Eski konu kilitlendiği için buradan devam edelim diye konuyu açıyorum.
2026 - 2027 Euroleague sezonu 20 takım ile devam edecek. Beşiktaş ve Paris Basketball wildcard ile ligde olacak.
Fenerbahçe ve Efes'in yanında 3. bir Türk takımı da ligde olacak. Türk basketbolu için çok güzel bir durum. Avrupa şampiyonluğunu kıl payı kaçırmamızın sonrasında lig kalitesi ile de en iyilerden olduğumuzu gösteriyoruz.
Beşiktaş 3 sezondur önemli sonuçlar alıyordu. İki sezondur Türkiye ligi finaline çıkmıştı. Bu sezon Eurocup'ı finalde az farkla kaybetmişti.
Umuyoruz tüm takımlarımız için başarılı bir sezon olur.