Bitcoin Forum
June 24, 2026, 06:43:18 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: BlackRock 1 milyar dolarlık bitcoin sattı  (Read 165 times)
Phoenix Anka (OP)
Legendary
*
Offline

Activity: 1694
Merit: 1096



View Profile
May 25, 2026, 12:17:29 PM
Merited by Silence Scream (1), lodocus (1)
 #1

Arkadaşlar ETF’lerdeki kötü performanstan dolayı Bitcoin tarafında 1 milyar dolarlık satış BlackRock tarafından gelmiş. İnanılmaz büyük bir sayı değil mi bu? Buna rağmen piyasa pek tepki vermedi tabi spot satış değildir muhtemelen bu ama piyasada haberi dolaşıyor.

Kaynak : https://u.today/blackrock-sells-1-billion-of-bitcoin-after-poor-etf-performance?amp

Buna rağmen BlackRock piyasada FUD oluşturmadı. Demek ki bir şeyler gerçekten iyi gidiyor.

kriminall
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1736
Merit: 564



View Profile
May 25, 2026, 01:19:43 PM
 #2

Daha çok satış görürüz muhtemelen. 1 milyar dolarlık satış piyasayı pek etkilemiş gibi görünmüyor dediğiniz gibi. Eski zamanlarda olsa herhalde şimdi 20 bin dolara falan inmişti. Ne piyasalar görmüşüz ya Elon Musk sembol atıyordu memesi çıkıyordu para basılıyordu. Yazıyordu yükseliyordu yazıyordu düşüyordu. Şimdi adam çıkarıp 1 milyar dolarlık mal satıyor piyasada tık yok.

MK-74
Legendary
*
Offline

Activity: 2016
Merit: 1624



View Profile
May 25, 2026, 08:24:32 PM
 #3

Valla kötü piyasada böyle şeyler pek etkili olmuyor, iyi piyasada genelde düşüş sebebi oluyor.
Zaten satışlar da OTC üzerinden olmuştur, oradaki satışlar pek etki etmiyorlar piyasaya.
Yüksekten satıp düşükten toplamaya başlarlar.
Kriptonun da artık eski tadı kalmadı, hep düşüş, altlar yok oldu zaten.

Balmain
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2632
Merit: 955



View Profile
May 25, 2026, 11:50:45 PM
 #4

Eskiden olsa böyle bir haber yayılsa piyasada ciddi panik oluşurdu. Sadece bu başlık bile yatırımcıların büyük kısmını korkutmaya yeterdi. Ancak bugün geldiğimiz noktada piyasanın bu tür haberlere verdiği tepki çok daha farklı. Çünkü artık bitcoin piyasası eskiye göre çok daha olgun, daha derin ve kurumsal katılımın yoğun olduğu bir yapıya dönüştü.

Black Mbaye
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1008
Merit: 719



View Profile
May 27, 2026, 10:13:54 PM
 #5

Bence de 1 milyar dolarlık bitcoin satışı piyasayı mahvediyordu eskiden olsa ama günümüzde tık bile olmadı. Piyasalarda hiç bir negatif etki görmedim ben mesela. Blackrock sağlam firmalardan birisiydi ama sanırım bekledikleri olmadı ki böyle bir duruma gitmişler.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
Lethobios
Member
**
Offline

Activity: 134
Merit: 15


View Profile
June 04, 2026, 08:45:55 AM
 #6

Kurumsallar kurumsallar.Düşüşe sebep oldular.Microstrategy ve BlackRock salın kardeşim Bitcoin'i.
BoundByFate
Jr. Member
*
Offline

Activity: 42
Merit: 18


View Profile
June 04, 2026, 11:19:45 AM
 #7

BlackRock'un satışı düşüş getirmedi, düşüşü satmam diyen firma satınca getirdi çünkü bu satışın devamının geleceğini biliyorlar.
MicroStrategy'nin satışı piyasanın düşme fitilini ateşledi ve hala düşüş devam ediyor. Bitcoin 62.300 - 400 arası işlem görüyor, bunlar sattı haberi geldiğinde 70 küsürdü buraya kadar düştü, daha da düşecek gibi duruyor.
karabiber
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2114
Merit: 963



View Profile
June 05, 2026, 05:07:23 AM
 #8

BlackRock'un satışı düşüş getirmedi, düşüşü satmam diyen firma satınca getirdi çünkü bu satışın devamının geleceğini biliyorlar.
MicroStrategy'nin satışı piyasanın düşme fitilini ateşledi ve hala düşüş devam ediyor. Bitcoin 62.300 - 400 arası işlem görüyor, bunlar sattı haberi geldiğinde 70 küsürdü buraya kadar düştü, daha da düşecek gibi duruyor.

Piyasada bir ara çılgın gibi Bitcoin topluyordu ve dünyanın en büyük Bitcoin miktarına sahip olan şirketi unvanına sahip. Bu şirketin Bitcoin satması piyasayı tedirgin eder tabi. Onu geçtim adamların piyasa yapıcı rolü de var. Elindeki miktarla rahatça Bitcoin’in değerini değiştirebilme potansiyeline sahipler. Bu durum borsada elinde en fazla kağıdı olan birinin o kağıdın değerini belirleme şansına sahip olmasıyla eş değer değil mi. Satışların devamının gelmeyeceğini düşünüyorum. Bence nakit akışı için Bitcoin’lerin bir kısmını sattı ve elinde daha yüzbinlerce Bitcoin var. Bitcoin bu şirketin kalbi olmuş durumda. Bunun da sağlıklı çalışması için ellerinden geleni yapacaklardır.

lodocus
Sr. Member
****
Offline

Activity: 420
Merit: 330


Bitz.io Best Bitcoin and Crypto Casino


View Profile
June 05, 2026, 06:02:36 PM
 #9

Kurumsalların Bitcoin satması piyasayı bir miktar kötü etkileyecek ama benim anlamadığım bu kurumsallar cidden bu günlerde satmak için mi topladılar onca Bitcoin'i? Şu fiyattan Bitcoin satan bir kuruma ve o kurumla ilişkili herhangi bir hisseye bir kuruş bile yatırmam ben. En hızlı günlerinde her yerden Bitcoin alıp durdular, şimdi fiyat son 2 yılın en dip seviyelerindeyken mi satıyorlar?

Bunlar kurumsaldan çok kriptoya yeni girmiş her hareketten korkan yatırımcı kafasında herhalde.

█ 
███████▄▄███▄███▄
███▄▄████████▌██
▄█████████████▐██▌
██▄███████████▌█▌
███████▀██████▐▌█
██████████████▌▌▐
████████▄███████▐▐
█████████████████
███████████████▄██▄
██████████████▀▀▀
█████▀███▀▀▀
Bitz.io█ ████████▄████▄▄▄█████▄▄
██████▄████████▀▀██▀▀
█████▀▀█████▀▀▄▄█
███████████▄▀▀██
███████████████▐▌
███████████████▐▌
███▄▄████▄▄▄██▄▄
▄█████████████████████▄
████████████████████
██
█████████████████████
▀██
█████████████████████▀
▀████
█████████████████▀
███▀▀████▀▀██▀▀█████▀▀
98%
RTP
▄▄███████▄▄
███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████████
██████▄
▄██████████████████████
████████████████████████
███████████████████████
██████████████████████
████████████████████████
▀█████████████████████▀
███████████████████▀
███████████████▀
▀▀███████▀▀
HIGH
ODDS
 
█████████   ██

......PLAY NOW......

██   █████████
█ 
Balmain
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2632
Merit: 955



View Profile
June 05, 2026, 06:57:22 PM
 #10

Kurumsalların bitcoin satmaya başlamış olması etkilemiyor tarzında konuşmuştum da yanılmışım, öyle yandık bittik tarzında bir düşüş olmasa da 60k altına doğru gidiyoruz. 1milyar dolarlık bitcoin satışı yüksek bir rakam. Zincirleme etkiside söz konusu bir tane kurumsal şirket satmaya başlayınca diğerleri de panikle satmaya başlıyorlar. Tekrar toplamaya geçecektirler bir yerde.

Silence Scream
Legendary
*
Offline

Activity: 1666
Merit: 1376



View Profile
June 06, 2026, 07:24:12 AM
 #11

Aslında büyük düşüşün konusuymuş bu. 1 milyar dolarlık bitcoin ve arkasından gelen kurumsal satışlar neticesinde 60 bin dolara gerileyen bitcoin bugün 61 bin dolarda. Başlıkta düşmemesi garipsenmiş ve neticesinde çok geçmeden düşüşü gördük. Ciddi bir düşüş oldu bu ve altlar artık iyice düştü. Herkes boğa beklerken ayı tekrar yüzünü gösterdi.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
mandown
Legendary
*
Offline

Activity: 2688
Merit: 2223



View Profile
June 06, 2026, 09:09:36 AM
 #12

Kripto'yu sevmemin sebebi kurumsalların dahil olmadığı bir masa olmasıydı ancak kurumsallar baktı masada hareket çok direk kendine çektiler ve artık abd borsalarına ne zaman para girerse btc yükseliyor ne zaman çıkarsa düşüyor dün sadece btc değil abd borsasıda sağlam düşüş sergiledi.


Kurumsallar girdikçe bizlerin oyun alanı malesef küçülüyor adamlar tek hamlede 1 milyar dolarlık alıp satıyorlar.

Hvdv
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1274
Merit: 690



View Profile
June 22, 2026, 12:39:04 PM
 #13

Kripto'yu sevmemin sebebi kurumsalların dahil olmadığı bir masa olmasıydı ancak kurumsallar baktı masada hareket çok direk kendine çektiler ve artık abd borsalarına ne zaman para girerse btc yükseliyor ne zaman çıkarsa düşüyor dün sadece btc değil abd borsasıda sağlam düşüş sergiledi.


Kurumsallar girdikçe bizlerin oyun alanı malesef küçülüyor adamlar tek hamlede 1 milyar dolarlık alıp satıyorlar.

Paranın ne kadar yüksek olduğunu idrak edemeyenler var. 1 milyar dolarlık satış ile bir anda Türkiye borsası tepetaklak olabilir. Buna rağmen bitcoin iyi durdu. Bir yere kadar düşüp tekrar toparlamayı bildi. Şu bile bitcoine güveni arttıran bir neden olabilir. Kurumsalların artması ruhu öldürüyor mu diye sorarsanız kesinlikle evet derdim.

Xyloo
Full Member
***
Offline

Activity: 252
Merit: 169



View Profile
June 23, 2026, 10:36:27 AM
 #14

Kripto'yu sevmemin sebebi kurumsalların dahil olmadığı bir masa olmasıydı ancak kurumsallar baktı masada hareket çok direk kendine çektiler ve artık abd borsalarına ne zaman para girerse btc yükseliyor ne zaman çıkarsa düşüyor dün sadece btc değil abd borsasıda sağlam düşüş sergiledi.


Kurumsallar girdikçe bizlerin oyun alanı malesef küçülüyor adamlar tek hamlede 1 milyar dolarlık alıp satıyorlar.

Paranın ne kadar yüksek olduğunu idrak edemeyenler var. 1 milyar dolarlık satış ile bir anda Türkiye borsası tepetaklak olabilir. Buna rağmen bitcoin iyi durdu. Bir yere kadar düşüp tekrar toparlamayı bildi. Şu bile bitcoine güveni arttıran bir neden olabilir. Kurumsalların artması ruhu öldürüyor mu diye sorarsanız kesinlikle evet derdim.

Hocam günlük hacmi 4 milyar dolar olan borsamızda 1 milyar dolarlık satış eğer tek hissede olmasa kimse hissetmez bile. Ama tek bir hisse örneğin ASELSAN gibi olsa o hisse satışı panik satışları da beraberinde sürükler ve BİST endeksi bile düşürür. Aslında her şey buna bağlı. Bir kaç güne yayarak eritirse bu para borsayı tepetaklak etmez, edemez.

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!