Bitcoin Forum
July 07, 2024, 11:42:15 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Warning: One or more bitcointalk.org users have reported that they strongly believe that the creator of this topic is a scammer. (Login to see the detailed trust ratings.) While the bitcointalk.org administration does not verify such claims, you should proceed with extreme caution.
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: I never had a girlfriend will BTC OR LTC BE IT ?  (Read 534 times)
dailey123 (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 128
Merit: 100


View Profile
May 22, 2014, 02:14:26 AM
 #1

duurt gewoon te lang en we worden op deze stomme manier nooit rijk als ik ergens bedel niemand doneert me en ruilen duurt vaak lang dat orders filled gaan en minen brengt bijna geen reet meer op is crypto dood ?

Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
May 22, 2014, 07:03:36 AM
 #2

duurt gewoon te lang en we worden op deze stomme manier nooit rijk als ik ergens bedel niemand doneert me en ruilen duurt vaak lang dat orders filled gaan en minen brengt bijna geen reet meer op is crypto dood ?



Natuurlijk gaat niemand je zomaar doneren. En tsja, de mining-markt raakt verzadigd, dat is iets anders dan dood.
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3976
Merit: 2207


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
May 22, 2014, 10:27:18 PM
 #3

Goh, wat had je dan verwacht? Dat je binnen een nacht rijk zou zijn? Kom op zeg, niks werkt zo in deze wereld. Je zult veel tijd, moeite en vooral werk erin moeten stoppen, voordat je er iets leuks uit krijgt.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
makebitcoin
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250


View Profile
May 24, 2014, 03:04:03 PM
 #4

Geduld is een schone zaak Wink Staar je niet blind op Bitcoin en dergelijke, er zijn zoveel leuke dingen in het leven. Ik ben al blij als ik m'n biertje heb en af en toe kan pokeren. Vriendinnetjes komen vanzelf als je naar buiten gaat. Gewoon geduld hebben Smiley Ik weet niet hoe oud je bent maar als je jong ben kan het zijn dat alles onmogelijk lijkt maar als je wat ouder wordt ga je toch vanzelf alles meemaken. Ik had ook lange tijd geen ervaring met meisjes en in eens kom ik op 24ste er toch een paar tegen. Toen ik 16 was wilde ik er bijna een eind aan maken dus ik begrijp wel dat mensen het niet meer zien zitten. Toch komt het leven toch altijd weer goed. Ik ben zelf ziek maar toch zijn er genoeg dingen waar ik naar op kan kijken. En met crypto komt het ook wel goed, ik verwacht echt dat BTC een hoop gaat stijgen. Je kunt eventueel ook in aandelen en dergelijke beleggen dat is ook een heel leuk spel en daar kan je ook miljoenen mee maken. Veel succes!
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!