ÖTV ve KDV kaçırdıkları gerekçesiyle 6 şirkete el konulmuş ve 10 şirkete kayyum atanmış.
zaten ülkede vergi kaçırma, kaçak mazot, kaçak sigara vs uluorta yapılıyor onlarca yıldır ama amaç vergi ile alakalıysa adalet bakanı neden birinci derece müdahil.
neden şirketlere ceza kesmek yerine şirketlere el konuluyor...
kaynak:
https://www.hurriyet.com.tr/gundem/bakan-gurlek-duyurdu-6-sirkete-el-konuldu-10-sirkete-kayyim-atandi-43215215Adalet Bakanı Akın Gürlek, İstanbul Anadolu Cumhuriyet Başsavcılığı'nca yürütülen soruşturma kapsamında; İstanbul İl Jandarma Komutanlığımız, Vergi Denetim Kurulu, MASAK, Gümrükler Muhafaza Genel Müdürlüğü, EPDK ve TMSF ile koordineli şekilde önemli bir operasyon gerçekleştirildiğini açıkladı. Gürlek, "6 şirkete el konulmuş, 10 şirkete kayyum atanmış, 27 şüpheli hakkında adli işlem başlatılmıştır." dedi.