Bitcoin Forum
April 27, 2024, 05:55:21 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Soorten Scrypt Asics  (Read 1297 times)
barryzand (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
May 04, 2014, 06:27:42 PM
 #1

Goededag,

Ik ben mij meer en meer aan het verdiepen in scryptasics (gridseeds etc)

Alleen zie ik "door de bomen het bos niet meer"

Dus had ik het idee om een topic te starten met verschillende sites die gridseeds verkopen om een duidelijker beeld te krijgen


http://http://www.gawminers.com Locatie: USA

Gridseed Asic Blade miner 5.2mhs
The Black Widow 13mhs
The Falcon 27mhs
The War Machine 54mhs
The Fury 1mhs




http://http://www.usbminers.nl Locatie: Nederland Smiley (Bitcointalk username: Blaater)

Dualminer Scrypt ASIC USB Miner 70 Khash 2.5 Watt
Gridseed 5-chip 300-500 khash scrypt asic
Gridseed G-Blade 5.2 MH Scrypt miner
30 MH/s Scrypt miner - A2 Terminator
60 MH/s scrypt miner - A2 Terminator
90 mh/s scrypt miner - A2 Terminator




http://http://hash-master.com/store/scrypt-asic-miner-gridseed Locatie: USA

Zeusminer Lightning 18Mh/s| S-Flex Blade Package Scrypt ASIC Miner set
Zeusminer Lightning 36Mh/s| S-Flex Blade Package Scrypt ASIC Miner set
Zeusminer Lightning 72Mh/s| S-Flex Blade Package Scrypt ASIC Miner set
MEGA MiNER 87000 KH/S Scrypt Miner
Gridseed 5-chip 300-500 khash scrypt asic
Gridseed G-Blade 5.2 MH Scrypt miner



Deze sites zijn pricewise de voordeligste denk ik...

Aanvullingen worden uiteraard gewaardeerd! bvd



Barry


ps. Ik laat het aan PsychoticBoy over om deze in het juiste forumdeel te plaatsen (kan ik meerdere subfora, vandaar Wink )



1714240521
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714240521

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714240521
Reply with quote  #2

1714240521
Report to moderator
1714240521
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714240521

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714240521
Reply with quote  #2

1714240521
Report to moderator
Even if you use Bitcoin through Tor, the way transactions are handled by the network makes anonymity difficult to achieve. Do not expect your transactions to be anonymous unless you really know what you're doing.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714240521
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714240521

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714240521
Reply with quote  #2

1714240521
Report to moderator
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
May 04, 2014, 07:20:53 PM
 #2

http://gridseed.com/en/

Rechtsonderin staan de officiële resellers
bronan
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 774
Merit: 500


Lazy Lurker Reads Alot


View Profile
May 04, 2014, 11:03:26 PM
 #3

Voor nederlands/europese klanten is denk ik minereu.com de beste keuze
De bestellingen komen eigenlijk best wel snel binnen ( 4 dagen in mijn geval )
Alhoewel het duurder lijkt krijg ik de indruk dat je veel meer betaald bij de anderen
Tevens geen gedoe met invoer rechten en dergelijke
Ben momenteel wel heel erg benieuwd hoe goed de RMA afhandeling van gridseed is/zal zijn.
De g-blade die ik ontving deed erg vreemd en ondanks exact volgen van de instructies wou 1 van de borden niet echt netjes (blijven) draaien
Toen ik alles opnieuw had geinstallleerd en de machine aansloot via mijn logilink 10 poorts usb hub ging het gruwelijk mis
Dit had tot gevolg dat zowel de usb hub als de htpc zijn gestorven door een kapot gegaan onderdeel op de slechte blade

Tot dusver duurde het allemaal erg lang voor de RMA werd gestart en heb ik nog steeds geen uitsluitsel ontvangen van gridseed
Inmiddels al twee en een halve week verloren inkomsten ( dus ROI behalen zal vrees ik knap lastig worden )
Dus afwachten of gridseed dit netjes gaat afhandelen
Blaater
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
May 05, 2014, 10:20:31 AM
 #4

Voor degenen die geïnteresseerd zijn, ik ontvang mijn sample 60 mh/s asic aankomende zaterdag of maandag. Stuur een mailtje als je langs wil komen dan kan je zien hoe die draait Smiley.
maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
May 07, 2014, 03:13:26 PM
 #5

Dit vind ik zelf wel een mooi en actueel overzicht:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1msn9gC7wgBYdiyOLZLhQifOSKpt3ukdnuTy14m-F-s8

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
May 08, 2014, 05:44:04 PM
 #6

http://zeusminer.com/ hier kun je pre orderen, nieuw bedrijf maar zover ik kan zien geen scam. Verzending is trouwens $53  Sad maar ziet er wel leuk uit op zich. Als je bij nieuws kijkt kun je bewijs vinden dat het geen scam is Wink
barryzand (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
May 08, 2014, 06:00:29 PM
 #7


nice!... dat lijkt er meer op!  Grin thnx mate
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
May 09, 2014, 08:31:28 AM
 #8

Ik heb de afgelopen dagen wat shares gekocht bij ltcgear.com. Nu wordt elke share 35% meer waard waardoor ik eigenlijk de shares gekocht heb voor 0,116$ per khs. En dat inclusief 1 jaar hosten =]
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 14, 2014, 09:57:17 PM
 #9

Ik heb zelf een Fibonacci Recursion gekocht. Die zou momenteel 8.65 MH/s moeten gaan leveren, maar dit kan goed nog meer worden in de toekomst. Ze worden eerst gehost door het bedrijf zelf.  Ik hoop 'm over een paar maanden actief te hebben..

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
May 15, 2014, 06:24:17 AM
 #10

Ik heb zelf een Fibonacci Recursion gekocht. Die zou momenteel 8.65 MH/s moeten gaan leveren, maar dit kan goed nog meer worden in de toekomst. Ze worden eerst gehost door het bedrijf zelf.  Ik hoop 'm over een paar maanden actief te hebben..

Ze zijn inmiddels al 12-14 mh/s  Wink.

Fibonacci zou ook mijn grote "melkkoe" moeten worden.
maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
May 15, 2014, 09:33:43 AM
 #11

Ik heb zelf een Fibonacci Recursion gekocht. Die zou momenteel 8.65 MH/s moeten gaan leveren, maar dit kan goed nog meer worden in de toekomst. Ze worden eerst gehost door het bedrijf zelf.  Ik hoop 'm over een paar maanden actief te hebben..

Ze zijn inmiddels al 12-14 mh/s  Wink.

Fibonacci zou ook mijn grote "melkkoe" moeten worden.

Ik ga steeds meer twijfelen aan fibonacci. Eerst 960kh/s, en magischerwijs wordt het steeds meer. Nu inmiddels dus al >12mh/s. Sorry, maar dat zijn zulke grote stappen dat ik steeds meer het idee krijg dat het één grote scam is.

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
Blaater
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
May 15, 2014, 10:05:43 AM
 #12

Ik heb zelf een Fibonacci Recursion gekocht. Die zou momenteel 8.65 MH/s moeten gaan leveren, maar dit kan goed nog meer worden in de toekomst. Ze worden eerst gehost door het bedrijf zelf.  Ik hoop 'm over een paar maanden actief te hebben..

Ze zijn inmiddels al 12-14 mh/s  Wink.

Fibonacci zou ook mijn grote "melkkoe" moeten worden.

Ik ga steeds meer twijfelen aan fibonacci. Eerst 960kh/s, en magischerwijs wordt het steeds meer. Nu inmiddels dus al >12mh/s. Sorry, maar dat zijn zulke grote stappen dat ik steeds meer het idee krijg dat het één grote scam is.

Dat probleem heb ik met alle bedrijven...

Alpha-T was eerst 15 mh/s, en wordt magisch 100 mh/s nadat KNC zijn miner had aangekondigd. Hetzelfde voor Fibonacci, en Flowertech,, wellicht is het mogelijk en ben ik te sceptisch maar het is wel bijzonder in ieder geval.
maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
May 15, 2014, 10:27:22 AM
 #13

Ik heb zelf een Fibonacci Recursion gekocht. Die zou momenteel 8.65 MH/s moeten gaan leveren, maar dit kan goed nog meer worden in de toekomst. Ze worden eerst gehost door het bedrijf zelf.  Ik hoop 'm over een paar maanden actief te hebben..

Ze zijn inmiddels al 12-14 mh/s  Wink.

Fibonacci zou ook mijn grote "melkkoe" moeten worden.

Ik ga steeds meer twijfelen aan fibonacci. Eerst 960kh/s, en magischerwijs wordt het steeds meer. Nu inmiddels dus al >12mh/s. Sorry, maar dat zijn zulke grote stappen dat ik steeds meer het idee krijg dat het één grote scam is.

Dat probleem heb ik met alle bedrijven...

Alpha-T was eerst 15 mh/s, en wordt magisch 100 mh/s nadat KNC zijn miner had aangekondigd. Hetzelfde voor Fibonacci, en Flowertech,, wellicht is het mogelijk en ben ik te sceptisch maar het is wel bijzonder in ieder geval.

Alpha ging van 25 naar 90, dat is net geen 4x. Daar van kan ik me nog voorstellen dat het kan met optimalisaties en meer chips in de miner proppen. Ze hebben ook de behuizing aangepast, zowel de kleine als grote viper zijn nu 4u, dat brengt natuurlijk ook een besparing met zich mee. Het zou me niets verbazen als de miners >10x over de kop gaan, dus qua marge zou het ook wel moeten kunnen.

Fibonacci vind ik echt een ander verhaal. Van 960kh/s naar 14mh/s is 14.5x meer. Daarnaast zijn ze extreem vaag over de setup qua aantal chips, formaat van de miners etc. Ook is hun prijs per mh/s echt heel laag in vergelijking met andere aanbieders. Ook vind ik het heel vreemd dat hij zegt de miners niet te releasen totdat een andere fabrikant voldoende in de buurt komt? Heel raar verhaal wat mij betreft. Ik zou zeggen release zo snel je kan, en blaas iedereen van de weg. Dan meteen doorontwikkelen voor een volgende versie.

Flowertech volg ik niet echt.

Maar goed, het blijft een vage business. Laten we hopen dat het goed uit pakt allemaal, en dat er geen massale scams tussen zitten....

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
May 15, 2014, 11:09:53 AM
 #14

Klopt allemaal, maar.

De grootste kostenpost zijn de ontwikkelkosten. De chips zelfs zijn erg goedkoop, vooral als je op een hoger procedé zit (40nm +). Het maakt de verkopers daarom niet veel uit om er wat chips meer bij te doen om niet te riskeren dat vele orders geannuleerd worden.

En nee, de recursion van fibonacci zal hoogstwaarschijnlijk niet meer bestaan uit één chip. Evenals alpha-t en flower technology zijn allemaal omhoog gegaan met rekenkracht om zo geen of zo weinig mogelijk orders te verliezen aan KNC of andere concurrenten.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 15, 2014, 05:57:35 PM
 #15

Klopt allemaal, maar.

De grootste kostenpost zijn de ontwikkelkosten. De chips zelfs zijn erg goedkoop, vooral als je op een hoger procedé zit (40nm +). Het maakt de verkopers daarom niet veel uit om er wat chips meer bij te doen om niet te riskeren dat vele orders geannuleerd worden.

En nee, de recursion van fibonacci zal hoogstwaarschijnlijk niet meer bestaan uit één chip. Evenals alpha-t en flower technology zijn allemaal omhoog gegaan met rekenkracht om zo geen of zo weinig mogelijk orders te verliezen aan KNC of andere concurrenten.

Inderdaad. Momenteel hebben ze in gedachte om de Recursion miner zo te maken dat deze uiteindelijk geleverd kan worden als USB miner. De hashrate was toen ik 'm kocht rond de 3 Mh/s geloof ik (of was dit nog lager?) en is nu verhoogd naar 8.65 MH/s. Deze kan nog hoger worden zodra de producten van concurrenten effectiever worden Smiley.

Persoonlijk vind ik het wel handig dat de miners van hun de eerste periode gehost worden. Dat heb ik liever dan dat ik zelf hier iets 24/7 moet draaien Wink, en bovendien kunnen zij (de hosters) kapotte devices direct vervangen.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
May 16, 2014, 09:15:20 AM
 #16

Klopt allemaal, maar.

De grootste kostenpost zijn de ontwikkelkosten. De chips zelfs zijn erg goedkoop, vooral als je op een hoger procedé zit (40nm +). Het maakt de verkopers daarom niet veel uit om er wat chips meer bij te doen om niet te riskeren dat vele orders geannuleerd worden.

En nee, de recursion van fibonacci zal hoogstwaarschijnlijk niet meer bestaan uit één chip. Evenals alpha-t en flower technology zijn allemaal omhoog gegaan met rekenkracht om zo geen of zo weinig mogelijk orders te verliezen aan KNC of andere concurrenten.

Inderdaad. Momenteel hebben ze in gedachte om de Recursion miner zo te maken dat deze uiteindelijk geleverd kan worden als USB miner. De hashrate was toen ik 'm kocht rond de 3 Mh/s geloof ik (of was dit nog lager?) en is nu verhoogd naar 8.65 MH/s. Deze kan nog hoger worden zodra de producten van concurrenten effectiever worden Smiley.

Persoonlijk vind ik het wel handig dat de miners van hun de eerste periode gehost worden. Dat heb ik liever dan dat ik zelf hier iets 24/7 moet draaien Wink, en bovendien kunnen zij (de hosters) kapotte devices direct vervangen.

Maar dat is dus wel precies mijn probleem. Hoe kunnen ze eerst maar 960kh/s op een usb stick proppen, en nu opeens 14mh/s? Bij alpha hebben ze ook de behuizing moeten aanpassen, wat mij logisch lijkt als je gewoon meer chips in een miner wil stoppen.

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!