Bitcoin Forum
June 15, 2024, 12:57:32 PM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [WTS] PRE Order 3x KnCMiner Titan 300 Mh/s [Beste bod!!]  (Read 664 times)
bitspender (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 658
Merit: 500



View Profile
May 17, 2014, 08:55:53 AM
Last edit: May 25, 2014, 07:45:10 AM by bitspender
 #1

Hoi iedereen.

Aangezien KnC momenteel geen refunds aanvaard voor de KnC Titan Scrypt miners, ben ik genoodzaakt deze zo door te verkopen aan het beste bod.

Het betreft 3 pre orders, allemaal volledig betaald.









Na veelvuldig contact met Knc blijkt het mogelijk te zijn deze door te verkopen, en de adressen te laten aanpassen.
Ik ben momenteel in onderhandeling om de 3 orders in 3 nieuwe accounts te laten plaatsen, zodat ik ze per stuk kan verkopen, maar momenteel is het nog per 3.
De koper krijgt dan ook volledige toegang tot mijn account.


EDIT:Ik heb bevestiging van Keith dat het mogelijk is iedere order individueel te laten overzetten naar een andere account indien ik ze kan doorverkopen.
Escrow mogelijk totdat de orders in jouw eigen account verschijnen !

In de late toekomst zal een refund hiervoor mogelijk zijn. Je kan deze dus kopen als een goede investering, of, gewoon om zelf mee te minen later.

Ik aanvaard biedingen vanaf 18BTC per stuk, ofwel vanaf 8000$ per stuk.
Voorkeur uiteraard in BTC

Bied er maar op los!!

Grtz, Bitspender
bitspender (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 658
Merit: 500



View Profile
May 21, 2014, 08:40:19 PM
 #2

Up...
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
May 23, 2014, 03:43:23 PM
 #3

Ben je niet beter af met een refund te vragen en hardware welke in stock is te kopen?

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
May 23, 2014, 04:20:54 PM
 #4

Ben je niet beter af met een refund te vragen en hardware welke in stock is te kopen?

De Titan pre-order verkoop gaat gepaard met een NO REFUND policy dus hij kan geen refund aanvragen Sad
KNC heeft hem bij z`n klote Tongue
bitspender (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 658
Merit: 500



View Profile
May 25, 2014, 07:43:17 AM
 #5

Ben je niet beter af met een refund te vragen en hardware welke in stock is te kopen?

De Titan pre-order verkoop gaat gepaard met een NO REFUND policy dus hij kan geen refund aanvragen Sad
KNC heeft hem bij z`n klote Tongue

Inderdaad  Embarrassed Embarrassed Embarrassed

Maar ondertussen heeft Keith wel bevestigd dat ik de orders AFZONDERLIJK kan laten overzetten naar een ander account indien ik een koper vind.
Het dient wel door beiden bevestigd te worden via Email.

Iemand interesse?
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!