Bitcoin Forum
March 28, 2024, 03:11:17 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: minning contract cryptsy  (Read 5236 times)
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
April 23, 2014, 01:22:25 PM
 #21

iemand al ervaring met deze 'contracten' ?

PBmining  betaalt netjes uit (1e week al gehad), nu deze week: Total:  0.00791503 btc al gemined met een 40 ghash contractje. Ziet eruit alsof er geen extra kosten zijn voor maintenance, vind het tot nu toe zeer goedkoop en ben er tevreden mee.
1711638677
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1711638677

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1711638677
Reply with quote  #2

1711638677
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1711638677
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1711638677

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1711638677
Reply with quote  #2

1711638677
Report to moderator
1711638677
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1711638677

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1711638677
Reply with quote  #2

1711638677
Report to moderator
1711638677
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1711638677

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1711638677
Reply with quote  #2

1711638677
Report to moderator
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
April 23, 2014, 04:08:39 PM
 #22

Bij scrypt.cc zijn de prijzen inmiddels zo'n 30% gezakt. Er komt wat leven in de markt, zeg maar. Ik zit nu dicht tegen de 5Mhs aan en dat zou ruim een Bitcoin per maand op moeten leveren. Tot op heden draait alles nagenoeg vlekkeloos, al was er pas geleden even paniek omdat de site er een paar uur uit lag  Cheesy

Inmiddels ook een pbmining accountje aangemaakt, met 35Ghs of zoiets. Ook weer een wazige site zonder makkelijke inzage, zeg maar. Wat er straks overblijft van scrypt.cc gaat naar pbmining toe, al blijf ik het merendeel van de winst herinvesteren in scrypt.cc. En ik moet nog eens gaan zitten rekenen. Investeren versus difficulty, etcetera.

Kortom, muntjes worden verdeeld over scrypt(-jane/-n) en Bitcoin. Risicospreiding  Smiley

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
April 23, 2014, 04:51:58 PM
 #23

Bij scrypt.cc zijn de prijzen inmiddels zo'n 30% gezakt. Er komt wat leven in de markt, zeg maar. Ik zit nu dicht tegen de 5Mhs aan en dat zou ruim een Bitcoin per maand op moeten leveren. Tot op heden draait alles nagenoeg vlekkeloos, al was er pas geleden even paniek omdat de site er een paar uur uit lag  Cheesy

Inmiddels ook een pbmining accountje aangemaakt, met 35Ghs of zoiets. Ook weer een wazige site zonder makkelijke inzage, zeg maar. Wat er straks overblijft van scrypt.cc gaat naar pbmining toe, al blijf ik het merendeel van de winst herinvesteren in scrypt.cc. En ik moet nog eens gaan zitten rekenen. Investeren versus difficulty, etcetera.

Kortom, muntjes worden verdeeld over scrypt(-jane/-n) en Bitcoin. Risicospreiding  Smiley

Dit ziet er leuk uit. Hebben ze ook maintenance costs, en hoeveel is dat dan ongeveer? Dat zie ik namelijk niet staan Sad
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
April 23, 2014, 09:00:48 PM
 #24

Nee, dat is een "weetje", maar het komt neer op 8% en daarvan worden ook de referral kosten betaald en stroom en onderhoudskosten, etcetera. Ondanks die fee wordt er een top profit behaald via de eigen miningpool. En die houden ze geheim. Qua transparantie hebben ze de doorzichtigheid van dubbeldik matglas, hoewel de Admin, als je hem treft in chat, op zo'n beetje alle vragen antwoord geeft.
Er zijn wel allerlei nieuwe dingen in de maak, betere interface, API, betere uitleg zoals fee's, 24 uurs support die er nu nog niet is want beta, enz enz, maar die nieuwe site interface met alles erop en eraan laat op zich wachten.

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
April 23, 2014, 09:24:45 PM
 #25

Heb nog maar 10 euro in bitcoin, kom je niet erg ver mee. Maar ga het iig uit proberen, kan nooit echt kwaad lijkt me.
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
April 23, 2014, 09:43:31 PM
 #26

Da's nu genoeg voor ruim 20Khs. Nog net niet genoeg om te stoppen met werken, maar wel genoeg om de boel te verkennen en zo Smiley

Oww, tip:
Hiermee kun je herinvestering instellen: https://scrypt.cc/forum/viewtopic.php?f=4&t=16
Herinvesteert alles wat je in je account hebt elke 10 minuten

Ik heb zelf dit script geschreven: https://scrypt.cc/forum/viewtopic.php?f=4&t=4087
Is iets handiger als je niet alles (meer) wilt herinvesteren en meer controle wil over hoe en wat

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
April 24, 2014, 12:30:16 PM
 #27

Da's nu genoeg voor ruim 20Khs. Nog net niet genoeg om te stoppen met werken, maar wel genoeg om de boel te verkennen en zo Smiley

Oww, tip:
Hiermee kun je herinvestering instellen: https://scrypt.cc/forum/viewtopic.php?f=4&t=16
Herinvesteert alles wat je in je account hebt elke 10 minuten

Ik heb zelf dit script geschreven: https://scrypt.cc/forum/viewtopic.php?f=4&t=4087
Is iets handiger als je niet alles (meer) wilt herinvesteren en meer controle wil over hoe en wat

29 khash zelfs Shocked wow ik wordt zo rijk Wink Ik ben niet zo heel bekend met scriptjes, maar zal het eens effe bekijken. Ga toch alles herinvesteren, dus de eerste link is goed genoeg voor mij.  Jammer genoeg is de site nu net offline Sad Wel leuk dat je scriptjes schrijft/aanpast om daarmee andere mensen te helpen. Denk dat ze het op prijs stellen Wink
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
April 24, 2014, 12:58:28 PM
 #28

Geen idee, ik heb mijn btc adresje neergezet als donatie suggestie voor de blije medemens, maar helaas Cheesy
Maar nah, ik had het script voor mezelf gemaakt en uiteindelijk maar online gezet.

Site is inderdaad (weer) offline nu. Zelfde als gisteren of eergisteren. Het begon met trading engine die "vast" zat. Ergens hangt er iets blijft emmeren en emmeren tot er niks meer te emmeren valt. Helaas is er dus ook nog geen 24 uurs support. Maar goed, in Brazilie is het al ruim in de ochtend dus met een beetje geluk duurt het niet lang.

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
April 24, 2014, 01:33:50 PM
 #29

Geen idee, ik heb mijn btc adresje neergezet als donatie suggestie voor de blije medemens, maar helaas Cheesy
Maar nah, ik had het script voor mezelf gemaakt en uiteindelijk maar online gezet.

Site is inderdaad (weer) offline nu. Zelfde als gisteren of eergisteren. Het begon met trading engine die "vast" zat. Ergens hangt er iets blijft emmeren en emmeren tot er niks meer te emmeren valt. Helaas is er dus ook nog geen 24 uurs support. Maar goed, in Brazilie is het al ruim in de ochtend dus met een beetje geluk duurt het niet lang.

Hopelijk gebeurt dit niet te vaak. Neem aan dat de miners wel gewoon doordraaien?  Misschien komt het nog, die donaties. Het scheelt dat je het voor jezelf doet dus er ook niet veel van verwacht Wink
Heb 29 khash geordered maar zie nog niet veel gebeuren, maar dat zal wel komen door het feit dat de site er continue uit ligt.

Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
April 24, 2014, 03:12:55 PM
 #30

De mining farms staan helemaal los van de website, dus dat draait gewoon door, ook als de website geheel op zijn derriere ligt. Maar intussen loopt de boel weer Smiley

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
April 24, 2014, 04:38:47 PM
 #31

Oh mooizo Smiley
blindsniper4
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile WWW
June 11, 2014, 09:13:26 PM
 #32

Ben er nu al een tijdje op aan het minnen geweest maar de laatste tijd kunde voor een appel en een ei kh/s kopen hoe komt de plotste daling?
Of zijn er ergens negatieve reacties op gekomen?


Blindy
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
June 11, 2014, 09:37:31 PM
 #33

Ben er nu al een tijdje op aan het minnen geweest maar de laatste tijd kunde voor een appel en een ei kh/s kopen hoe komt de plotste daling?
Of zijn er ergens negatieve reacties op gekomen?


Blindy

Komt door de gigantisch snelle stijging van de litecoin difficulty!
,./,./ (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
June 13, 2014, 02:30:48 PM
 #34

wanneer is de volgende block halvering van bitcoin?
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
June 22, 2014, 05:18:06 PM
 #35

wanneer is de volgende block halvering van bitcoin?

Ik dacht bij 420k dus daar zitten we voorlopig nog niet aan.

Uiteraard is er een 'handige' site voor:
http://bitcoinclock.com/

Huidige voorspelling is dat we 13 augustus 2016 bij 420k zitten.

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
meccoin4me
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 504
Merit: 500


Bitcoin is getting bigcoin


View Profile
October 17, 2014, 01:27:35 PM
 #36

ik krijg eens in de 2 dagen uitbetaald van cryptsy en loopt lekker door

https://bitcointalk.org/index.php?topic=1155319.0  DELTACREDITS , great coin , great idea behind
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
October 17, 2014, 02:48:35 PM
 #37

ik krijg eens in de 2 dagen uitbetaald van cryptsy en loopt lekker door

Momenteel niet denk ik? Aangezien de website al een tijdje offline is.. Hopelijk hebben ze de "backend" wel alles in orde en worden de opbrengsten gewoon goed verdeeld..

Nu MintPal offline lijkt te gaan wordt het voor mij tijd om minder coins op diverse exchanges te gaan bewaren..

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!