
W Jr.
Copper Member
Legendary
*
Offline

Activity: 2058
Merit: 1513



View Profile
October 18, 2025, 05:11:32 PM
 #3

Uzun süre Borsada işlem yapmış birisi olarak şu dönemde BIST30’un demirbaşları dışında uzun süreli hisse almak intihardan farksız.Borsada işlem hacmi düşük hisseler aldığınızda patron öyle bir bekletiyor ki sizi dökene kadar kağıdı yukarı atmıyor.Elindekini sattırdıktan sonra yavaş yavaş arttırıyor.

Bu kadar spekülatörün olduğu bir yerde, bu kadar kötü ekonomik koşullarda nasıl yatırım yapsın insanlar bunca belirsizlik içinde?

R


▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
||.
|
▄▄████▄▄
▀█▀
▄▀▀▄▀█▀
▄░░▄█░██░█▄░░▄
█░▄█░▀█▄▄█▀░█▄░█
▀▄░███▄▄▄▄███░▄▀
▀▀█░░░▄▄▄▄░░░█▀▀
░░██████░░█
█░░░░▀▀░░░░█
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▄░█████▀▀█████░▄
▄███████░██░███████▄
▀▀██████▄▄██████▀▀
▀▀████████▀▀
.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▀▄███░░░▀████░███▄▀██▄
███░████░░░░░▀██░████░███
███░████░█▄░░░░▀░████░███
███░████░███▄░░░░████░███
▀██▄▀███░█████▄░░███▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
SOUTHAMPTON FC
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
xzone
Legendary
*
Offline

Activity: 3360
Merit: 1855



View Profile
October 18, 2025, 07:23:26 PM
 #4

Şu dönemde BİST yatırımı bana pek mantıklı gelmiyor. Halk da şirketler de altına odaklı durumda, zaten borsa da uzun zamandır belirsiz ve güven ortamı olmadığı için çoğu şirket değer kaybediyor.
Sadece halka arzlara giren ve uzun zamandır parasını hiç bozmayan birinin görsellerini gördüm, onun durumu fena değildi ama zaten piyasada neye yatırım yapsanız kar ediyorsunuz. Altına yatırım yapan bile parasını ikiye katladıysa borsada çok daha yüksek karlar görmek gerekirdi Smiley

███████████████████████████
███████▄████████████▄██████
████████▄████████▄████████
███▀█████▀▄███▄▀█████▀███
█████▀█▀▄██▀▀▀██▄▀█▀█████
███████▄███████████▄███████
███████████████████████████
███████▀███████████▀███████
████▄██▄▀██▄▄▄██▀▄██▄████
████▄████▄▀███▀▄████▄████
██▄███▀▀█▀██████▀█▀███▄███
██▀█▀████████████████▀█▀███
███████████████████████████
.
.Duelbits PREDICT..
█████████████████████████
█████████████████████████
███████████▀▀░░░░▀▀██████
██████████░░▄████▄░░████
█████████░░████████░░████
█████████░░████████░░████
█████████▄▀██████▀▄████
████████▀▀░░░▀▀▀▀░░▄█████
██████▀░░░░██▄▄▄▄████████
████▀░░░░▄███████████████
█████▄▄█████████████████
█████████████████████████
█████████████████████████
.
.WHERE EVERYTHING IS A MARKET..
█████
██
██







██
██
██████
Will Bitcoin hit $200,000
before January 1st 2027?

    No @1.15         Yes @6.00    
█████
██
██







██
██
██████

  CHECK MORE > 
Phoenix Anka
Legendary
*
Offline

Activity: 1708
Merit: 1096



View Profile
October 20, 2025, 07:39:58 PM
 #5

Şu dönemde BİST yatırımı bana pek mantıklı gelmiyor. Halk da şirketler de altına odaklı durumda, zaten borsa da uzun zamandır belirsiz ve güven ortamı olmadığı için çoğu şirket değer kaybediyor.
Sadece halka arzlara giren ve uzun zamandır parasını hiç bozmayan birinin görsellerini gördüm, onun durumu fena değildi ama zaten piyasada neye yatırım yapsanız kar ediyorsunuz. Altına yatırım yapan bile parasını ikiye katladıysa borsada çok daha yüksek karlar görmek gerekirdi Smiley
Altına yatırım yapan 3-5 ayda parasını ikiye katladı. Sanırım altın daha önce böyle bir durumu yaşamamıştır. Altına yatırım yapan klasik eski yatırımcı kafasındaki ebelerimiz çok para kazandılar ama onların yastık altındaki altınlarını kimse satmaya yeltenemez herhalde. Kendileri de satmaz sonra öldüklerinde çocukları arasında miras savaşına sahne olur.

Neyse konumuz BİST ve BİST hiç olmadığı kadar durgun ve kötü halde. Daha kötü senaryolar da olabilir ama bunun en kötü sonucu ülkedeki siyasi istikrarsızlık, siyasilerin içeri alınması.

Silence Scream
Legendary
*
Offline

Activity: 1680
Merit: 1386



View Profile
October 24, 2025, 09:05:29 AM
 #6

BİST bugün çok iyi toparlandı. BİST 100 %5 artış yaşadı. 11 bin puanı geçti. Tekrar o çöküş dönemini bırakmış gibiler. Bunda tabi belirsiz Mutlak Butlan konusunda mahkemenin red kararı etkili oldu bence. Böylece Chp ve kayyum mevzuları kapanmış olacak. Yavaş yavaş da toparlanacak ama hala borsa istanbul dolar bazında oldukça ucuz seviyede kaldı. Yatırımcı parasını koruyamadı.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
Hvdv
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1288
Merit: 690



View Profile
October 28, 2025, 06:40:02 AM
 #7

BİST acayip dalgalı devam ediyor. Bir kaç gün önce 11 bin puanı geçti diye yorumlar yazılmış şimdi tekrar 10.800 falan BİST100. Sürekli düşüyor yükseliyor. Bu artış azalışlardan birileri çok ciddi kazançlar sağarken borsa istanbul pek önemsemiyor olmalı. Sonuçta karına bakıyor adamlar. Borsa bir ülkenin bel kemiği normalde ama bu kemiği bizden bayadır çıkarmış durumdalar.

mindrust
Legendary
*
Offline

Activity: 4032
Merit: 2976


Bitz.io Best Bitcoin and Crypto Casino


View Profile
October 29, 2025, 10:56:34 AM
 #8

Bist’in ekmeği 2021-2023 civarı Nebati piyasayı ucuz faizli krediye boğduğunda yendi bitti. Bundan sonrası o yenilenlerin içeride kalanlardan çıkarılması ile geçecek. Vergileri köklüyorlar ki sonraki seçimde benzeri bir ortamı yeniden yaratabilsinler ama neyi deneseler kasa para ile dolmuyor bir türlü. Çıkmak için fırsat kollayan varsa seçimi beklesin. Seçim öncesinde bir defa daha yalancı bahar yaratıp borsayı coştururlar bence. O arada kaçabilen kaçar. Ha şirketin satışları iyiyse, rasyoları fena değilse niye kaçmak için can atayım o da başka mevzu. Küçük yatırımcıda var 300-500 lot, tahtanın sahibinde var 1 milyon lot. Ben niye düşüneyim o düşünsün ne olacak diye.

█ 
███████▄▄███▄███▄
███▄▄████████▌██
▄█████████████▐██▌
██▄███████████▌█▌
███████▀██████▐▌█
██████████████▌▌▐
████████▄███████▐▐
█████████████████
███████████████▄██▄
██████████████▀▀▀
█████▀███▀▀▀
Bitz.io█ ████████▄████▄▄▄█████▄▄
██████▄████████▀▀██▀▀
█████▀▀█████▀▀▄▄█
███████████▄▀▀██
███████████████▐▌
███████████████▐▌
███▄▄████▄▄▄██▄▄
▄█████████████████████▄
████████████████████
██
█████████████████████
▀██
█████████████████████▀
▀████
█████████████████▀
███▀▀████▀▀██▀▀█████▀▀
98%
RTP
▄▄███████▄▄
███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████████
██████▄
▄██████████████████████
████████████████████████
███████████████████████
██████████████████████
████████████████████████
▀█████████████████████▀
███████████████████▀
███████████████▀
▀▀███████▀▀
HIGH
ODDS
 █ PLAY NOW   
lodocus
Sr. Member
****
Offline

Activity: 434
Merit: 332


Bitz.io Best Bitcoin and Crypto Casino


View Profile
October 29, 2025, 11:54:30 AM
 #9

Bir ülkenin borsasının ilgi çekmesi, fırsat yaratması için önce ülkenin kendisinin sorunları halledilmelidir. Dışarıdan bakan herhangi bir potansiyel yatırımcı için çok riskli bir ülkeyiz. Evet belki rakamlarımız tek başına bakıldığında iyi gözüküyor ama çok daha büyük meseleler var. Bence en büyük sorunların başında deprem riski geliyor. Her yıl birkaç vaka düzenli olarak yaşıyoruz, bunlar şu an çok önemli gözükmüyor belki ama bir felaketin fragmanını izlediğimizi düşünüyorum. Olası bir İstanbul depreminde borsanın alacağı hali düşünün.

Her ülkenin riskleri vardır ama bizde bu risklere çözüm de bulunmuyor. Bu yüzden sonuçlarıyla yatırımcılar karşılaşacaktır.

█ 
███████▄▄███▄███▄
███▄▄████████▌██
▄█████████████▐██▌
██▄███████████▌█▌
███████▀██████▐▌█
██████████████▌▌▐
████████▄███████▐▐
█████████████████
███████████████▄██▄
██████████████▀▀▀
█████▀███▀▀▀
Bitz.io█ ████████▄████▄▄▄█████▄▄
██████▄████████▀▀██▀▀
█████▀▀█████▀▀▄▄█
███████████▄▀▀██
███████████████▐▌
███████████████▐▌
███▄▄████▄▄▄██▄▄
▄█████████████████████▄
████████████████████
██
█████████████████████
▀██
█████████████████████▀
▀████
█████████████████▀
███▀▀████▀▀██▀▀█████▀▀
98%
RTP
▄▄███████▄▄
███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████████
██████▄
▄██████████████████████
████████████████████████
███████████████████████
██████████████████████
████████████████████████
▀█████████████████████▀
███████████████████▀
███████████████▀
▀▀███████▀▀
HIGH
ODDS
 
█████████   ██

......PLAY NOW......

██   █████████
█ 
mandown
Legendary
*
Offline

Activity: 2702
Merit: 2224



View Profile
October 30, 2025, 07:48:25 AM
 #10

Paranın değersizliği yüzünden olabildiğince zarar ettirecek dostlar hemde öyle böyle değil sen hisseden kazanırken bir yandan da paranın değeri korunmalı yoksa işin içinden çıkamazsınız yok 10x arttı yok bilmem ne hikaye.

Düşün şimdi 2012 de amerikan hissesi 20 cent şimdi oldu 200 dolar
sende hisse ozaman 1 lira şimdi oldu 30 lira Cheesy lan hisse 50x yapsa enflasyon ve paranın değersizliği yüzünden yine zarardasın sorsan 50x yaptın ama gerçekler öyle değil zamanında 1 tl ile aldığın ürünü şimdi 20 tl ile alabilyiorsun Smiley


Neyse yapacak birşey yok hisselerde gömülmeye devam.

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!