Bitcoin Forum
June 25, 2026, 08:48:12 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Milli Takım Asla Eleştirilemez!  (Read 131 times)
ingiltere (OP)
Legendary
*
Offline

Activity: 3752
Merit: 1728



View Profile
June 22, 2026, 03:26:38 PM
Merited by Vispilio (1), l99l (1), blomen (1)
 #1

TFF Başkanı Hacıosmanoğlu, Adalet Bakanı Akın Gürlek’e seslendi:
“Ben buradan çok sevdiğim, değer verdiğim, beraber İstanbul Başsavcısı iken çalıştığım adalet bakanımıza sesleniyorum. Sayın cumhurbaşkanımızın tensipleriyle görevlendirildi ve kendisinin de bu ülkeye üstün hizmetleri olacağına inanıyorum. Elbette ki yorum yapacağız, yazacağız, çizeceğiz ama ahlak sınırlarını aşmayacağız.
Kendisinden özellikle istirhamım dünyadaki bütün ülkelere baksınlar. Böyle bir rezillik dünyanın hangi ülkesinde var?
Bunlarla ilgili acilen kanuni düzenleme yapılması gerektiğine inanıyorum.
Hem toplumun ahlakının çökmesini önlemek için hem de futbolun kalkınmasını istiyorsak bu artık elzem oldu.
Çünkü dünyanın hiçbir yerinde böyle ahlak sınırlarını aşan insanlar topluluğu yok.
İnanıyorum ki bu çalışmayı sayın bakanımız en kısa sürede başlatır."

https://x.com/haskologlu/status/2068913126490444159

Yorum yapacak kelime bulamıyorum. Gerçek mi diye tekrar tekrar baktım. Milli takım asla eleştirilemez. Federasyon başkanı ve teknik direktör dokunulmazdır. İstifa istemek bir yana en ufak bir kötü söz bile söyleyemezsiniz. Yoksa adalet bakanı gereğini yapar. Ayağınızı denk alın!

Ülkenin geldiği hale bakın...
blomen
Hero Member
*****
Offline

Activity: 644
Merit: 1074



View Profile
June 22, 2026, 03:38:30 PM
Merited by ingiltere (1)
 #2

Kendisinden özellikle istirhamım dünyadaki bütün ülkelere baksınlar. Böyle bir rezillik dünyanın hangi ülkesinde var?

bu sözlerini kendisine aynen geri iletmek lazım. biz de soralım böyle bir rezillik dünyanın hangi ülkesinde var madem? dünya kupasından 2 maçtan eleneceğimizi o kadar düşünmemişler ki kendi televizyonlarında hala milli takımın dünya kupası reklamları yayınlanıyor. rezillik bu değil midir? hala insanlarla dalga geçer gibi kendilerini savunuyorlar. tarihe dünya üçüncüsü takımı yıllar sonra format değişikliğiyle turnuvaya sokup daha 3. maçını oynayamadan eletenler olarak geçeceksiniz. böyle bir rezillik hangi ülkede var? italya'da belki  Smiley

insanlar kelimenin neredeyse tam anlamıyla kırk yılda bir dünya kupası izlemek için heveslendi, saçma sapan kadrolarınızla, egolu oyuncularınızla içine ettiniz. rezillik varsa budur.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
l99l
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1092
Merit: 645



View Profile
June 22, 2026, 03:44:05 PM
Merited by ingiltere (1)
 #3

Milli Takımı neden kutsallaştırılıyor. İki maçta başarısız olundu ve elendik. Başarısız olmanın nedenleri belli insanlar eleştiriyorlar doğal hakları olarak.
Abartanlar, aşırı kötü konuşanları bir kenara koyuyorum eleştiriye neden katlanamıyorlar. Söyleyecek söz bulamıyorum. Milli takım yıllardan beridir dünya kupasına gidemiyor bir kere gitmişiz onda da rezil olmuşuz. Boşverin böyle devam, kulakları kapatmaya devam. Kimse kimseyi eleştirmesin. Herkes kendi bildiğini yapsın..

MK-74
Legendary
*
Offline

Activity: 2016
Merit: 1624



View Profile
June 22, 2026, 04:11:23 PM
 #4

Bunu adamı Türk Futboluna alet edenler utanmalı, seçenler utanmalı.
Mafyatik adam herkes tehdit ediyor, açıklama verirken dişlerini falan ısırıyor, sen hayırdır, sen kimsin de kimse seni eleştiremeyecek, bu ve bunun gibileri kimler başımıza bela ettilerse allah onların bin bir türlü belasını versin.
Hepsi tekelleşme peşinde, hepsi dokunulmazlık istiyor.
Fatih Terim'in videosunda bir hareket var, yerle eli arasını gösteriyor sen bu kadar ufaksın diyor gerçekten de bu kadar ufak birisi, rezil herif.

mandown
Legendary
*
Offline

Activity: 2702
Merit: 2223



View Profile
June 22, 2026, 06:26:11 PM
 #5

öyle böyle alışmadılar başarısızlık, rüşvet, kayıplar bir türlü bunların üstüne yapışmıyor kayıp gidiyor boktan takımlara bu millet deli bütçeler çıkartırken sorun yok o zenginlik içinde bu kadar başarısız olunca sorun yok millet eleştirince eleştirilemez miiş kimsiniz la siz? kimin nesisinizde eleştirilemezlik talep ediyorsunuz asıl yargılanması gereken bu sözlerdir. ülke iyice sirk oldu.

kadayifciabdula
Newbie
*
Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
June 23, 2026, 06:02:06 AM
 #6

Kardeşim kimsenin kazanamadığını 90 dakika topun peşinde koşarak yapıyorsunuz halen daha sizi eleştirmeye gelince ağlayıp pufluyorsunuz.Yapamıyorsanız oynamayı bırakın eleştiriyi kaldıramıyorsanız düzgün oynayın bu kadar basit.Yıllık hepsi en az 5-10 milyon euro maaş alıyorlar halen daha eleştiri kaldıramıyoruz diye zırlıyorlar ben yıllık 10 milyon euro alsam sesimi çıkartmam kötü oynadıysam kabul ederim.Siz bunları şımarttıkça daha çok isteyecekler yok villa verilecekmiş yok prim verilecekmiş bu adamlar maaşa oynamıyor mu zaten her şeye prim verirseniz şımarırlar.
kriminall
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1736
Merit: 564



View Profile
June 23, 2026, 09:54:49 AM
 #7

Bence yeter artık. Beceremiyorsan gitmelisin. Şu durumu hangi teknik direktör, hangi başkan olsa kaldıramaz istifa ederdi. Dünya kupasına 24 sene sonra katılmışsın ama grubun basit takımlarına yeniliyorsun. Bence tamamen bir rezalet şu durum. Eleştirilmeyecek de ne olacak? Şimdi eleştirmeyelim mi? 2002 dünya kupasında üçüncü olan takımı da eleştirdiler kardeşim. Eleştiriye açık değilsen gidersin.

Hvdv
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1274
Merit: 690



View Profile
June 23, 2026, 10:06:20 AM
 #8

Gayet de eleştirilebilir. Bayan Voleybol takımını oyunu için değil şortu için eleştiren bağnazlara da aynı cevabı verdi mi acaba federasyon başkanı? Onlar milli oyuncular değil mi? Onlar filenin sultanı değil mi?

Şampiyon olanlar tarifeli uçakla giderken, bu fıs çocuklar özel uçaklarla seyahat ediyorlarsa bir sorun var demektir ve eleştirilmeli.

Bu kadar ego ve kibir en büyük zararı verir milli takıma.

BoundByFate
Jr. Member
*
Offline

Activity: 55
Merit: 18


View Profile
June 24, 2026, 11:28:58 AM
Merited by Vispilio (1)
 #9

Bugün twitter'da gördüm Türkiye kafilesi maç için gelmiş ve otobüsten inerken bizim türk taraftarlar Hacıosmanoğlu'na sallıyolardı, hadi bizi de tehdit et falan filan diyorlardı.
Hacıosmanoğlu gibi adamların raconları kendi çiftliğinde ötüyor anca, kimseye de bir cevap veremiyor.

Ulan Türkiye ekonomisine ne kadar zararınız var biliyor musunuz siz, bizim eleştirilerimiz koymaz size ama bu büyük para harcayıp kaybedenler bunun hesabını sorar veya sormaya başladılar, sonra da özür dilettirirler adama dün dilediğin gibi.
Silence Scream
Legendary
*
Offline

Activity: 1680
Merit: 1376



View Profile
June 24, 2026, 01:39:09 PM
 #10

En güzel cevabı sanırım Türk taraftarlar verdi. Hacıosmanoğlunda azıcık gurur olsa istifa ederdi. “Dark Horse” olarak görülüyorduk ama “Horse Shit” bir turnuva geçirdik. ABD maçında çok iyi ve deliksiz uyuyacağım. İster kazansınlar ister kaybetsinler umrumda değil. Kötü olan da iyi olan da eleştirilir, eleştiri sayesinde gelişim olur. Daha bunu bilmekten acizler.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
W Jr.
Copper Member
Legendary
*
Online Online

Activity: 2058
Merit: 1506



View Profile
Today at 07:09:16 AM
 #11

Dünyada kutsal kabul edilen şeyler bile eleştirilebilir durumdayken milli takımın kötü performansında haklı eleştiriler nasıl böyle addedilir?

Kötü performans var ve eleştireceğiz elbette.Bu eleştiriler olmazsa gelişim olmaz.Milli takımda yatmaya alışmış şımarık çocuklar belki kendine çeki düzen verirler.

R


▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
||.
|
▄▄████▄▄
▀█▀
▄▀▀▄▀█▀
▄░░▄█░██░█▄░░▄
█░▄█░▀█▄▄█▀░█▄░█
▀▄░███▄▄▄▄███░▄▀
▀▀█░░░▄▄▄▄░░░█▀▀
░░██████░░█
█░░░░▀▀░░░░█
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▄░█████▀▀█████░▄
▄███████░██░███████▄
▀▀██████▄▄██████▀▀
▀▀████████▀▀
.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▀▄███░░░▀████░███▄▀██▄
███░████░░░░░▀██░████░███
███░████░█▄░░░░▀░████░███
███░████░███▄░░░░████░███
▀██▄▀███░█████▄░░███▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
SOUTHAMPTON FC
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
mandown
Legendary
*
Offline

Activity: 2702
Merit: 2223



View Profile
Today at 07:25:42 AM
 #12

Bunların derdi başka dostlar öncelikle bu eleştirilemez diyen kişi sözde bir miktar daire yapacakmış vsvs olmayan daireyi hediye edecekti millet fazla tepki gösterdi o yüzden laf çevirme işleri bunlar.

Dünyanın parası harcanan yerde boktan birkaç maçı başarılı şekilde sonuçlandıramazsan millet eleştirmeyi bırak şey yapmadığına dua etsinler başarısızlıkları kimse üzerine yapıştırmıyor ama rezilsiniz abi.

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!