Nvidia köklü bir şirket. 400 milyon dolarlık bir alımla yapay zekaya yatırımlarına tamamen odaklanmış durumdalar. Özellikle son zamanlarda çok yüksek gelirler elde ettiler ve böyle yatırımlar yaparak kendilerini geliştirme açısından şirket için bence doğru bir şey yapıyorlar. Nvidia bu yatırımlarına muhtemelen devam edecek.
Elde ettikleri yüksek gelirleri gene teknolojiye, ai a yatırıyorlar doğru olanı yapıyorlar. Kar ettikçe böyle yatırımlar yapmaya devam edip, sektördeki liderliğini korumaya devam edeceklerdir uzun bir süre. Sadece Nvidia değil son zamanlarda aşırı görmeye başladık yapay zeka alımlarını.