Bitcoin Forum
June 24, 2026, 11:29:08 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: 45 TL sadece 1 Dolar alabiliyor  (Read 305 times)
Balmain
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2632
Merit: 955



View Profile
May 11, 2026, 10:04:28 PM
 #21

Dolart artmaya devam ediyor her gün biraz daha fiyatlanıyor. Normalde olması gerekenden çok ucuz fiyat baskılanması yüzünden bu halde dolar fiyatı. Kısa bir süre içerisinde 50 TL'e çıkacağını düşünüyorum. Artık bu saatten sonra kimse tutamaz doları. Hele bide hiç tutmasalar o zaman belki 60-70leri bile görürüz hızlıca.

Hvdv
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1274
Merit: 690



View Profile
May 12, 2026, 05:39:41 PM
 #22

Dolart artmaya devam ediyor her gün biraz daha fiyatlanıyor. Normalde olması gerekenden çok ucuz fiyat baskılanması yüzünden bu halde dolar fiyatı. Kısa bir süre içerisinde 50 TL'e çıkacağını düşünüyorum. Artık bu saatten sonra kimse tutamaz doları. Hele bide hiç tutmasalar o zaman belki 60-70leri bile görürüz hızlıca.
Evet hocam. Dolar yavaş yavaş artmaya devam ediyor ama iyi tutuyorlar burada. Bu enflasyona ve komşumuzun savaşına rağmen iyi yerde tutulmaya çalışıyorlar. Ben serbest bırakılsa doların uçacağını düşünüyorum ama dolar uçsa bu sefer de ülke batacak ters orantılı yani bazı şeyler. Tutsunlar bakalım nereye kadar tutacaklar.

Silence Scream
Legendary
*
Offline

Activity: 1666
Merit: 1375



View Profile
May 16, 2026, 07:11:03 PM
 #23

Dolar hala 45 lirayı geçemedi. 45.50 seviyesini geçtiğini söylemek lazım. 46 lira ve üstü fiyata geldiğinde 50’ye yaklaşır herhalde. Euro 52-53 civarında seyrederken onların da yüksek olacağını düşünmek lazım. Dolar ve Euro sürekli artabilecek bir döngüde ve sonunda geçecekler bu seviyeleri.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
ingiltere
Legendary
*
Offline

Activity: 3752
Merit: 1728



View Profile
May 16, 2026, 09:59:03 PM
 #24

45 TL ile 1 dolar alınamıyor uzun bir süredir. Dolar ufak ufak yükseliyor aylardır. 45,52'ye kadar geldi. Bu hızda giderse ay sonunda 46'yı bulur.
Olması gerektiği yer burası mı değil mi tartışılır ama uyguladıkları politikaya bakınca kontrollü yükselişi benimsedikleri görülüyor. Ani bir politik değişim yaşanmadıkça bu yükseliş birkaç ay daha sürecektir. Seçim ekonomisine girdiğimizde farklı şeyler konuşuyor olabiliriz.
Hvdv
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1274
Merit: 690



View Profile
May 16, 2026, 10:33:58 PM
 #25

45 TL ile 1 dolar alınamıyor uzun bir süredir. Dolar ufak ufak yükseliyor aylardır. 45,52'ye kadar geldi. Bu hızda giderse ay sonunda 46'yı bulur.
Olması gerektiği yer burası mı değil mi tartışılır ama uyguladıkları politikaya bakınca kontrollü yükselişi benimsedikleri görülüyor. Ani bir politik değişim yaşanmadıkça bu yükseliş birkaç ay daha sürecektir. Seçim ekonomisine girdiğimizde farklı şeyler konuşuyor olabiliriz.
Yavaş yavaş çıkarmaya çalışıyorlar. Bir savaş çıktı enflasyon fırladı mesela hem de o kadar bastırılmasına rağmen fırladı. Hiç kimse engelleyemez bu durumu. Doların gideceği yer minimum 50 lira üstüdür. Şu an Türk lirasıyla bitcoin, altın, gümüş ne alırsanız alın kardasınız. Önünüzde açık fırsat işte.

Wake Up
Copper Member
Sr. Member
****
Offline

Activity: 406
Merit: 734


Bitcoin - The Future


View Profile
May 28, 2026, 08:14:44 PM
 #26

45.89 liradan işlem görmeye devam ediyor Dolar. Türk lirası her gün değer kaybediyor ve bir süre daha böyle olmaya devam edecek. Enflasyondan dolayı sürekli basılan Türk lirası ile arz sürekli yükseliyor. Enflasyonu bir yerde sabit tutmaya, yani değer kaybını her sene bir seviyede tutmaya çalışıyorlar ancak beceremiyorlar. Yıllık %32-33 değer kaybeden bir yerde kim neden gelsin de bize de yatırım yapsın ki?











██
██
██████
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT
██████
██
██
██████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██████
██████████████
 
 TH#1 SOLANA CASINO 
██████████████
██████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██████
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
[
[
5,000+
GAMES
INSTANT
WITHDRAWALS
][
][
HUGE
   REWARDS   
VIP
PROGRAM
]
]
████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
████
████████████████████████████████████████████████
 
PLAY NOW
 

████████████████████████████████████████████████
████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
████
kadayifciabdula
Newbie
*
Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
May 28, 2026, 08:28:12 PM
 #27

şuana kadar çoktan 60'ı geçmiş olmamız lazımdı nasıl tutabiliyorlarsa artık arka planda neler satılıyorsa bu zamana kadar iyi tutundu.
xzone
Legendary
*
Offline

Activity: 3346
Merit: 1854



View Profile
May 28, 2026, 08:31:32 PM
 #28

45 TL ile 1 dolar alınamıyor uzun bir süredir. Dolar ufak ufak yükseliyor aylardır. 45,52'ye kadar geldi. Bu hızda giderse ay sonunda 46'yı bulur.
Olması gerektiği yer burası mı değil mi tartışılır ama uyguladıkları politikaya bakınca kontrollü yükselişi benimsedikleri görülüyor. Ani bir politik değişim yaşanmadıkça bu yükseliş birkaç ay daha sürecektir. Seçim ekonomisine girdiğimizde farklı şeyler konuşuyor olabiliriz.

Ay sonu geldi ve şu anki güncel kur 45,90 tl oldu, dediğiniz gibi olacak ve ay bitene kadar 46 lirayı görecek. Bayram tatili muhabbeti bitince zaten piyasalarda bir değişiklik olacağı kesin, altın da düştü fakat elbette piyasaya yansıyabileceği bir piyasa yok ortalıkta. İlk iş günü ile birlikte 1 haziranda hareketli bir gün olacak gibi görünüyor.

Bu zamana kadar doları gerçekten iyi baskıladılar. Şimdi yavaş yavaş salacakları senaryoda araba ve gayrimenkul fiyatları nasıl tepki verecek çok merak ediyorum. Faiz kararları da pek iyi görünmüyor son zamanlardaki

███████████████████████████
███████▄████████████▄██████
████████▄████████▄████████
███▀█████▀▄███▄▀█████▀███
█████▀█▀▄██▀▀▀██▄▀█▀█████
███████▄███████████▄███████
███████████████████████████
███████▀███████████▀███████
████▄██▄▀██▄▄▄██▀▄██▄████
████▄████▄▀███▀▄████▄████
██▄███▀▀█▀██████▀█▀███▄███
██▀█▀████████████████▀█▀███
███████████████████████████
.
.Duelbits PREDICT..
█████████████████████████
█████████████████████████
███████████▀▀░░░░▀▀██████
██████████░░▄████▄░░████
█████████░░████████░░████
█████████░░████████░░████
█████████▄▀██████▀▄████
████████▀▀░░░▀▀▀▀░░▄█████
██████▀░░░░██▄▄▄▄████████
████▀░░░░▄███████████████
█████▄▄█████████████████
█████████████████████████
█████████████████████████
.
.WHERE EVERYTHING IS A MARKET..
█████
██
██







██
██
██████
Will Bitcoin hit $200,000
before January 1st 2027?

    No @1.15         Yes @6.00    
█████
██
██







██
██
██████

  CHECK MORE > 
Balmain
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2632
Merit: 955



View Profile
May 31, 2026, 10:59:31 PM
 #29

Şuanda kur 45.90 geçtiğimiz ay 46'ı kesin görürüz diye düşünüyordum baya yaklaşmış oldu. Bu ay geçer belki de 47-48'lere kadar gidebilir. Son dönemdeki hareketlere bakınca kurun yukarı yönlü eğilimini koruduğunu görüyoruz herhangi bir düzeltmede beklemiyorum. Mevcut koşullar da devam ederse 47-48 bandına doğru bir hareketin gündeme gelmesi de mümkün. Alıştıra alıştıra çıkıyor yavaş ama istikrarlı.

kriminall
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1736
Merit: 564



View Profile
June 01, 2026, 02:09:38 AM
 #30

Şuanda kur 45.90 geçtiğimiz ay 46'ı kesin görürüz diye düşünüyordum baya yaklaşmış oldu. Bu ay geçer belki de 47-48'lere kadar gidebilir. Son dönemdeki hareketlere bakınca kurun yukarı yönlü eğilimini koruduğunu görüyoruz herhangi bir düzeltmede beklemiyorum. Mevcut koşullar da devam ederse 47-48 bandına doğru bir hareketin gündeme gelmesi de mümkün. Alıştıra alıştıra çıkıyor yavaş ama istikrarlı.
Bu şekilde giderse zaten olacağı bu. Ayrıca teknolojik ürünlerde yüksek fiyatlar da şu an sorun olacak çünkü yavaş yavaş artış yaşayacaklar. Hem araba, hem telefon ve diğer teknoloji aletleri dolara endeksli olduğu için yavaş yavaş yükselişler görecek bu kaçınılmaz.

Sene sonunda 50 lira olması gerekiyor. Milyarlarca dolar satıldı ve sürekli para basılıyor. Hala engellenemeyen enflasyon var. Doların artması kaçınılmaz.

Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!