Bitcoin Forum
May 21, 2024, 04:44:59 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Watch Dogs  (Read 3258 times)
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 07, 2014, 05:54:03 PM
 #21

Volgens mij gebeuren dergelijke zaken veel vaker dan ze daadwerkelijk toegeven. Het lijkt me wel heel toevallig dat dergelijke acties gebeuren bij zo goed als alle mensen die ik daarover spreek..

Ik heb mijn PC (in onderdelen) bestelt bij Afuture. Ik lees daar vaak goede reacties over, maar wellicht lag het daarbij ook deels aan de manier van inpakken. Echter de beschadigingen waren dus zeker bij PostNL ontstaan.

Volgens mij worden bij dergelijke sorteercentra veel pakketjes beschadigd. Ik denk dat het probleem vooral bij de (door hogere hand) opgelegde efficiency regels ligt. Dit valt me ook op als ik (met het vliegtuig) op vakantie ga. Vorig jaar zat ik eens te kijken hoe alle koffers in het ruim worden geladen. Sommige koffers vielen (door haast?) van de band af en zeker een aantal meters naar beneden op de grond. Hup, weer de band op ermee en net doen alsof er niets was gebeurd. En dan vinden mensen het vreemd dat er soms van alles stuk is wat in die koffer gezeten heeft.



De meeste koffers zijn gelukkig wel stevig. Maar je zult net zien dat je er een tablet of laptop in hebt zitten. Van buiten ziet de koffer er goed uit, maar als je hem uitpakt thuis dan is opeens je laptop naar de klote. Maar op die manier kost het de hoge heren toch een stukje minder...

Ik vind zoiezo al die efficiency regeltjes de grootste onzin. Ik moest 90 collie per uur vullen toen ik nog in een supermarkt werkte. Dat betekent, doosje pakken, doosje openen, kijken wat de inhoud is, kijken waar het staat, datum checken, indien het nieuwe datum is eerst de rest eruit halen en dan de nieuwe zooi erin. Dat in eigenlijk minder dan 40 seconden, en dan ook nog klanten helpen. Leuk hoe ze overal druk achter zetten Sad

Afuture heeft een vriend van me ook een hele pc besteld, allemaal perfect gegaan, goede communicatie daar ook. Vind alleen de site op een of andere manier niet zo mooi. Maar het is er goed geprijsd en de communicatie is goed, dus dat is al heel wat.

Over watch dogs... Ik lag me de klote. Alles staat op medium ingesteld en nog lag ik me kapot. Iemand enig idee?

i7-2600k 3.4 ghash
8 GB ram
2x GTX 560
60 GB ssd
2 TB HDD
1 TB HDD (hierop geinstalleerd)

mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
June 08, 2014, 10:55:12 AM
 #22

Dat is vreemd, je hebt goede specs zie ik.
misschien heb je niet de nieuwste directx?

ik speel hem op de xbox 360.
Zwaar lelijke graphics, maarja het is wel goedkoper voor mij omdat ik al een xbox heb en alleen een laptopje.
Ik blijf gewoon op de xbox spelen totdat mijn live codes op zijn en er geen nieuwe games meer ondersteund worden voor 360.
Dan ga ik denk ik ook over op pc.

Opmerkelijk dat de xbox nog zo lang meegaat, de one is al bijna een jaar uit(behalve in NL) en nogsteeds zijn er releases voor de 360.
Hoe lang denk je dat er nog games voor uitkomen?


Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
Boelens
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 672
Merit: 500



View Profile
June 08, 2014, 02:52:09 PM
 #23

Volgens mij gebeuren dergelijke zaken veel vaker dan ze daadwerkelijk toegeven. Het lijkt me wel heel toevallig dat dergelijke acties gebeuren bij zo goed als alle mensen die ik daarover spreek..

Ik heb mijn PC (in onderdelen) bestelt bij Afuture. Ik lees daar vaak goede reacties over, maar wellicht lag het daarbij ook deels aan de manier van inpakken. Echter de beschadigingen waren dus zeker bij PostNL ontstaan.

Over watch dogs... Ik lag me de klote. Alles staat op medium ingesteld en nog lag ik me kapot. Iemand enig idee?

i7-2600k 3.4 ghash
8 GB ram
2x GTX 560
60 GB ssd
2 TB HDD
1 TB HDD (hierop geinstalleerd)



Heb je constante lag of lag spikes? Watch_Dogs is zeer slecht geoptimaliseerd, maar je zult met die specs toch wel minsten high aan kunnen op 45-60 FPS. Je kunt proberen je drivers te updaten naar de nieuweste beta driver, dit hielp vrij goed voor mij. Ook kun je Watch_Dogs launchen met
Code:
-disablepagefilecheck
, dit blijkt wel te helpen. En voor sommige mensen (geen leuke optie) geeft het geluid uitzetten in de opties een gigantische FPS boost, voor sommigen vrij weinig maar voor sommigen echt 30+. Het is heel slecht geoptimaliseerd en je moet ook wat spelen met vsync en andere opties, borderless, etc.
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 10, 2014, 05:34:31 PM
 #24

Het geluid afzetten voor een FPS boost? Klinkt wel zwaar raar eigenlijk in mijn oren.

Het bleek hem te zitten in: Shadows, nieuwe driver, en een RAM tekort. 8 GB is een beetje weinig. Heb momenten dat het spel 3.5 GB verbruikt O.o  Snap niet hoezo want zo geweldig ziet het spel er nog niet eens uit, maar heeft wel hoge eisen kwa speceficaties Sad wat doet: -disablepagefilecheck precies?
Boelens
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 672
Merit: 500



View Profile
June 11, 2014, 08:09:15 AM
 #25

Het geluid afzetten voor een FPS boost? Klinkt wel zwaar raar eigenlijk in mijn oren.

Het bleek hem te zitten in: Shadows, nieuwe driver, en een RAM tekort. 8 GB is een beetje weinig. Heb momenten dat het spel 3.5 GB verbruikt O.o  Snap niet hoezo want zo geweldig ziet het spel er nog niet eens uit, maar heeft wel hoge eisen kwa speceficaties Sad wat doet: -disablepagefilecheck precies?

Ik weet niet meer wat disablepagefilechekc precies deed, maar daar had je ook hoog aantaal RAM voor nodig dus dat werd hem zoiezo al niet. En tja, het komt wel vaker voor dat van geluid. Geluid is vaak heel slecht geoptimaliseerd in spellen. Neem Minecraft als voorbeeld, vroeger lagde heel veel menen bij lavapools, dat kwam omdat er veel geluid af kwam en elk blok (van de tientallen/honderden) was een individuele geluidsbron wat heel veel lagde. En hier zal het ook wel een of ander raar probleem zijn. Er zou wel binnekort een performance patch aankomen gelukkig.
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 11, 2014, 06:17:49 PM
 #26

Het geluid afzetten voor een FPS boost? Klinkt wel zwaar raar eigenlijk in mijn oren.

Het bleek hem te zitten in: Shadows, nieuwe driver, en een RAM tekort. 8 GB is een beetje weinig. Heb momenten dat het spel 3.5 GB verbruikt O.o  Snap niet hoezo want zo geweldig ziet het spel er nog niet eens uit, maar heeft wel hoge eisen kwa speceficaties Sad wat doet: -disablepagefilecheck precies?

Ik weet niet meer wat disablepagefilechekc precies deed, maar daar had je ook hoog aantaal RAM voor nodig dus dat werd hem zoiezo al niet. En tja, het komt wel vaker voor dat van geluid. Geluid is vaak heel slecht geoptimaliseerd in spellen. Neem Minecraft als voorbeeld, vroeger lagde heel veel menen bij lavapools, dat kwam omdat er veel geluid af kwam en elk blok (van de tientallen/honderden) was een individuele geluidsbron wat heel veel lagde. En hier zal het ook wel een of ander raar probleem zijn. Er zou wel binnekort een performance patch aankomen gelukkig.

Pfff 4.25 GB ram verbruik met watch dogs, dit is niet meer te spelen. Hopelijk werkt dat disablepagefilecheck gebeuren. Heb wel een keer met minecraft gehad dat ie afsloot omdat ik te weinig RAM had, weet alleen nog steeds niet hoe dat toen kam.  En een performance patch van ubisoft? Ben benieuwd...
mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
June 11, 2014, 07:48:15 PM
 #27

heb je het over 'gewone' Ram of videokaart RAM?

Want ongebruikte ram is verspilde ram, als je de game runt en je ram zit niet vol dan is dat niet het probleem.
Het toevoegen van extra ram heeft dan ook geen zin omdat die dan toch niet wordt gebruikt.

Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 11, 2014, 09:46:51 PM
 #28

Gewoon werkgeheugen RAM neem ik aan, er zijn weinig (?) videokaarten met meer dan de 4.25 GB geheugen die Lamaa1 noemt.. Dan zal alleen de elite het spel kunnen spelen, de elite die 2 GPU's in zijn PC gemonteerd heeft Wink.

4.25 GB werkgeheugen is met de PC's van tegenwoordig wel te doen vind ik. Wie stopt er nog <8 GB in een hedendaagse PC?

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
June 12, 2014, 09:52:17 AM
 #29

ja klopt.

Maar meer dan 8gb heb je echt niet nodig vind ik, ik heb zelf nog nooit mijn 8gb vol gehad.
(tot nu toe)

Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 12, 2014, 10:33:10 AM
 #30

ja klopt.

Maar meer dan 8gb heb je echt niet nodig vind ik, ik heb zelf nog nooit mijn 8gb vol gehad.
(tot nu toe)

Ik vind het ook niet nodig. Ik heb me wel eens laten informeren hierover en meestal zeggen hoor ik dat je pas voor 16 GB moet gaan als je echt veel bezig bent met videos renderen en dergelijke. Daarvoor kun je ook beter een i7 processor nemen in plaats van een i5 vanwege de "hypertrending" eigenschap.

Momenteel heb ik zelf ook gewoon 8 GB werkgeheugen in mijn PC zitten.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 12, 2014, 11:23:42 AM
 #31

Ik heb 8  GB RAM inderdaad, maar alleen watch dogs verbruikte daarvan al 4,25GB. En sinds het het beste is dat je onder de 85% RAM verbruik blijft heb ik eigenlijk meer ram nodig, of dat spel heeft een fix nodig. Aangezien ik ook firefox en skype en steam etc heb aanstaan verbruikte ik 87% en op een moment zelfs 91% Sad Het is net of het spel steeds meer gaat verbruiken, heb het spel ook al opnieuw geinstalleren.

Kwa Vram geeft Dxdiag aan dat ik 4 GB heb, alleen heb ik slechts 2x een Asus gtx 560 DCII. En die doen volgens mij maar 1 GB per stuk. Miss een keer mijn windows opnieuw installeren, vind het allemaal maar vaag. Draai het spel maximaal op medium met lag, ga het zo eens proberen met die pagefilecheck.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 12, 2014, 11:46:25 AM
 #32

Ik heb 8  GB RAM inderdaad, maar alleen watch dogs verbruikte daarvan al 4,25GB. En sinds het het beste is dat je onder de 85% RAM verbruik blijft heb ik eigenlijk meer ram nodig, of dat spel heeft een fix nodig. Aangezien ik ook firefox en skype en steam etc heb aanstaan verbruikte ik 87% en op een moment zelfs 91% Sad Het is net of het spel steeds meer gaat verbruiken, heb het spel ook al opnieuw geinstalleren.

Kwa Vram geeft Dxdiag aan dat ik 4 GB heb, alleen heb ik slechts 2x een Asus gtx 560 DCII. En die doen volgens mij maar 1 GB per stuk. Miss een keer mijn windows opnieuw installeren, vind het allemaal maar vaag. Draai het spel maximaal op medium met lag, ga het zo eens proberen met die pagefilecheck.

Skype gebruikt inderdaad ook nog wat. Mijn oude desktop was op een gegeven moment zo outdated dat ik moest kiezen tussen óf gamen of Skype. Allebei ging niet meer, in ieder geval niet tegelijk Wink.

Het schakelen van videokaarten pakt bij sommige games wel goed uit en bij andere niet. Ik had eerst een Gigabyte 7950 WF3 videokaart in mijn desktop zitten, maar dat is nu de Gigabyte 280 WF3 (http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4991#ov) doordat de eerste defect ging en ik de "opvolger" kreeg via RMA.  Ik denk daar de game nog wel redelijk mee te kunnen spelen. Binnenkort maar eens proberen, ik zag dat diverse mensen hier op het forum Steamcodes verkopen voor BTC Smiley

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 12, 2014, 12:28:19 PM
 #33

Ik heb 8  GB RAM inderdaad, maar alleen watch dogs verbruikte daarvan al 4,25GB. En sinds het het beste is dat je onder de 85% RAM verbruik blijft heb ik eigenlijk meer ram nodig, of dat spel heeft een fix nodig. Aangezien ik ook firefox en skype en steam etc heb aanstaan verbruikte ik 87% en op een moment zelfs 91% Sad Het is net of het spel steeds meer gaat verbruiken, heb het spel ook al opnieuw geinstalleren.

Kwa Vram geeft Dxdiag aan dat ik 4 GB heb, alleen heb ik slechts 2x een Asus gtx 560 DCII. En die doen volgens mij maar 1 GB per stuk. Miss een keer mijn windows opnieuw installeren, vind het allemaal maar vaag. Draai het spel maximaal op medium met lag, ga het zo eens proberen met die pagefilecheck.

Skype gebruikt inderdaad ook nog wat. Mijn oude desktop was op een gegeven moment zo outdated dat ik moest kiezen tussen óf gamen of Skype. Allebei ging niet meer, in ieder geval niet tegelijk Wink.

Het schakelen van videokaarten pakt bij sommige games wel goed uit en bij andere niet. Ik had eerst een Gigabyte 7950 WF3 videokaart in mijn desktop zitten, maar dat is nu de Gigabyte 280 WF3 (http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4991#ov) doordat de eerste defect ging en ik de "opvolger" kreeg via RMA.  Ik denk daar de game nog wel redelijk mee te kunnen spelen. Binnenkort maar eens proberen, ik zag dat diverse mensen hier op het forum Steamcodes verkopen voor BTC Smiley

AMD kaarten moeten juist helemaal slecht zijn met dit spel Sad AMD kreeg stukken minder tijd dan Nvidia om drivers te maken voor het spel. Maar met een r9 280 kan je wel lekker gamen. Miss als AMD een nieuwe goede driver uitbrengt. Al mag Nvidia dat ook wel eens doen, kapot harde lag gewoon Sad

Als je goedkoop steam games wilt moet je om de zoveel tijd een keer humblebundle.com checken, spellen die soms wel leuk zijn en soms niet. Moet je maar effe kijken. Er was een keer een EA bundle, zaten de volgende spellen in: Dead Space 3, Dead Space, Crysis 2 Maximum Edition, Burnout Paradise: The Ultimate Box, Medal of Honor, and Mirror’s Edge. En als je dan meer als het gemiddelde betaalde (8 dollar ofzo) kreeg je ook nog deze spellen erbij: The Sims 3 (plus 2 DLC packs from The Sims 3 Starter Pack) and Battlefield 3!

Toch leuk zulke deals Wink Alleen accepteren ze geen bitcoins Sad Nog niet iig, zou wel mooi zijn trouwens.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 12, 2014, 01:05:18 PM
 #34

Dat is dan weer minder (van de AMD kaarten), maar niets aan te doen.  Bedankt voor de HumbleBundle tip! Mocht je daar zelf een keer een leuke deal op tegen komen mag je me altijd PMen Wink.

Tussen de genoemde games zitten zeker een paar leuke games tussen!

De website die ik tegenkwam en BTC accepteert voor Steam codes is = https://steambitshop.com. Zijn / hun topic kun je hier vinden (-> https://bitcointalk.org/index.php?topic=468366.0). Voor bijvoorbeeld Battlefield Bad Company 2 betaal je daar nu 0.01352 BTC Smiley

Voor Watch Dogs 0.093 BTC, die is nog wel prijzig (à $58,50 ) (-> https://steambitshop.com/?page=item&id=191). Al kreeg ik gisteren wel een PM'tje die de Uplay versie hiervan kon verkopen voor zo'n $40.-. Zijn jullie bekend met Uplay? Is dit net zo iets als Steam?

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 12, 2014, 01:52:28 PM
 #35

Dat is dan weer minder (van de AMD kaarten), maar niets aan te doen.  Bedankt voor de HumbleBundle tip! Mocht je daar zelf een keer een leuke deal op tegen komen mag je me altijd PMen Wink.

Tussen de genoemde games zitten zeker een paar leuke games tussen!

De website die ik tegenkwam en BTC accepteert voor Steam codes is = https://steambitshop.com. Zijn / hun topic kun je hier vinden (-> https://bitcointalk.org/index.php?topic=468366.0). Voor bijvoorbeeld Battlefield Bad Company 2 betaal je daar nu 0.01352 BTC Smiley

Voor Watch Dogs 0.093 BTC, die is nog wel prijzig (à $58,50 ) (-> https://steambitshop.com/?page=item&id=191). Al kreeg ik gisteren wel een PM'tje die de Uplay versie hiervan kon verkopen voor zo'n $40.-. Zijn jullie bekend met Uplay? Is dit net zo iets als Steam?

Het is net zo als steam alleen slechter xD Je hebt geen browser als je in de overlay gaat, iets wat ik best nog wel vaak gebruik. Volgens mij is de uplay versie op kinguin slechts 23 euro, maar geen bitcoin acceptatie Sad

GTA IV complete edition slechts 4,50 ^^ Zitten best leuke spellen tussen. Maar moet eigenlijk effe mijn bitcoins opsparen xD Heb ondertussen al meer als 80 games op alleen steam, dus nog genoeg te spelen. Toch wel een fijne site.
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!