Bitcoin Forum
June 23, 2024, 11:00:29 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: Bitcoins fremover?  (Read 3173 times)
Hanslo (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 263
Merit: 250


View Profile WWW
June 03, 2014, 07:51:09 PM
Last edit: July 19, 2014, 03:24:47 PM by Hanslo
 #1

.
Asturaz
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
June 04, 2014, 07:39:35 AM
 #2

Omöjligt att gissa hur kursen kommer att vara i framtiden, men vi har börjat gå till en ny fas. Företag har börjat acceptera närvaron av Bitcoin och implementerar den i sina verksamheter just för att få en del av kakan också, bankerna börjar förstå att Bitcoin är här för att stanna och ser ett stort hot mot VISA/Mastercard.  För bara ett år sedan var det endast de mest inbitna som hade koll på valutan och de med gammalt tankesätt skrattade och förlöjligade Bitcoin, nu har även den äldre generationen läst om valutan i tidningar och i all övrig media och har lite förståelse om valutan.

Kursen kommer troligtvis gå ned en aning på grund av den ökningen som varit på senaste, men ett stort ras ser jag inte riktigt framför mig. Jag tror vi lägger oss på 500 - 600 USD i det närmaste och ligger och skvalpar där ett tag innan vi åker uppåt igen. Något som har förändrats är Dish Network har anammat valutan, Apple släpper in appar som hanterar virtuella valutor, vi kommer nog se en ökad användning.

shtako
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 779
Merit: 502


View Profile
June 04, 2014, 07:33:17 PM
 #3

Norges Bank kom med en kjempeadvarsel mot bruk av Bitcoins for ikke mange dagene siden. Vet ikke om jeg husker riktig, men det ble vissnok sagt at kursen like godt kunne gå til 0-null.

Å nei det var dumt.  Roll Eyes

Kor får du for deg at kursen raser nedover? Har vert kraftig oppgang siste 2 mnd.
capsqrl
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 444
Merit: 250



View Profile
June 06, 2014, 11:40:37 AM
 #4

Veldig merkelig å lese en sånn panikkartet tråd om at bitcoin-kursen "raser" når den har gått opp 50% på en måned. Måtte dobbeltsjekke datoen.

Norsk Bitcoin-bruker? Kom til /r/BitcoinNO på reddit!
shtako
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 779
Merit: 502


View Profile
June 14, 2014, 10:48:39 AM
 #5

Veldig merkelig å lese en sånn panikkartet tråd om at bitcoin-kursen "raser" når den har gått opp 50% på en måned. Måtte dobbeltsjekke datoen.

Vel, nå er den hvert fall på vei nedover Smiley

Trur det er revnande likegyldig for dei aller fleste som er her om kursen går opp eller ned frå veke til veke.  Smiley
TheKoziTwo
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1552
Merit: 1047



View Profile
June 14, 2014, 12:02:18 PM
 #6

http://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/1yz22f/how_early_adopters_feel_right_now_after_the_price/

Falcon98
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 100


View Profile
July 09, 2014, 07:24:37 PM
 #7

Så du sier at jeg ikke burde kjøpe noe bitcoins framover og heller vente å se?  Undecided
Hanslo (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 263
Merit: 250


View Profile WWW
July 10, 2014, 05:47:38 PM
 #8

Så du sier at jeg ikke burde kjøpe noe bitcoins framover og heller vente å se?  Undecided

Joda, bare fortsett å handle bitcoins du. Det som ser øverst her var en feilslutning fra min side. Akkurat nå ligger kursen omkring USD600 +.
Jeg har også investert en del av mine coins i kontrakts mining. Gir meg foreløpig 1 bitcoins i uka.
Falcon98
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 100


View Profile
July 10, 2014, 06:09:00 PM
 #9

Så du sier at jeg ikke burde kjøpe noe bitcoins framover og heller vente å se?  Undecided

Joda, bare fortsett å handle bitcoins du. Det som ser øverst her var en feilslutning fra min side. Akkurat nå ligger kursen omkring USD600 +.
Jeg har også investert en del av mine coins i kontrakts mining. Gir meg foreløpig 1 bitcoins i uka.

Hvor burde jeg investere coins o kontrakts mining , er det noe effektivt?
Holographic
Member
**
Offline Offline

Activity: 66
Merit: 10


Global Currency for Global Unity


View Profile
July 10, 2014, 06:20:45 PM
 #10

Så du sier at jeg ikke burde kjøpe noe bitcoins framover og heller vente å se?  Undecided

Joda, bare fortsett å handle bitcoins du. Det som ser øverst her var en feilslutning fra min side. Akkurat nå ligger kursen omkring USD600 +.
Jeg har også investert en del av mine coins i kontrakts mining. Gir meg foreløpig 1 bitcoins i uka.

For å mine 1 BTC i uka per dags dato trenger du ca. 5 Th/s, noe som tilsvarer en investering på over 34 BTC eller over kr. 125,000 om du bruker cex.io. Det er da en voldsom investering med tanke på at du var i tvil om bitcoin i det hele tatt ville overleve for en måneds tid siden. Baller av stål eller? Wink

Hanslo (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 263
Merit: 250


View Profile WWW
July 11, 2014, 06:59:19 AM
Last edit: July 11, 2014, 07:14:08 AM by Hanslo
 #11

Så du sier at jeg ikke burde kjøpe noe bitcoins framover og heller vente å se?  Undecided

Joda, bare fortsett å handle bitcoins du. Det som ser øverst her var en feilslutning fra min side. Akkurat nå ligger kursen omkring USD600 +.
Jeg har også investert en del av mine coins i kontrakts mining. Gir meg foreløpig 1 bitcoins i uka.

For å mine 1 BTC i uka per dags dato trenger du ca. 5 Th/s, noe som tilsvarer en investering på over 34 BTC eller over kr. 125,000 om du bruker cex.io. Det er da en voldsom investering med tanke på at du var i tvil om bitcoin i det hele tatt ville overleve for en måneds tid siden. Baller av stål eller? Wink




I dette tilfelle 16,147066276 BTC, eller ca kr. 61.358,-. 10 GH/s koster 0.03005783 BTC 5 års kontrakt. Utbetaling hver uke som kan brukes til å kjøpe mer GH/s.

Holographic
Member
**
Offline Offline

Activity: 66
Merit: 10


Global Currency for Global Unity


View Profile
July 11, 2014, 08:53:39 AM
 #12

Yup confirmed, baller av stål  Cheesy

De prisene er fra PB Mining eller?

Grinder
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1284
Merit: 1001


View Profile
July 11, 2014, 09:15:27 AM
 #13

Vær obs på at PB mining sannsynligvis er en ponzi. De har ikke kommet opp med noe som helst av beviser på at de driver reell mining, slik CEX gjør. Ulempen med CEX er at du må betale det det faktisk koster, og du vil sponse en monopolisering av minevirksomheten.
Falcon98
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 100


View Profile
July 11, 2014, 09:17:17 AM
 #14

1 Bitcoin hver uke er ikke dårlig , har du investert veldig mye penger eller har du bygd deg opp fra bare noen få BTC , kjøpt mer og mer GH/s?
Holographic
Member
**
Offline Offline

Activity: 66
Merit: 10


Global Currency for Global Unity


View Profile
July 11, 2014, 09:30:41 AM
 #15

Vær obs på at PB mining sannsynligvis er en ponzi. De har ikke kommet opp med noe som helst av beviser på at de driver reell mining, slik CEX gjør. Ulempen med CEX er at du må betale det det faktisk koster, og du vil sponse en monopolisering av minevirksomheten.

Ja, var litt derfor det var confirmed at han hadde baller av stål hehe. Gutsy å spytte 60k inn i noe som lett kan være en ponzi, men mener nesten det er bedre å prøve å time en ponzi riktig, og komme seg ut med profitt, enn å støtte CEX.IO da, så lite til overs har jeg faktisk for de Tongue

Problemet med denne er jo bare at man ikke kan time den riktig, og trekke ut den originale investeringen. Når man først har kjøpt kontrakten på 5 år, er vel de pengene bundet opp hvis jeg har forstått det riktig? Dette gjør det veldig enkelt for de å drive en ponzi, uten fare for en "bank run".

Håper uansett det ordner seg for deg Hanslo, og lykke til Smiley

Hanslo (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 263
Merit: 250


View Profile WWW
July 11, 2014, 09:39:07 AM
 #16

http://cloudminingreport.com/reviews/pb-mining-the-cheapest-ghs-for-bitcoin-cloud-mining/

Det er alltid en risk med bitcoins Smiley

Jeg hadde egentlig mistet interessen for bitcoins, men hadde liggende 0,5 BTC i lommeboka. Brukte disse til å kjøpe en kontrakt
på 125 GH/s og så har det balled på seg.

Prisen blir forresten justert etter difficulty. For tiden: Difficulty: 16818461371 Current Price: 0.003 BTG / GHs
Falcon98
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 100


View Profile
July 11, 2014, 09:41:50 AM
 #17

http://cloudminingreport.com/reviews/pb-mining-the-cheapest-ghs-for-bitcoin-cloud-mining/

Det er alltid en risk med bitcoins Smiley

Jeg hadde egentlig mistet interessen for bitcoins, men hadde liggende 0,5 BTC i lommeboka. Brukte disse til å kjøpe en kontrakt
på 125 GH/s og så har det balled på seg.

Prisen blir forresten justert etter difficulty. For tiden: Difficulty: 16818461371 Current Price: 0.003 BTG / GHs

Jeg må si du har kommet langt , nicenice  Grin Lykke til videre !! Roll Eyes
Grinder
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1284
Merit: 1001


View Profile
July 11, 2014, 10:03:42 AM
 #18


Du bør ikke stole på noe bare fordi det står på en fancy nettside i Bitcoin-verdenen.
Hanslo (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 263
Merit: 250


View Profile WWW
July 11, 2014, 12:19:16 PM
 #19


Kanskje det. Men den som intet våger, intet vinner Smiley 

http://cryptomining-blog.com/tag/pb-mining-review/
Grinder
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1284
Merit: 1001


View Profile
July 11, 2014, 01:21:49 PM
 #20

Kanskje det. Men den som intet våger, intet vinner Smiley 

A fool and his money are soon parted.
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!