Bitcoin Forum
December 11, 2016, 06:33:55 AM *
News: Latest stable version of Bitcoin Core: 0.13.1  [Torrent].
 
   Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: MTGox not showing transfer from DWOLLA? HELP!  (Read 2625 times)
Extravagant
Member
**
Offline Offline

Activity: 109


I.. don't think.. I like the way that sounds....


View Profile
February 17, 2012, 11:46:56 PM
 #1

Hello,

First i want to thank anyone for the reply's and help.

Here is my problem:  Huh

   I initiated a transfer from DWOLLA to MTGox about 5 hours ago, Its currently 7pm EST, Normally transfers from DWOLLA to MTGox take no more than 30 minutes, but this is going on 5 hours.

I have emailed MTGox and have not gotten a response Its currently 9am there i believe (JST) I also emailed DWOLLA, They said they double checked and the funds were sent to MTGox.

I Reviewed my DWOLLA request to make sure my MTGOX account number was specified in the notes section, and it was.

When i to DWOLLA to MTGox transfers i usualy just click on the link on MTGox under the DWOLLA section, it auto adds my MTGox account number and inputs the info. i use it everytime with no problems in the past.

Im getting really worried  Huh Sad Anyone maybe know of any outages or anything? thank you very much.
1481438035
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1481438035

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1481438035
Reply with quote  #2

1481438035
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
Drakeisinit
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1


View Profile
February 18, 2012, 12:07:26 AM
 #2

Did yours ever go through? Mine has been taking many hours so far. I entered in my acct number where I was supposed to. Was hoping it was quicker :/
BrightAnarchist
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 853



View Profile
February 18, 2012, 12:13:01 AM
 #3

I'm having the exact same problem, transferred money via dwolla this morning, and about 5 hours later, still nothing
Extravagant
Member
**
Offline Offline

Activity: 109


I.. don't think.. I like the way that sounds....


View Profile
February 18, 2012, 12:33:54 AM
 #4

I'm having the exact same problem, transferred money via dwolla this morning, and about 5 hours later, still nothing

Are you being serious?

If you're being serious that makes me feel SO much better. Still don't have my money,

But at least I'm not the only one.

Well if its a problem for many people it must be a problem with MTGOX, hopefully they will let us know. Its becoming daytime in japan so maybe soon we will know something
BrightAnarchist
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 853



View Profile
February 18, 2012, 12:53:48 AM
 #5

I'm having the exact same problem, transferred money via dwolla this morning, and about 5 hours later, still nothing

Are you being serious?

If you're being serious that makes me feel SO much better. Still don't have my money,

But at least I'm not the only one.

Well if its a problem for many people it must be a problem with MTGOX, hopefully they will let us know. Its becoming daytime in japan so maybe soon we will know something

Yes, serious
Extravagant
Member
**
Offline Offline

Activity: 109


I.. don't think.. I like the way that sounds....


View Profile
February 18, 2012, 01:20:28 AM
 #6

well thats not good
Extravagant
Member
**
Offline Offline

Activity: 109


I.. don't think.. I like the way that sounds....


View Profile
February 18, 2012, 01:46:01 AM
 #7

I JUST GOT MY FUNDS!

Just to let everyone know. Thank you much
Extravagant
Member
**
Offline Offline

Activity: 109


I.. don't think.. I like the way that sounds....


View Profile
February 18, 2012, 02:21:46 AM
 #8

Hello XXX

It appears that Dwolla has changed their system and we also had to upgrade our system to be in line with their change. The transfer in question is confirmed as having already been processed and credited to your account.

We apologize for any inconvenience this delay caused. If you have any further enquiries, please do not hesitate to contact Mt.Gox Support either by responding to this email (should the enquiry relate to this ticket) or by using the following support request form:
Miner612
Member
**
Offline Offline

Activity: 84

FPGA convert


View Profile
February 18, 2012, 03:52:14 AM
 #9

Use CampBX

I buy and sell GPUs, most 5850s and 7970s. 
jimzolorenzo@gmail.com  -- Make an offer.
http://myworld.ebay.com/i_buy_5850s  -- current inventory
I have a couple bare bone mining rigs for sale as well.

--------------

I bought silver from [ccliu] 5 star transaction!
I bought silver from [TECSHARE] -- shipping still
Extravagant
Member
**
Offline Offline

Activity: 109


I.. don't think.. I like the way that sounds....


View Profile
February 19, 2012, 01:04:04 AM
 #10

No way...


MT Gox is the best, If you deal with Bit Coins, MT Gox is like the main Bit Coin exchange for the world
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!