Büyük bir çelişki var aslında ortada. Bu yaşadığımız topraklar yüzyıllardır oğlancılığın çok yaygın olduğu topraklar

Muhtemelen anadolunun mayasında eşcinsellik fazlasıyla mevcut. hatta Osmanlı'da ceza kanunuyla eşcinsel ilişkilere yönelik cezai hükümler kaldırdığında bu özgürlük birçok avrupa ülkesinde yoktu.
İnsan doğasına aykırı tabi bu durumlar. İnsanın psikolojik veya hormonal bir sıkıntısı yoksa hem cinsinden hoşlanması pek mümkün değil bence. Genelde bu tip kişilerde ya küçükken yaşadıkları bir taciz veya tecavüz vakası oluyor ya da hormonlarda bir farklılık oluyor.
Ahlaken doğru mu diye araştırma yapılmış ya bence doğru değil. İnsanın doğasına aykırı bir durum var ortada.