Yarın bir gün x diplomanız olsa bile x diplomasına sahip xxxx kadar kişiler olduğu için içerisinden işine gelen kişiyi işe sokmakta zorlanıyorsun ama gidip x diploması olan ve x yerden sertifikası olan dedinmi sayı anında düşüyor tamammı

buda o tarz bir iş için yapılmış işlerden biri bu tarz akademilerin yeterliliği nasıl girdikleri sınavlar nasıl vs muhabbeti artık önemsiz nedeni ise üniversitelerin çoğunun içi boş verilen sertifika nedir ki.