Bitcoin Forum
April 26, 2024, 06:09:37 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Warning: One or more bitcointalk.org users have reported that they strongly believe that the creator of this topic is a scammer. (Login to see the detailed trust ratings.) While the bitcointalk.org administration does not verify such claims, you should proceed with extreme caution.
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Geen preorder, verzending direkt van de 1T Dragon miner fabriek. 2350$  (Read 430 times)
Easy2Mine (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 854
Merit: 500


einc.io


View Profile
May 14, 2014, 01:16:43 PM
 #1

1T Dragon miner op de A1 gebaseerde chip direkt van de grootste fabriek uit China.
2350$ inclusief verzending naar alle delen van de wereld behalve de Verenigde Staten.
Klanten uit Amerika dienen via de resellers van Amerika te bestellen.


De laatste generatie 1T Dragon miners komt met zowel een Engelstalige en Chinese interface.
Maakt je geen zorgen als je geen Chinees kan lezen




De kartonnen doos is van zeer stootvaste kwaliteit en de miner wordt door schok absorberende styrofoam beschermt.

Module: 4 modules met elk 8 chips.
Pool snelheid: niet minder dan 1000 Gh/s
Totaal aantal A1 chips: 32 stuks
Proces node: 28 nm
Fans: 2*120mm
PSU: 1200 watt
Stroomverbruik: 1000-1100 watt
Geluid: minder 52 DB
Afmetingen product   480*176*350mm
Afmetingen verpakking   555*446*287mm
Tara   16.5KG
Verpakking bevat  1T Dragon Miner, 1 stroom kabel en 1 UTP kabel.
Betaling via  BTC, USD of EUR.
Verzending:  Wordt direkt uit de fabriek verzonden binnen 24 uur nadat betaling bevestig is
Overclocking parameter   :1000Mhz +

De stroom kabel dat geleverd wordt me de 1T Dragon miner is van het Chinese vasteland type, gebruik een Nederlandse
adapter of verwisseld het simpel met een computer kabel.
De fabriek in Dongguan die de 1T Dragon miners produceren zit niet stil, elke nieuwe generatie brengt nieuwe verbeteringen met zich mee.
Veel resellers verkopen nog steeds de oudere versie van 21 kilo.
Die hebben al maanden voor die resellers gemined.
De laatste versies bevatten geen LCD scherm meer, in plaats daarvoor is er geïnvesteerd in een betere en krachtige PSU.

Mij naam is Vui-Ming Franciscus David Lai of gewoon David Lai.
Ik woon in Netherland, maar ik ben op dit moment in China.
I woon een half uur met de auto van Shenzhen en Dongguan vandaan.
Twee belangrijke steden waar de laatste BTC en LTC miners worden geproduceerd.

Ik help de grootste op de A1 en A2 gebaseerde fabriek in China hun produkten te verkopen.
Garantie is direkt via de fabriek.
Mocht er problemen zijn of treden er taal barrieres op, dan kunnen jullie direkt contact met mij opnemen en help ik jullie.

Deze draadje wordt regelmatig geupdate. Betalings info en andere zaken moet ik er nog opzetten.
Ik ga nu meer foto's maken en beschrijving er bij plaatsen.
ESCROW is mogelijk via SebastianJu of een andere Escrow service dat ervaring heeft met dit soort orders zoals OgNasty.

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!