Bitcoin Forum
May 06, 2024, 10:33:09 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: Watch Dogs  (Read 3258 times)
Bittenno (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 27
Merit: 0


View Profile
May 26, 2014, 12:30:07 PM
 #1

Ik zit met smart te wachten op Watch Dogs. Blijkt nu dat ik misschien wel dubbelop ga minen (zonder het te weten)  Grin

http://www.coindesk.com/watch-dogs-game-torrent-may-infected-crypto-mining-malware/
1714991589
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714991589

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714991589
Reply with quote  #2

1714991589
Report to moderator
1714991589
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714991589

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714991589
Reply with quote  #2

1714991589
Report to moderator
1714991589
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714991589

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714991589
Reply with quote  #2

1714991589
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714991589
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714991589

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714991589
Reply with quote  #2

1714991589
Report to moderator
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 26, 2014, 08:06:43 PM
 #2

Het lijkt mij ook een fantastische game. Het zou wel een kwade ontwikkeling zijn als je zo'n game met dergelijke malware geïnstalleerd hebt.

Ik vrees dat je game niet echt lekker loopt dan, omdat ik veronderstel dat de game zelf (met zijn graphics) ook al de nodige prestaties van je GPU vereist ^^.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
May 27, 2014, 08:17:44 AM
 #3

Een beetje antivirus pakt het er wel uit toch?

Volgens mij was er ook een spel waarbij ze de naam van de mine-malware geeneens hadden veranderd (nog steeds cgminer).
nickenburg
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 434
Merit: 511


View Profile
June 02, 2014, 03:31:52 PM
 #4

Deze game ziet er inderdaad erg vet uit.
Ik vraag me alleen af of hij niet snel gaat vervelen.
Ik zag wel dat er online content was dus waarschijnlijk heb je hem niet zo snel uitgespeelt als de meeste spellen.
argov
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 178
Merit: 100


View Profile
June 03, 2014, 01:19:24 PM
 #5

Ik was hem van plan te kopen eind november (normale lanceerdatum). Nu hebben ze de lancering uitgesteld om er een nieuwere engin in te stekken. De graphics zijn hiermee wel achteruit gegaan. Zij er mensen die hem gaan kopen?

Greetings

1JBwWnqwxGTtqchacyHuhdjWZhYYonBuDf and 19KXWjUZnNPatoMZoRiFMzJFWA7mxBRPX5
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 03, 2014, 04:25:33 PM
 #6

Ik heb hem gekocht.. alleen nooit aangekomen Sad Wrs gejat bij de post ofzo.
nickenburg
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 434
Merit: 511


View Profile
June 03, 2014, 07:19:53 PM
 #7

Ik heb hem gekocht.. alleen nooit aangekomen Sad Wrs gejat bij de post ofzo.

Misschien als je geluk heb komt hij nog aan.
Als dat niet het geval is zou ik toch echt proberen er iets aan te doen.
De bezorgservice aansprakelijk stellen, of de website waar je het heb gekocht vertellen dat het niet is aangekomen.
Kijken of hun er wat aan kunnen doen.
Bittenno (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 27
Merit: 0


View Profile
June 03, 2014, 08:51:46 PM
 #8

Ik speel de game nu alweer een tijdje en ik moet zeggen dat het best wel een leuke game is. Eigenlijk, en dat mag ik niet zeggen, lijkt het wel een beetje op GTA maar dan met een extra hack-knopje. Dit maakt het spel wel meteen heel anders en brengt weer een heel nieuw speelmogelijkheid met zich mee.

De wereld ziet er wel mooi uit. Ook de bewoners doen erg realistisch en alles lijkt echt te leven. Zeker de moeite waard om te kopen als je van dit soort openworld games houdt.
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 03, 2014, 09:25:25 PM
 #9

Ik heb hem gekocht.. alleen nooit aangekomen Sad Wrs gejat bij de post ofzo.

Misschien als je geluk heb komt hij nog aan.
Als dat niet het geval is zou ik toch echt proberen er iets aan te doen.
De bezorgservice aansprakelijk stellen, of de website waar je het heb gekocht vertellen dat het niet is aangekomen.
Kijken of hun er wat aan kunnen doen.

Hij is de 23e verzonden. 2 weken lijkt me een beetje lang, ook al moet ie uit Engeland komen ;(  Laat ik hopen dat ie morgen er is, anders een mail sturen. Vind het wel jammer, had hem ergens rond april vorig jaar al besteld.
treckpique
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 33
Merit: 0


View Profile
June 06, 2014, 01:16:52 AM
 #10

Ook gehaald, het bevalt me tot nu toe zeer goed.
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 06, 2014, 12:09:16 PM
 #11

Er waren best een hoop klachten over, weet niet precies wat. Al zijn de graphics wel slechter dan dat ze eerst lieten zien Sad
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 06, 2014, 01:28:24 PM
 #12

Ik heb eergisteren (geloof ik) de review van Gamekings (of hoe heet dat MTV programma) gezien over deze game. Ik vond het er wel leuk uit zien Wink. Ik vond het wel veel weg hebben van GTA. Dus een soort GTA met een hack-tintje. Echter is GTA mij altijd goed bevallen.. ik kan niet wachten om het spel eens te spelen Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 06, 2014, 03:28:47 PM
 #13

Ik heb eergisteren (geloof ik) de review van Gamekings (of hoe heet dat MTV programma) gezien over deze game. Ik vond het er wel leuk uit zien Wink. Ik vond het wel veel weg hebben van GTA. Dus een soort GTA met een hack-tintje. Echter is GTA mij altijd goed bevallen.. ik kan niet wachten om het spel eens te spelen Wink.

Is dat tegenwoordig op MTV? Bestaat MTV nog? Ik kijk echt nooit meer TV tegenwoordig. Weet nog wel dat gamekings op TMF was, en toen was TMF plotseling verdwenen.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 06, 2014, 06:26:29 PM
 #14

Ik heb eergisteren (geloof ik) de review van Gamekings (of hoe heet dat MTV programma) gezien over deze game. Ik vond het er wel leuk uit zien Wink. Ik vond het wel veel weg hebben van GTA. Dus een soort GTA met een hack-tintje. Echter is GTA mij altijd goed bevallen.. ik kan niet wachten om het spel eens te spelen Wink.

Is dat tegenwoordig op MTV? Bestaat MTV nog? Ik kijk echt nooit meer TV tegenwoordig. Weet nog wel dat gamekings op TMF was, en toen was TMF plotseling verdwenen.

MTV bestaat nog steeds ja Wink. Probably omdat het buiten Nederland (lees: in the USA enz) ook erg groot is. Ik kwam het toevallig tegen tijdens het zappen omdat er voor de rest niets op TV was. Zag er verder prima uit Wink.  TMF is inderdaad al lang verleden tijd.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 06, 2014, 08:34:25 PM
 #15

MTV is idd wel bekend in Amerika. Het mooie is Music TeleVision... heb er al zeker 10 jaar geen muziek meer op gezien met de sweet sixteen, made, pimp my ride (wat trouwens wel erg leuk was, en andere zooi). Maarjah zelfde was met TMF (THe Music Factory), op het laatst was 75% ook alleen maar programma's Sad
mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
June 07, 2014, 11:38:19 AM
 #16

Ik heb hem gekocht.. alleen nooit aangekomen Sad Wrs gejat bij de post ofzo.

Misschien als je geluk heb komt hij nog aan.
Als dat niet het geval is zou ik toch echt proberen er iets aan te doen.
De bezorgservice aansprakelijk stellen, of de website waar je het heb gekocht vertellen dat het niet is aangekomen.
Kijken of hun er wat aan kunnen doen.

Hij is de 23e verzonden. 2 weken lijkt me een beetje lang, ook al moet ie uit Engeland komen ;(  Laat ik hopen dat ie morgen er is, anders een mail sturen. Vind het wel jammer, had hem ergens rond april vorig jaar al besteld.
Uit engeland is er meestal in 4 werkdagen. Dan is er denk ik iets niet goed.
Ik heb dit jaar al zoveel shipping rampen meegemaakt.
Postbode die niet aanbelt maar gewoon een niet-thuis briefje door de brievenbus doet, ik zat in de woonkamer, dan had ik het wel gehoord.
Bestellingen uit de VS duren 1,5 om in te klaren, en dan kan ik er nog eens invoerkosten over betalen.
bestelling uit china komt eindelijk aan, was er een fout in het systeem bij postnl, wordt het zomaar terug gestuurd naar china!
Pakketen die overreden lijken te zijn, had een laptop besteld, zit een mega deuk in de doos(en in de laptop).
And the list goes on...
Bestel iets ruim voor je het nodig hebt, want dan is het er iig wanneer je het zover is.

Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 07, 2014, 03:30:53 PM
 #17

Ik heb hem gekocht.. alleen nooit aangekomen Sad Wrs gejat bij de post ofzo.

Misschien als je geluk heb komt hij nog aan.
Als dat niet het geval is zou ik toch echt proberen er iets aan te doen.
De bezorgservice aansprakelijk stellen, of de website waar je het heb gekocht vertellen dat het niet is aangekomen.
Kijken of hun er wat aan kunnen doen.

Hij is de 23e verzonden. 2 weken lijkt me een beetje lang, ook al moet ie uit Engeland komen ;(  Laat ik hopen dat ie morgen er is, anders een mail sturen. Vind het wel jammer, had hem ergens rond april vorig jaar al besteld.
Uit engeland is er meestal in 4 werkdagen. Dan is er denk ik iets niet goed.
Ik heb dit jaar al zoveel shipping rampen meegemaakt.
Postbode die niet aanbelt maar gewoon een niet-thuis briefje door de brievenbus doet, ik zat in de woonkamer, dan had ik het wel gehoord.
Bestellingen uit de VS duren 1,5 om in te klaren, en dan kan ik er nog eens invoerkosten over betalen.
bestelling uit china komt eindelijk aan, was er een fout in het systeem bij postnl, wordt het zomaar terug gestuurd naar china!
Pakketen die overreden lijken te zijn, had een laptop besteld, zit een mega deuk in de doos(en in de laptop).
And the list goes on...
Bestel iets ruim voor je het nodig hebt, want dan is het er iig wanneer je het zover is.

Heb hem vandaag binnen gekregen... Hij is vreemd genoeg via België gekomen O.o Normaal is het inderdaad maar 4 werkdagen max.
Ik ben altijd wel bang voor hoe er om wordt gegaan met spullen door de post.
Gitaar vorig jaar besteld: Zie opeens op tracking staan: Return to sender. Bleek UPS een hele container met spullen te hebben laten flikkeren (hoe flik je dit?), en gitaar was stuk. Kon ik weer 15 dagen wachtten.

Heb ik trouwens ook wel een paar keer gehad, van dat niet aanbellen maar wel een briefje in de brievenbus gooien. Of dat het pakketje is afgegeven bij de buren (dit heb ik helemaal liever niet).

Hopelijk komt mijn Zeusminer (Stelletje klootzakken) wel gewoon aan, vanuit china. Heb al op het forum gezien dat iemand al fans had die stuk waren, en een iemand die een blizzard had gekocht die ook al stuk was, een iemand die schroefjes mistte. Zeusminer heeft gezegt dat ze ze zo goed inpakken zodat ze 100% veilig aankomen... ben benieuwd. Ik weet niet hoe lang het normaal duurt dat verschepen (dhl express) maar bij mij staat ie iig al 36 uur op Clearance processing complete at HONG KONG - HONG KONG    HONG KONG - HONG KONG    14:34 dus ben benieuwd.

Heb ook gezien dat mensen al 2 weken op hun miner wachtten omdat ie ergens in de VS bij een of andere opslagplek ligt. Ik ben er iig niet gerust op. Pakket bezorgers gaan alles behalve goed met hun spullen om...
 
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 07, 2014, 03:45:50 PM
 #18

Ik ondervind zelf de laatste tijd ook steeds meer problemen met pakketjes. Volgens mij komt dat gewoon door de randdebielen die ze af en toe aannemen als pakketbezorger. Zo had ik vorig jaar een compleet nieuwe PC besteld in losse onderdelen (maar wel als één pakket) met een forse waarde. Ik zag de "doos" al uit de bus komen alsof deze twee wereldoorlogen had meegemaakt. Tot overmaat van ramp liet de pakketbezorger de "doos" ook nog van zijn steekwagentje vallen. De videokaart (twv €300,- + ), een SSD kaart en een HDD lagen vervolgens verspreid over de oprit (weliswaar nog in een doosje).

Er zat bij de doos wel een briefje dat de doos tijdens het sorteerproces kapot was gegaan en open was gegaan en dat zij de doos zo goed als mogelijk hadden hersteld. Dit hadden ze opgelost door een aantal rollen tape rond het gehele pakket te wikkelen..

Overigens had ik geen DOA, en heb ik dus veel geluk gehad. De videokaart is overigens wel vrij snel onherstelbaar kapot gegaan, maar daar heb ik (na een week of 7-8) eindelijk een vervanger voor gekregen door RMA.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 07, 2014, 04:38:10 PM
 #19

Ik ondervind zelf de laatste tijd ook steeds meer problemen met pakketjes. Volgens mij komt dat gewoon door de randdebielen die ze af en toe aannemen als pakketbezorger. Zo had ik vorig jaar een compleet nieuwe PC besteld in losse onderdelen (maar wel als één pakket) met een forse waarde. Ik zag de "doos" al uit de bus komen alsof deze twee wereldoorlogen had meegemaakt. Tot overmaat van ramp liet de pakketbezorger de "doos" ook nog van zijn steekwagentje vallen. De videokaart (twv €300,- + ), een SSD kaart en een HDD lagen vervolgens verspreid over de oprit (weliswaar nog in een doosje).

Er zat bij de doos wel een briefje dat de doos tijdens het sorteerproces kapot was gegaan en open was gegaan en dat zij de doos zo goed als mogelijk hadden hersteld. Dit hadden ze opgelost door een aantal rollen tape rond het gehele pakket te wikkelen..

Overigens had ik geen DOA, en heb ik dus veel geluk gehad. De videokaart is overigens wel vrij snel onherstelbaar kapot gegaan, maar daar heb ik (na een week of 7-8) eindelijk een vervanger voor gekregen door RMA.

Echt bullshit gewoon... En klachten worden ook niet serieus genomen. Dan zeggen ze maar zo: Ja dat kan heel af en toe voorkomen.
Toen ik nog geen ICT opleiding deed (meer als 3 jaar geleden) heb ik een pc gekocht via de telefoon(mycom), en kwam die kwamen ze mooi brengen van een of andere post bezorger service. Leek goed te zijn, alles geinstalleerd. 2 weken later: No bootable device. Wij ermee terug gegaan(naar de winkel in arnhem), heel gezeik ermee gehad, uiteindelijk besloten ze toch een nieuwe te bestellen voor me (10 dagen later weer), en die kon ik daar weer ophalen. 3 weken later... weer precies hetzelfde gekloot: No bootable device. Bleek: SSD, HDD, Mobo, en de video kaarten stuk te zijn. Vraag me trouwens nu wel af of dat niet gewoon door mycom zelf komt, en het gewoon belabberd gebouwd is.

Zou best wel een keer via een camera ofzo op zo'n sorteer centrum mee willen kijken, heb echt het vermoeden dat ze ermee smijten gewoon...
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 07, 2014, 04:43:58 PM
 #20

Volgens mij gebeuren dergelijke zaken veel vaker dan ze daadwerkelijk toegeven. Het lijkt me wel heel toevallig dat dergelijke acties gebeuren bij zo goed als alle mensen die ik daarover spreek..

Ik heb mijn PC (in onderdelen) bestelt bij Afuture. Ik lees daar vaak goede reacties over, maar wellicht lag het daarbij ook deels aan de manier van inpakken. Echter de beschadigingen waren dus zeker bij PostNL ontstaan.

Volgens mij worden bij dergelijke sorteercentra veel pakketjes beschadigd. Ik denk dat het probleem vooral bij de (door hogere hand) opgelegde efficiency regels ligt. Dit valt me ook op als ik (met het vliegtuig) op vakantie ga. Vorig jaar zat ik eens te kijken hoe alle koffers in het ruim worden geladen. Sommige koffers vielen (door haast?) van de band af en zeker een aantal meters naar beneden op de grond. Hup, weer de band op ermee en net doen alsof er niets was gebeurd. En dan vinden mensen het vreemd dat er soms van alles stuk is wat in die koffer gezeten heeft.


{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!