Bitcoin Forum
June 24, 2026, 12:58:42 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Ekinciler Demir Çelik Halka arz onayı aldı  (Read 114 times)
kizilhare (OP)
Member
**
Offline

Activity: 376
Merit: 72


View Profile
May 08, 2026, 10:22:35 AM
Merited by Vispilio (1)
 #1

Dün akşam uzun bir aradan sonra  SPK'dan yeni onay geldi. Ekinciler Demir ve Çelik A.Ş halka arz onayı aldı
Taslak izahname bilgileri şöyle:

Arz Fiyatı: 45.00 TL 
Lot sayısı: 52.000.000 Adet
Arz büyüklüğü: 2.3 Milyar TL
Dağıtım Şekli:Bireysele Eşit Dağıtım


Ben katılmayı düşünüyorum. aagyo gibi olmayacaktır. Ayrıca uzun süredir katılım olmadığı için katılımın epey yüksek olmasını bekliyorum.
Hvdv
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1274
Merit: 690



View Profile
May 09, 2026, 12:17:17 PM
 #2

2.3 milyarlık büyük bir arz ve bireysele eşit dağıtım olacak olması sebebiyle talep olacaktır bence. Kazandırma potansiyelini de görüyorum bence iyi kazandırma ihtimali var sırf bundan dolayı. Ayrıca Demir Çelik gibi bir sektörde kazanç ve yükselme ihtimali de değerlendirilebilir.

mindrust
Legendary
*
Offline

Activity: 4018
Merit: 2969


Bitz.io Best Bitcoin and Crypto Casino


View Profile
May 10, 2026, 08:02:19 AM
 #3

Demirçelik şirketlerinde bir hareketlilik oldu bu hafta. Bu şirketin de bu açıdan gideri var gibi. Arzına her türlü katılırım zaten geleceği 2-3 bin tl lik olur en fazla ama ileride ekleme yapabilmem için bilançosunu ayrıntılı incelemem lazım. Bilançosunda ve nakit akışında sorun yoksa büyütmelik güzel bir bebek hisse olabilir bu kağıt. Takipteyim.

█ 
███████▄▄███▄███▄
███▄▄████████▌██
▄█████████████▐██▌
██▄███████████▌█▌
███████▀██████▐▌█
██████████████▌▌▐
████████▄███████▐▐
█████████████████
███████████████▄██▄
██████████████▀▀▀
█████▀███▀▀▀
Bitz.io█ ████████▄████▄▄▄█████▄▄
██████▄████████▀▀██▀▀
█████▀▀█████▀▀▄▄█
███████████▄▀▀██
███████████████▐▌
███████████████▐▌
███▄▄████▄▄▄██▄▄
▄█████████████████████▄
████████████████████
██
█████████████████████
▀██
█████████████████████▀
▀████
█████████████████▀
███▀▀████▀▀██▀▀█████▀▀
98%
RTP
▄▄███████▄▄
███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████████
██████▄
▄██████████████████████
████████████████████████
███████████████████████
██████████████████████
████████████████████████
▀█████████████████████▀
███████████████████▀
███████████████▀
▀▀███████▀▀
HIGH
ODDS
 █ PLAY NOW   
Phoenix Anka
Legendary
*
Online Online

Activity: 1694
Merit: 1096



View Profile
May 10, 2026, 10:10:35 AM
 #4

Demirçelik şirketlerinde bir hareketlilik oldu bu hafta. Bu şirketin de bu açıdan gideri var gibi. Arzına her türlü katılırım zaten geleceği 2-3 bin tl lik olur en fazla ama ileride ekleme yapabilmem için bilançosunu ayrıntılı incelemem lazım. Bilançosunda ve nakit akışında sorun yoksa büyütmelik güzel bir bebek hisse olabilir bu kağıt. Takipteyim.
Uzun zamandır herhalde böyle bebek hisse pek görülmedi. Hatırlamıyorum yani en son ne zaman böyle büyük bir şirket arzdan sonra patladı. CV enerji vardı sanırım bir ara baya iyiydi ama son durumlarını takip etmiyorum. Demir Çelik firmaları her zaman potansiyel taşır bence de.

Xyloo
Full Member
***
Online Online

Activity: 252
Merit: 169



View Profile
May 10, 2026, 10:42:37 AM
 #5

13-14-15 Mayıs tarihlerinde halka arz olacakmış arkadaşlar. Ben de katılmayı düşünüyorum. 3 binlik verse yine yeter bir süre sonra kazançlı bir şekilde ayrılmış oluruz bence. Halka arz firmaları arasında bence güvenilir görünüyor ama tabi sonraki durumlarda incelemeler de yapmalıyız.

Mustang Shelby
Legendary
*
Online Online

Activity: 1428
Merit: 1032



View Profile
May 10, 2026, 02:59:48 PM
 #6

13-14-15 Mayıs tarihlerinde halka arz olacakmış arkadaşlar. Ben de katılmayı düşünüyorum. 3 binlik verse yine yeter bir süre sonra kazançlı bir şekilde ayrılmış oluruz bence. Halka arz firmaları arasında bence güvenilir görünüyor ama tabi sonraki durumlarda incelemeler de yapmalıyız.
Çarşamba perşembe cuma günleri alım girebiliriz. Ben de girmeyi düşünüyorum eğer unutmazsam. Bireysele eşit dağıtım ilgimi çekti. Yine de şirketleri tek başına faizsiz fonladığımızı da unutmamak lazım. Gönüllü olarak ortak oluyoruz ve şirket muhteşem gelir sağlıyor. Bu dönem borsaya arz olanlar için bulunmaz nimet.

yenerbatmaz
Sr. Member
****
Offline

Activity: 1554
Merit: 482



View Profile
May 11, 2026, 05:31:57 PM
 #7

Ben de katılacağım. Katılım bankaları desteklemiyor. Onun haricinde diğer tüm bankalar katılacak. Katılımcı sayısı herhalde 1 milyon civarında olur en fazla kişi başı düşecek lot sayısı 20-25 arasında olur. Ben tavan bozulduğu zaman ekleme yapmayı düşünüyorum.
Epey uzun bir aradan sonra güzel bir şirketin arz olması güzel oldu.
Bıktık artık GYO hisselerinden. En son Aagyo'ya katıldım sağolsun hâlâ zarardayız.

lodocus
Sr. Member
****
Offline

Activity: 420
Merit: 329


Bitz.io Best Bitcoin and Crypto Casino


View Profile
May 12, 2026, 05:41:54 PM
 #8

Demir çelik hisselerindeki hızlı yükselişten sonra halka arz fiyatından bence iyi bir yatırım olacaktır. Tavan bozup halka arz fiyatının altına düşse bile şirket sağlamken demir çelik hisselerini almak üzmez çünkü sektöre ilgi yüksek hep. Sadece halka arzdan belli bir miktar alım olarak bakılmamalı bence sonuçta yeni şirket uzun vadede de çok düşük bir miktar olarak kalabilir bu fiyatlar.

█ 
███████▄▄███▄███▄
███▄▄████████▌██
▄█████████████▐██▌
██▄███████████▌█▌
███████▀██████▐▌█
██████████████▌▌▐
████████▄███████▐▐
█████████████████
███████████████▄██▄
██████████████▀▀▀
█████▀███▀▀▀
Bitz.io█ ████████▄████▄▄▄█████▄▄
██████▄████████▀▀██▀▀
█████▀▀█████▀▀▄▄█
███████████▄▀▀██
███████████████▐▌
███████████████▐▌
███▄▄████▄▄▄██▄▄
▄█████████████████████▄
████████████████████
██
█████████████████████
▀██
█████████████████████▀
▀████
█████████████████▀
███▀▀████▀▀██▀▀█████▀▀
98%
RTP
▄▄███████▄▄
███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████████
██████▄
▄██████████████████████
████████████████████████
███████████████████████
██████████████████████
████████████████████████
▀█████████████████████▀
███████████████████▀
███████████████▀
▀▀███████▀▀
HIGH
ODDS
 
█████████   ██

......PLAY NOW......

██   █████████
█ 
yenerbatmaz
Sr. Member
****
Offline

Activity: 1554
Merit: 482



View Profile
May 14, 2026, 01:14:51 PM
 #9

45 lot talebi ile bende katıldım bakalım kaç adet verecek.
Sanki biraz bana arz olma zamanı yanlış gibi geldi. Gelecek hafta dağıtım olsa sonra ki hafta bayram vs. Ben sam Bayram sonrası dağıtım yapar işlemede o zaman açardım. Katılımın yüksek olmasını bekliyorum

kizilhare (OP)
Member
**
Offline

Activity: 376
Merit: 72


View Profile
May 25, 2026, 07:27:35 PM
 #10

İki gündür tavan tavan gidiyor. İki günde lot değişimi %1 civarında. Yarında erkenden tavan olur. Borsa saat 13.00'e kadar. Bayramdan sonra da tavan tavan devam eder. Buradan İskender parası çıkar. 1 porsiyon İskender olmuş 1295 TL.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!