TE KOOPGaan de deur uit omdat ze me iets te veel stroom verbruiken (iets meer dan ±1,25W per 1GH/s) en lawaai maken, het is geen mega herrie maar echt stil zijn ze ook niet. De omgevingstemperatuur moet lager zijn dan 26 graden anders wordt de miner te warm, houd hier rekening mee. Meer info over de miners vind je op
bitmine.ch1TH/s is SOLDDe 1TH/s:
- 5 modules
- 2 extra Scynthe fans ingebouwd zodat je een push-pull koeling hebt.
- Moderate-turbomode, hasht tussen de 1050 en 1080 GH/s.
- temp tussen 43 en 56 max geweest (in droge kelder)
- stabiel tijdens minen
- 1,5 maand oud
- soms bij aanzetten trekt hij heel veel stroom dus als je nog meer apparaten op dezelfde groep check dan eerst de max belasting anders knalt je zekering er uit. Maar ja, hij staat eigenlijk gewoon continue aan. Ik kwam er achter toen ik hem van plek verplaatste.De 800GH/s:- 4 modules
- is helemaal standaard.
- temp tussen 43 en 56 max geweest (in droge kelder)
- stabiel tijdens minen
- standaard mode, hasht op 850GH/s
Vraagprijs:Bitmine Coincraft Desk 800GH/s: VERKOCHTLiefst ophalen (Zuid Limburg) want ze zijn topzwaar, 20kg per stuk. Opsturen kan ook maar op risico van de koper, de post gaat soms wat lomp met dozen in de weer waardoor er kans is dat bv modules in de miner losraken en alles kunnen beschadigen (ik lees in topics op het internationaal gedeelte dat dit redelijk vaak gebeurd).
Foto's van de 800GH/s heb ik zo niet, maar die is hetzelfde als de 1TH/s maar dan 1 module minder in de kast
Foto's van de 1TH/s