Bu dev zamlar zaten belimizi büken ekonomide daha da bükmeye başladı. Neyden kaynaklandığını bilmiyorum ama sonuç olarak zamlar var. Apple kalitesi ortada zaten ama çok yükselmiş fiyatlar. Yakında telefonlarda yaparlar zam herhalde. Almaya niyeti olanlar gecikmesin.
Artık kalite anlamında benzer ürünler var ve bu fiyat artışlarının çok da mantıklı bir açıklaması yok. Bunlar çok yüksek fiyatlar ve bu ürünlere ulaşım zorlaşıyor. Alternatif ürünler de aynı işi görebiliyor. Önceden fiyat performans olarak bakabileceğimiz çoğu ürün artık aynı özellikleri taşımıyor.
İyi ürüne uygun fiyatla ulaşmak istiyoruz. Alternatifler her zaman vardı ve var olacak ama bir anda gelen zamların bu kadar yüksek olması normalleşmemeli.
hocam var var olay şu apple nand bellek ve ram için en hızlı ürünleri kullanıyor aletleri boşuna yüksek performanslı değil doğal olarak krizden en çok etkilenen şirketler bunlar bu krizide tabiki son kullanıcıya yansıtacaklar büyük ihtimalle ellerinde eski anlaşmadan bellek yongası kalmamıstır.
Bu dev zamlar zaten belimizi büken ekonomide daha da bükmeye başladı. Neyden kaynaklandığını bilmiyorum ama sonuç olarak zamlar var. Apple kalitesi ortada zaten ama çok yükselmiş fiyatlar. Yakında telefonlarda yaparlar zam herhalde. Almaya niyeti olanlar gecikmesin.
Artık kalite anlamında benzer ürünler var ve bu fiyat artışlarının çok da mantıklı bir açıklaması yok. Bunlar çok yüksek fiyatlar ve bu ürünlere ulaşım zorlaşıyor. Alternatif ürünler de aynı işi görebiliyor. Önceden fiyat performans olarak bakabileceğimiz çoğu ürün artık aynı özellikleri taşımıyor.
İyi ürüne uygun fiyatla ulaşmak istiyoruz. Alternatifler her zaman vardı ve var olacak ama bir anda gelen zamların bu kadar yüksek olması normalleşmemeli.
Çok iyi muadilleri çıktı Apple’ın. Çin devi Xiaomi bu konuda tam bir “Apple Killer”. Ekosistemdeki her ürününe karşı ürünler geliştirdiler, yetmedi araba dediler SU7’yi çıkarıp orada da bir diğer Amerikan firması Tesla’nın Performans ve Model S’lere rakip oldular. Tırnak makasından elektrikli süper arabaya kadar her şeyi üreten bir firma var ve Apple bencil ürünleriyle eğer böyle giderse kendi ayaklarına sıkacak.
apple yazılım olarak sadece belli donanımlar için geliştiriliyor istediği kadar muadil ürün çıksın apple kalitesini yakalamaları imkansız bak direk imkansız sebebi ise işletim sistemi olan android çoklu cihaz çalışması bir iki donanım için üretilmedi doğal olarak gecikmeler vsvs oluyor.