Bitcoin Forum
June 24, 2026, 07:11:08 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Beta Enerji ve Teknoloji A.Ş. Halka arz oluyor  (Read 101 times)
Yabani (OP)
Sr. Member
****
Offline

Activity: 750
Merit: 258


View Profile
June 11, 2026, 11:58:56 AM
Merited by Lachrymose (2), Vispilio (1)
 #1

Quote
İşlem Kodu #BETAE
👥 Bireysele Eşit Dağıtım
🔄 60.750.000 Lot
💰 40,00₺ Fiyat
🏦 2.430.000₺ Arz Büyüklüğü

Buradan küçük bir astor performansı bekliyorum düşüş trendi tamamladığında yatırımcısını mutlu edecektir şirket efsane
kizilhare
Member
**
Offline

Activity: 376
Merit: 72


View Profile
June 11, 2026, 07:24:28 PM
 #2



Beta Enerji ve Teknoloji #BETAE REVİZE edilen TASLAK İZAHNAMESİNE göre👇

✅KATILIM ENDEKSİNE UYGUN!

📊Dağıtım şekli BİREYSELE EŞİT

✅Yurt İçi Bireysel (%50)
➡️30.375.000 LOT
🔵EŞİT DAĞITIM
🟠2.500 LOT ve altı
🟣100.000 TL ve altı

✅Yüksek Bşv. Yatırımcı (%10)
➡️6.075.000 LOT
🔵ORANSAL DAĞITIM
🟠2.501 LOT ve üstü
🟣100.040 TL ve üstü

✅Beta Grubu Çalışanları (%1)
➡️607.500 LOT

✅Yurt İçi Kurumsal (%39)
➡️23.692.500 LOT

Kaynak: https://x.com/i/status/2064953704717992004

 Beste'yi ben almadım ama bu hissenin fiyatı oturunca almayı planlıyorum. Enerji hisseleri iyi iş yapar ama sabretmek lazım. En azından kayıp az olur. Bir çok token rug çekiyor. H denilen token rug çekti. Elinde tutanlar büyük kayıp yaşadı.
Artık kripto da kisadan köşeyi dönme devri bitti
Phoenix Anka
Legendary
*
Offline

Activity: 1694
Merit: 1096



View Profile
June 11, 2026, 08:58:44 PM
 #3

@kizilhare

Kısa yokdan kriptoda köşeyi dönme fikri artık yok gibi bir şey. Eskiden böyle fırsatlar çok gelirmiş ama artık bu olmuyor. Biz de şansımızı buralarda deneyebiliriz.

%1 olarak da çalışanlara vermeleri güzel olmuş. Çalışanlar adına güzel bir kazanç gelebilir buradan.

mandown
Legendary
*
Offline

Activity: 2688
Merit: 2223



View Profile
June 12, 2026, 07:51:50 AM
 #4

@kizilhare

Kısa yokdan kriptoda köşeyi dönme fikri artık yok gibi bir şey. Eskiden böyle fırsatlar çok gelirmiş ama artık bu olmuyor. Biz de şansımızı buralarda deneyebiliriz.

%1 olarak da çalışanlara vermeleri güzel olmuş. Çalışanlar adına güzel bir kazanç gelebilir buradan.


Yanlışım yoksa birkaç yıl önce tr arz olan bir rüzgar vs ile elektrik üreten bir şirkette çalışanalrı böyle ihya etti. Bu arzın'da ben değerli olacağını düşünüyorum enerji ve teknoloji hissesi ama bu paraların bu denli bölünmeside ne kadar doğru bilemiyorum ortalık şirketlerle doldu taştı bol bol arz görüyoruz.

yenerbatmaz
Sr. Member
****
Offline

Activity: 1554
Merit: 482



View Profile
June 13, 2026, 03:46:33 PM
 #5

Sosyal medyada epey konuşulan bir hisse. Birileri bunun astor gibi olabileceğini yazmış. Ben arza katılacağım. Tahminen kişi başı maksimum 20-30 lot arasında bir şey gelir.
Devamında fiyat sabitleyince azar azar toplamak lazım. Astor gibi olur olmaz bilmiyorum ama iyi gideceğini düşünüyorum.

mandown
Legendary
*
Offline

Activity: 2688
Merit: 2223



View Profile
June 14, 2026, 06:33:18 AM
 #6

Sosyal medyada epey konuşulan bir hisse. Birileri bunun astor gibi olabileceğini yazmış. Ben arza katılacağım. Tahminen kişi başı maksimum 20-30 lot arasında bir şey gelir.
Devamında fiyat sabitleyince azar azar toplamak lazım. Astor gibi olur olmaz bilmiyorum ama iyi gideceğini düşünüyorum.

çok az parayla bunda bireyselden değilde adını unuttum şimdi bir üst yatırımcı grubundan alıyorsunuz 100.000 üstü bir rakamdı aklıma gelirse yazarım sanırım %2 civarı düşüyormuş pek karlı görülmesede bu gibi hisseler rahatlıkla ileride 10x yapabilir az'dan2-4k tl lik alabilmek güzel olurdu

dün akbankası hesabıma yıllardır girmediğimi farkettim bir hisse orada kalmış %1000 artış göstermiş Cheesy 250 lira olmuş 2500 lira keşke 2000 tl veya daha büyük bir rakam  olaydı Cheesy

darkrangerat
Member
**
Offline

Activity: 61
Merit: 17


View Profile
June 17, 2026, 07:27:51 AM
Merited by yenerbatmaz (1)
 #7

Katılım tarihleri normalde 17-18-19 Hazirandı ancak 17 haziranı nedense kapattılar anlamadım yarın başlayacak bilginize ve sadece 2 gün sğürecek 18-19 olarak
mandown
Legendary
*
Offline

Activity: 2688
Merit: 2223



View Profile
June 18, 2026, 06:17:00 AM
 #8

Quote
eta Enerji #betae talep toplama tarihleri tekrar belli oldu✅

✅23-24-25 Haziran Salı-çarşamba- Perşembe

✅ Onaylı izahnameyi inceliyorum, değişenler ne varsa sizler ile paylaşırım.

https://x.com/arz_bilgi/status/2067475011951100294

arz tarihini dün kaldırdıler ve bugün yeni tarih belirlemişler bneden böyle oldu anlamadım ama görseli aşağıya bırakıyorum merak edenler gelip inceleyebilir



Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!