Bitcoin Forum
June 15, 2024, 06:15:02 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: verhuur part ownership van 2 X 90MH VIPERs van Alpha Technologies  (Read 467 times)
kiindje (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 166
Merit: 100


View Profile
May 07, 2014, 05:33:42 PM
 #1

Hey iedereen!

Ik heb daarnet ook al een nieuwe thread gestart waarin ik mijn 2 vipers wil verkopen.

Nu, ik ben ook net op het idee gekomen om in plaats hiervan gewoon verschillende mensen hier part eigenaar van te maken.

De prijs van 1 viper is ruwweg 8500 euro (incl btw en import kosten)

ik heb een pre-order op 2, dus met een totale geschatte waarde van 17000€

Deze produceren in totaal 180MH/s, maar er is vanuit Alpha zelf al bevestigd dat ze minstens nog eens 200MH/s aan cloudmining zouden geven aan elke klant die een 90MH/s viper heeft besteld, om zo de concurrentie te kloppen. (dit kan zelfs meer zijn...)

Dus dit zou voor ons neer komen op : 90 + 90 + 200 + 200 = 580MH/s

Als we dan naar de shares zouden gaan :

Als we shares hanteren van 0.03225BTC/share, zouden er 1700 shares te koop zijn.

Per share koop je dus 1/1700 van de totale hashing power, dus dat zou neerkomen op 340KH per share.

Ik heb sowieso hiervan al 200 shares, aangezien ik al 4000€ heb betaald aan de pre-order van deze toestellen.

Mensen die geinteresseerd zijn : PM me met hoeveel shares je wilt, en dan handelen we dit verder af.

Mijn e-mail adres is yanick.deridder@gmail.com

Ik weet dat ik vrij nieuw ben op dit forum (qua posten toch, ik volg het forum al wel een tijdje), maar ik heb absoluut geen intentie om mensen af te zetten.  Als je meer informatie over mij nodig zou hebben ofzo, zal ik dit in de mate van het mogelijke proberen geven. (We zijn tenslotte over veel geld bezig)

Hopelijk krijg ik hierop veel feedback, en dan hoef ik dus niet te verkopen Smiley
kiindje (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 166
Merit: 100


View Profile
May 08, 2014, 08:09:57 PM
 #2

ni allemaal tegelijk eh...
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!