Bitcoin sahibi olmakla bir toprak parçasının sahibi olmak, veya bir yaşam alanı sahibi olmak çok farklı şeyler. Belli bir periyotta getirdikleri kâr kıyaslanabilir ama sadece buna bakarak da "daha iyi" diyemeyiz bence. 5 milyar doların %70'ini tutmuyormuş en azından başta öyle anladım. Yatırım portföyü ne kadar ediyor bilmiyorum ama %70 iddialı bir rakam.
Ne olursa olsun 5 milyar doları olan adama koymaz zaten orası ayrı.
5 milyar doların var ve 3.5 milyar doları bitcoinde. Sanırım en büyük tekil yatırımcılardan birisi olur bu fiyatla. Bana göre mantıklı değil. Bu kadar yüksek paraları tek bir yatırım aracı yerine %20-20-30 şeklinde yatırması daha mantıklı olurdu. Bu kadar parası olan birisinin hala ısrarla tek yatırım aracı tercih etmesi bence çok şaşırtıcı.