Bitcoin Forum
November 25, 2025, 12:18:47 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 30.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Heeft iemand ervaring met oordopjes tijdens een sollicitatiegesprek?  (Read 18 times)
Owena (OP)
Newbie
*

Activity: 32
Merit: 0

View Profile
November 18, 2025, 07:59:59 PM

Ik ben geïnteresseerd in een ervaring die ik laatst van een vriend hoorde toen we aan het praten waren, dus ik wil graag vragen of iemand van jullie wel eens van iets soortgelijks heeft gehoord of het misschien zelfs heeft geprobeerd. Dit is de eerste keer dat ik van iets soortgelijks hoor dat iemand heeft geprobeerd.
Een kennis van hem ging naar een sollicitatiegesprek bij een bedrijf in Amsterdam (niets bijzonders, sales en zo), en hij wist dat hij het niet zo goed zou doen in het Engels. Eigenlijk bedacht hij zich om een klein oordopje in zijn oor te doen voor degenen die niet weten waar het over gaat, aangezien slusalica.net heel specifiek is, en iemand gaf hem telefonisch antwoorden. Hij zegt dat ze hem, waarschijnlijk toevallig, vroegen om zijn haar achter zijn oor te doen, en dat hij plotseling doodsbang was, maar uiteindelijk ging alles goed en merkten ze niets. Maar daarna schaamde hij zich enorm en zei hij dat hij het nooit meer zou doen.
Nu ben ik benieuwd: is dit echt realistisch? Is het überhaupt mogelijk om met een oordopje ongestoord door te komen? En hoe slim zou het zijn om dat bijvoorbeeld te proberen in online interviews? Grin
Pages: [1]
  Print  

Jump to: