Minimumdan giren hala 2 kattan fazla kar ile işlem yürütüyor.
Gümüş 2026'dan sonra tamamen spekülasyona döndü. Grafiğe logaritmik olarak bakınca her şey daha net anlaşılıyor bana göre. Yıllarca belli bir çizgide ilerleyen, bir metal nasıl hareket ederse öyle hareket eden bir gümüş vardı. Altın gibi yani, kendi içinde belli bir hızda ufak ufak yükseliyordu. Yapay zeka, çip muhabbetleriyle 2025'in son çeyreğinde normalden çok daha hızlı yükseldi.
Yolundan çıktığı için şimdi yukarı aşağı tekrar normal seviyelerine gelmeye çalıştığını düşünüyorum. Bu fiyatlardan uzun yıllar tutmak için alınmaz bence.