Bitcoin Forum
April 27, 2024, 03:13:28 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Miner, GH/s of videokaart kopen?  (Read 987 times)
makebitcoin (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250


View Profile
May 14, 2014, 02:55:34 PM
Last edit: May 14, 2014, 03:32:44 PM by makebitcoin
 #1

Hallo, is het verstandig om nu nog een ASCI miner te kopen of kun je beter GH's huren van iemand? En hoe zit het met videokaarten? Levert dit uberhaupt wat op (vooral de GH's ben ik in geinteresseerd of dat wat opbrengt)?
1714230808
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714230808

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714230808
Reply with quote  #2

1714230808
Report to moderator
There are several different types of Bitcoin clients. The most secure are full nodes like Bitcoin Core, which will follow the rules of the network no matter what miners do. Even if every miner decided to create 1000 bitcoins per block, full nodes would stick to the rules and reject those blocks.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Blaater
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
May 14, 2014, 07:31:35 PM
 #2

Of nu gaan voor een scrypt asic, of wachten tot de volgende generatie, als je nog een paar weken wacht dan is je kans weer verkeken :p. Dan heeft uiteindelijk iedereen de gok genomen en ben je te laat.

Ik zie in de nederlandse particuliere markt geen ruimte voor meer SHA-256 asic's om winstgevend te zijn op kleine schaal?
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
May 14, 2014, 07:42:32 PM
 #3

Video kaarten kosten een hoop, wil niet weten hoeveel je nu betaalt voor een 2 mhash rig. Plus uiteraard nog de stroomkosten die in nederland niet erg laag liggen. Als je naar scrypt overstapt zou ik snel uitzoeken wat je het beste kunt kopen. Zeusminer begint al over 6 dagen met verschepen, en gawminers volgens mij ook

http://www.gawminers.com/scrypt-miners
http://zeusminer.com/shop/

Bitcoin zie ik jammer genoeg geen winst meer in in Nederland, of iig stukken minder. Teveel stroom verbruik, ben nooit aan de grote jongens toegekomen maar je moet voor bitcoin redelijke inversteringen maken als je het nog wilt terug verdienen.
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
May 14, 2014, 07:45:20 PM
Last edit: June 10, 2014, 06:11:38 PM by Raw-H
 #4

De shares zijn ook interessant.  Wink
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
May 15, 2014, 02:49:30 PM
 #5

De shares bij www.ltcgear.com zijn ook interessant.  Wink

Ziet er leuk uit. Heb je hier ervaring mee? Komt er nog maintenance costs bij http://ltcgear.com/product/pre-asic-share-29x/ en hoe lang mine je er dan mee? Shocked
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
May 15, 2014, 04:46:11 PM
Last edit: June 10, 2014, 06:11:29 PM by Raw-H
 #6

Ik heb zelf ook wat shares, ik wou dat ik het eerder had gedaan Tongue.

Hij gebruikt fpga's voor het minen (hij stapt nu over op z'n eigen chips), de fpga's voor de shares wil hij niet uitbrengen omdat er geen enkele vorm van beveiliging op kan. De hardware die hij verkoopt zijn fpga's met beveiliging maar minder snel.
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
May 15, 2014, 05:50:51 PM
 #7

Kan aan mij liggen, maar dit ziet er goedkoop uit: http://ltcgear.com/product/pre-asic-share-29x/ en ze gaan mee met de difficulty. Klinkt erg goed. Het is dat zeusminer extra hashpower geeft, anders had ik hier denk ik voor gekozen Smiley Miss als ik weer wat geld heb dat ik dit wel wil doen.
makebitcoin (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250


View Profile
May 23, 2014, 10:56:34 AM
 #8

Bedankt voor jullie reacites. Is het zeker dat je winst maakt als je zo'n share koopt? Hoeveel hebben jullie er al mee verdiend?
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
May 24, 2014, 10:20:12 AM
 #9

Bedankt voor jullie reacites. Is het zeker dat je winst maakt als je zo'n share koopt? Hoeveel hebben jullie er al mee verdiend?

Niks is zeker, wanneer de difficulty enorm stijgt of de koers gigantisch daalt zul je geen winst meer maken.

De betalingen zijn difficulty-gerelateerd dus krijg je wat je hoort te krijgen met jouw hashrate. De geluksfactor van het wachten op een block is hiermee geëlimineerd en komt bij de host terecht.
makebitcoin (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250


View Profile
May 24, 2014, 03:25:34 PM
 #10

Bedankt voor jullie reacites. Is het zeker dat je winst maakt als je zo'n share koopt? Hoeveel hebben jullie er al mee verdiend?

Niks is zeker, wanneer de difficulty enorm stijgt of de koers gigantisch daalt zul je geen winst meer maken.

De betalingen zijn difficulty-gerelateerd dus krijg je wat je hoort te krijgen met jouw hashrate. De geluksfactor van het wachten op een block is hiermee geëlimineerd en komt bij de host terecht.

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik het toch maar eens ga uitproberen en hopen op het beste!
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
May 24, 2014, 04:42:47 PM
 #11

Bedankt voor jullie reacites. Is het zeker dat je winst maakt als je zo'n share koopt? Hoeveel hebben jullie er al mee verdiend?

Niks is zeker, wanneer de difficulty enorm stijgt of de koers gigantisch daalt zul je geen winst meer maken.

De betalingen zijn difficulty-gerelateerd dus krijg je wat je hoort te krijgen met jouw hashrate. De geluksfactor van het wachten op een block is hiermee geëlimineerd en komt bij de host terecht.

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik het toch maar eens ga uitproberen en hopen op het beste!

Leuk, morgen weer payout Cheesy. Waarschijnlijk krijg je de payout voor een hele week en niet vanaf de dag dat je de shares kocht tot zondag.

makebitcoin (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250


View Profile
May 27, 2014, 03:26:11 PM
 #12

Op welke sites kan ik voordelig GH/s kopen in ruil voor Bitcoins? Ik wil graag in BTC betalen en niet met USD of EUR. Ik had laatst bij cex.io GH/s ingekocht maar daar zijn de mainentance fees zo hoog dat je er niks aan overhoud.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 28, 2014, 09:35:47 PM
 #13

Cex.io en PHMining worden tegenwoordig vaak aangeraden om GH/s te kopen. Dit moet je echter wel van plan zijn. Ik heb ooit ook wat GH/s gekocht maar ik merk dat ik daar niet meer naar om kijk, ik heb zelfs de huidige koers nog niet gecheckt, maar PB mining is altijd goedkoper geweest dan Cex.io.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!