Bitcoin Forum
January 19, 2021, 10:05:48 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.21.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 »  All
  Print  
Author Topic: [PRE-ANN][BS] BitSlap! PoW x11 ***Delayed Again LMAO  (Read 47687 times)
Ivan Bitcoinowsky
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile WWW
May 31, 2014, 10:05:37 PM
 #221

There will be a delay, but we want a successful launch not a shitty one. More updates with an exact time will be posted, we will give ample time for miners, pools, etc... to prepare. We will not release at a random time.

Bunch of incompetent homos...

What a bunch of kids. Mang, like you seen a new shiny toy and you want it now now NOW!

...right after saying that it is shit.

Patience! PATIENCE! Rocket is already warming up!
1611093948
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1611093948

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1611093948
Reply with quote  #2

1611093948
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1611093948
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1611093948

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1611093948
Reply with quote  #2

1611093948
Report to moderator
1611093948
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1611093948

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1611093948
Reply with quote  #2

1611093948
Report to moderator
1611093948
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1611093948

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1611093948
Reply with quote  #2

1611093948
Report to moderator
Toninho
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 589
Merit: 500


View Profile
May 31, 2014, 10:07:57 PM
 #222

There will be a delay, but we want a successful launch not a shitty one. More updates with an exact time will be posted, we will give ample time for miners, pools, etc... to prepare. We will not release at a random time.

Bunch of incompetent homos...

What a bunch of kids. Mang, like you seen a new shiny toy and you want it now now NOW!

...right after saying that it is shit.

Patience! PATIENCE! Rocket is already warming up!

+1  Wink
R4v37
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250


View Profile
May 31, 2014, 10:09:12 PM
 #223

There will be a delay, but we want a successful launch not a shitty one. More updates with an exact time will be posted, we will give ample time for miners, pools, etc... to prepare. We will not release at a random time.

Bunch of incompetent homos...

What a bunch of kids. Mang, like you seen a new shiny toy and you want it now now NOW!

...right after saying that it is shit.

Patience! PATIENCE! Rocket is already warming up!

+1

BOOOOOOOOO  Cheesy
ekoice
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 742
Merit: 500



View Profile
May 31, 2014, 10:09:29 PM
 #224

so this is fake ? https://www.altcoincalendar.info/coins/503-BS

zhulick
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 227
Merit: 100


View Profile
May 31, 2014, 10:09:54 PM
 #225

There will be a delay, but we want a successful launch not a shitty one. More updates with an exact time will be posted, we will give ample time for miners, pools, etc... to prepare. We will not release at a random time.

Bunch of incompetent homos...

What a bunch of kids. Mang, like you seen a new shiny toy and you want it now now NOW!

...right after saying that it is shit.

Patience! PATIENCE! Rocket is already warming up!

R4v37
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250


View Profile
May 31, 2014, 10:11:26 PM
 #226

There will be a delay, but we want a successful launch not a shitty one. More updates with an exact time will be posted, we will give ample time for miners, pools, etc... to prepare. We will not release at a random time.

Bunch of incompetent homos...

What a bunch of kids. Mang, like you seen a new shiny toy and you want it now now NOW!

...right after saying that it is shit.

Patience! PATIENCE! Rocket is already warming up!



haha, btw, in 19mnts, u're goin to launch?
or u'll change the launch time again???

am warming up my rig now  Grin
Quenouille79
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 125
Merit: 100


View Profile
May 31, 2014, 10:11:50 PM
 #227


Ivan Bitcoinowsky
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile WWW
May 31, 2014, 10:13:35 PM
 #228


How long of a delay are we talking about? 2 hours? 2 days?


Agree.. a little more specific would be nice lol

It shouldn't take more than a day- max.
Judging from sweat literally flowing and dripping from our leading coder's forehead, it should take like few hours.
pics4crypto
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 491
Merit: 100



View Profile
May 31, 2014, 10:21:16 PM
 #229

BIT

DIAGON  e S p o r t s       Global decentralize eSports ecosystem
JAP CN SPN RU   WHITEPAPER  ]   ICO ❱ ❱  Nov. 12 th
facebook    TWITTER    reddit     ────   (   B U Y   )   ────
PoolMingo
Member
**
Offline Offline

Activity: 84
Merit: 10


View Profile
May 31, 2014, 10:21:21 PM
 #230



AUTOMATED PAYMENTS
ONLINE SUPPORT
24/7 monitoring
Stratum
0% FEE
DDOS protection
PPLNS
VARDIFF
Powerfull server


WWW.MINGOPOOL.COM

DOGECOIN - 365 coin - CleanWaterCoin-  Vertcoin - RotoCoin - CatalonianCoin

Choose one of the 3 ports and start mining

URL (difficulty 8 ): stratum+tcp://kivan.no-ip.org:9041

URL (difficulty 32):   stratum+tcp://kivan.no-ip.org:9042

URL (difficulty 256): stratum+tcp://kivan.no-ip.org:9043

Username: your wallet address
Password: anything

CHAT CHANNEL #MINGOPOOL AT FREENODE



Thank you new miners for trust us, we can assure it will be worth

Payments:
1% fee for the server cost.
Note: Round Earnings are not credited until 120 confirms.Payments every 60 sec afte
Toninho
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 589
Merit: 500


View Profile
May 31, 2014, 10:21:39 PM
 #231

There will be a delay, but we want a successful launch not a shitty one. More updates with an exact time will be posted, we will give ample time for miners, pools, etc... to prepare. We will not release at a random time.

Bunch of incompetent homos...

What a bunch of kids. Mang, like you seen a new shiny toy and you want it now now NOW!

...right after saying that it is shit.

Patience! PATIENCE! Rocket is already warming up!





zhulick
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 227
Merit: 100


View Profile
May 31, 2014, 10:22:25 PM
 #232

FalconCrypto
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 273
Merit: 250


View Profile
May 31, 2014, 10:22:40 PM
 #233


How long of a delay are we talking about? 2 hours? 2 days?


Agree.. a little more specific would be nice lol

It shouldn't take more than a day- max.
Judging from sweat literally flowing and dripping from our leading coder's forehead, it should take like few hours.

Ok, thanks.
linze
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 128
Merit: 100


View Profile
May 31, 2014, 10:24:46 PM
 #234

such a unpredictable launch , drive me up from my bed ,but....

Soul_eater_123
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 924
Merit: 1000



View Profile WWW
May 31, 2014, 10:25:16 PM
 #235

Good luck suckers - thought this might be a good idea - but those block rewards - lol.   Bravo devs at least you made us laugh.  As for the fools who still want to mine this, you're welcome to it and if you are that stupid you deserve to be ripped off.  All the best:)

Join the Elastic revolution!  Elastic - The Decentralized Supercomputer
ELASTIC WEBSITE | NEW ANNOUNCEMENT THREAD | ELASTIC SLACK | ELASTIC FORUM

Check out my posts on Steemit.com if you like medical posts with occasional photography, art and the odd bit of crypto commentary:

https://steemit.com/@thecryptofiend
Soul_eater_123
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 924
Merit: 1000



View Profile WWW
May 31, 2014, 10:26:37 PM
 #236

I might come back later just to have a laugh but won't be mining this BS:)

Join the Elastic revolution!  Elastic - The Decentralized Supercomputer
ELASTIC WEBSITE | NEW ANNOUNCEMENT THREAD | ELASTIC SLACK | ELASTIC FORUM

Check out my posts on Steemit.com if you like medical posts with occasional photography, art and the odd bit of crypto commentary:

https://steemit.com/@thecryptofiend
tbearhere
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2324
Merit: 1003


Zano https://zano.org/ ____ Algo ProgPowZ


View Profile
May 31, 2014, 10:26:52 PM
 #237

is this bs lol

ZANO New Sources|1st ProgPowZ|PoW/PoS Hybrid|Scalable|Private|Contracting https://zano.org/
Soul_eater_123
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 924
Merit: 1000



View Profile WWW
May 31, 2014, 10:27:26 PM
 #238

such a unpredictable launch , drive me up from my bed ,but....

You are joking right?

Join the Elastic revolution!  Elastic - The Decentralized Supercomputer
ELASTIC WEBSITE | NEW ANNOUNCEMENT THREAD | ELASTIC SLACK | ELASTIC FORUM

Check out my posts on Steemit.com if you like medical posts with occasional photography, art and the odd bit of crypto commentary:

https://steemit.com/@thecryptofiend
tbearhere
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2324
Merit: 1003


Zano https://zano.org/ ____ Algo ProgPowZ


View Profile
May 31, 2014, 10:28:25 PM
 #239

such a unpredictable launch , drive me up from my bed ,but....

You are joking right?

i think its bs  lol 2mins

ZANO New Sources|1st ProgPowZ|PoW/PoS Hybrid|Scalable|Private|Contracting https://zano.org/
chisefu
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 500


View Profile
May 31, 2014, 10:30:05 PM
 #240

Who likes ice cream?
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!