arz durumunda olmayan bir şirket değil mi 570 milyon dolar b turu için çok gibi geldi bana ama sorun onlar değil asıl sorun bu şirketlere biz yatırım yapamıyoruz hadi midas amerika'daki sorunu çözdüde uzak doğu için hisse alım satımı yapabileceğimiz bir platform varmı bilmiyorum.
Bana da değerlemeler fazla geliyor ama şu an acayip bir yüklenme var çip ve yarı iletken firmalarına, ondan dolayı da artık normal görmeye başladım bu miktarları.
Midas dışında bende bilmiyorum, genelde Amerika'da halka arz oldukları için ondan takip ediyorum, Uzak Doğu'da halka arz olurlarsa zaten izlemekle yetineceğim başka şansım yok şu anlık, belki ilerleyen dönemlerde açar bir firma.