Bitcoin Forum
June 25, 2026, 08:40:53 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Ülkelere göre eşcinselliğe bakış açısı  (Read 49 times)
Black Mbaye (OP)
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1022
Merit: 719



View Profile
June 24, 2026, 01:36:45 PM
Merited by Uhde (1)
 #1



Ahlaken kabul edilemez bulanların oranı Nijerya’da %96, Endonezya’da %93 oranında kabul edilemez bulan var. Ayrıca Türkiye’de bu oran %80 iken, en az ülkelerde İspanya %7, Almanya %5, İsveç %5.

Peki sizce eşcinsellik toplum için ahlaken uygun mu değil mi? Benim açımdan uygun değildir.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
Uhde
Sr. Member
****
Offline

Activity: 896
Merit: 283


Cowabunga


View Profile
June 24, 2026, 05:39:46 PM
 #2

Büyük bir çelişki var aslında ortada. Bu yaşadığımız topraklar yüzyıllardır oğlancılığın çok yaygın olduğu topraklar  Smiley Muhtemelen anadolunun mayasında eşcinsellik fazlasıyla mevcut. hatta Osmanlı'da ceza kanunuyla eşcinsel ilişkilere yönelik cezai hükümler kaldırdığında bu özgürlük birçok avrupa ülkesinde yoktu.
Silence Scream
Legendary
*
Offline

Activity: 1680
Merit: 1376



View Profile
Today at 07:07:16 AM
 #3

Büyük bir çelişki var aslında ortada. Bu yaşadığımız topraklar yüzyıllardır oğlancılığın çok yaygın olduğu topraklar  Smiley Muhtemelen anadolunun mayasında eşcinsellik fazlasıyla mevcut. hatta Osmanlı'da ceza kanunuyla eşcinsel ilişkilere yönelik cezai hükümler kaldırdığında bu özgürlük birçok avrupa ülkesinde yoktu.
İnsan doğasına aykırı tabi bu durumlar. İnsanın psikolojik veya hormonal bir sıkıntısı yoksa hem cinsinden hoşlanması pek mümkün değil bence. Genelde bu tip kişilerde ya küçükken yaşadıkları bir taciz veya tecavüz vakası oluyor ya da hormonlarda bir farklılık oluyor.

Ahlaken doğru mu diye araştırma yapılmış ya bence doğru değil. İnsanın doğasına aykırı bir durum var ortada.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
Uhde
Sr. Member
****
Offline

Activity: 896
Merit: 283


Cowabunga


View Profile
Today at 05:28:30 PM
 #4

Büyük bir çelişki var aslında ortada. Bu yaşadığımız topraklar yüzyıllardır oğlancılığın çok yaygın olduğu topraklar  Smiley Muhtemelen anadolunun mayasında eşcinsellik fazlasıyla mevcut. hatta Osmanlı'da ceza kanunuyla eşcinsel ilişkilere yönelik cezai hükümler kaldırdığında bu özgürlük birçok avrupa ülkesinde yoktu.
İnsan doğasına aykırı tabi bu durumlar. İnsanın psikolojik veya hormonal bir sıkıntısı yoksa hem cinsinden hoşlanması pek mümkün değil bence. Genelde bu tip kişilerde ya küçükken yaşadıkları bir taciz veya tecavüz vakası oluyor ya da hormonlarda bir farklılık oluyor.

Ahlaken doğru mu diye araştırma yapılmış ya bence doğru değil. İnsanın doğasına aykırı bir durum var ortada.

garip gelebilir ki bana da bazen geliyor ama bence eşcinselliği canlılarda görülen doğal bir varyasyon olarak görmek lazım. yani bu onbinlerce yıldır var olan birşey. eğer doğaya aykırı olsaydı hala daha bu kadar gözlemlenebilir olmazdı ki sadece insanda değil doğada var.
doğadaki her davranış üremeye ve çoğalmaya hizmet etmek zorunda değildir.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!