Bitcoin Forum
April 26, 2018, 11:46:15 AM *
News: Latest stable version of Bitcoin Core: 0.16.0  [Torrent]. (New!)
 
   Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: 2013 Kasım  (Read 1775 times)
MorpheWQ
Legendary
*
Online Online

Activity: 1078
Merit: 1089



View Profile
June 27, 2014, 10:15:26 AM
 #1

'da veya sonrasında üye olanlar, peki ya sizler neredesiniz?

1524743175
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1524743175

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1524743175
Reply with quote  #2

1524743175
Report to moderator
1524743175
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1524743175

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1524743175
Reply with quote  #2

1524743175
Report to moderator
1524743175
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1524743175

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1524743175
Reply with quote  #2

1524743175
Report to moderator
There are several different types of Bitcoin clients. The most secure are full nodes like Bitcoin Core, which will follow the rules of the network no matter what miners do. Even if every miner decided to create 1000 bitcoins per block, full nodes would stick to the rules and reject those blocks.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1524743175
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1524743175

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1524743175
Reply with quote  #2

1524743175
Report to moderator
1524743175
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1524743175

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1524743175
Reply with quote  #2

1524743175
Report to moderator
1524743175
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1524743175

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1524743175
Reply with quote  #2

1524743175
Report to moderator
yussuf89
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1624
Merit: 1015


View Profile
June 27, 2014, 11:56:38 AM
 #2

2013 (Kasım - Aralık) üyeleri büyük bir yığın halinde foruma çöktü zaten Smiley
bakınız: https://bitcointalk.org/index.php?topic=341828.0
groll, dr1980m daha yeni üye olmuş.
2013 aralık konularına baktım da, daha 1-2 ay önce açılmış gibi hatırlıyorum hepsini.

Join the Elastic revolution!  Elastic - The Decentralized Supercomputer
ELASTIC WEBSITE | NEW ANNOUNCEMENT THREAD | ELASTIC SLACK | ELASTIC FORUM
MorpheWQ
Legendary
*
Online Online

Activity: 1078
Merit: 1089



View Profile
June 27, 2014, 01:19:56 PM
 #3

Zaman hızla akıp gidiyor Smiley

grolll
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1386
Merit: 1002



View Profile
June 27, 2014, 01:45:13 PM
 #4

2013 (Kasım - Aralık) üyeleri büyük bir yığın halinde foruma çöktü zaten Smiley
bakınız: https://bitcointalk.org/index.php?topic=341828.0
groll, dr1980m daha yeni üye olmuş.
2013 aralık konularına baktım da, daha 1-2 ay önce açılmış gibi hatırlıyorum hepsini.

 Vay be dün gibi hatırlıyorum o konuyu.Köprünün altından ne sular aktı  Cheesy

████████████████████████████████████████████
████████████████████▓▓▓▓▓█████████████████████
████████████████████░░░░░█████████████████████
████████████████████░░░░░█████████████████████
████████████████████▓▓▓▓▓█████████████████████
████████████████████▓▓▓▓▓█████████████████████
███████████████████▓▓▓▓▓▓▓████████████████████
███████████████████▓▓▓▓▓▓████████████████████
███████████████████▓▓▓▓▓▓▓    ▓███████████████
███████████████   ▓▓▓▓▓▓▓▓     ▒█████████████
█████████████     ▓▓▓▓▓▓██          ▒████████
████████          ▓▓▓███▓▓             ██████
██████            ▓▓████▓▓▓            ███████
███████           ▓▓▓▓▓▓▓▓▓       ████████████
████████          ▓▓▓▓██▓▓▓     ▓█████████████
██████████████████▓▓█████▓▓███████████████████
█████████████████████████████████████████████
████████▀     ▀███   ████▒ ▒▒  ████▒  ████████
██████▓  ▄▄▄▄▄  ▓█  ▒████  ▒▒  ███▓  ▓████████
█████▓  ███████  █▒  ███▓  ▓▒  ▓▒   ▓█████████
█████▒  ███████  ▓█▓      ▓█▒      ▒██████████
██████   █████  ▓█████  ████▒  ███   █████████
███████▄      ▄  ▓████  ████▒  ████▒ ▒████████
 ████████████████████████████████████████████









oli123123
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1432
Merit: 1000



View Profile
June 30, 2014, 10:21:50 AM
 #5

Eylül 2012, zaman cabuk geçiyor cidden  Smiley
dadas15
Sr. Member
****
Online Online

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
July 12, 2014, 08:25:37 PM
 #6

Eylül 2012, zaman cabuk geçiyor cidden  Smiley

hocam sen tam btc nin ilk zamanlarında tanımışsın, umarım kayda değer bir btc birikimin vardır Smiley
pandacoin
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1512
Merit: 1000


View Profile
July 12, 2014, 09:02:29 PM
 #7

Eylül 2012, zaman cabuk geçiyor cidden  Smiley

hocam sen tam btc nin ilk zamanlarında tanımışsın, umarım kayda değer bir btc birikimin vardır Smiley

Olsaydı üç kuruşluk reklam kampanyalarına girmezdi. Wink
dadas15
Sr. Member
****
Online Online

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
July 12, 2014, 09:06:07 PM
 #8

Eylül 2012, zaman cabuk geçiyor cidden  Smiley

hocam sen tam btc nin ilk zamanlarında tanımışsın, umarım kayda değer bir btc birikimin vardır Smiley

Olsaydı üç kuruşluk reklam kampanyalarına girmezdi. Wink

belli olmaz belkide vardır, ki umarım vardır.
imza kampanyaları da iyi be, durduk yerde 3-5 bir şey gelir, hiç yoktan iyidir.
pandacoin
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1512
Merit: 1000


View Profile
July 12, 2014, 11:35:41 PM
 #9

Eylül 2012, zaman cabuk geçiyor cidden  Smiley

hocam sen tam btc nin ilk zamanlarında tanımışsın, umarım kayda değer bir btc birikimin vardır Smiley

Olsaydı üç kuruşluk reklam kampanyalarına girmezdi. Wink

belli olmaz belkide vardır, ki umarım vardır.
imza kampanyaları da iyi be, durduk yerde 3-5 bir şey gelir, hiç yoktan iyidir.


Daha önceki mesajlarında olmadığını söylemişti diye hatırlıyorum. İmza kampanyalarından maksimum 0.4 BTC geliyor, hiçbir şey değil yani. Smiley
goraset
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1652
Merit: 1002



View Profile
July 12, 2014, 11:38:49 PM
 #10

0.4 btc bence iyi bir rakam neticede sadece mesaj yazıyoruz

███████▄▄        █████████████████
███████████▄     █████████████████
█████████████▄   █████████████████
██████████████▄  █████████████████
███████████████▄ ████████████████
████████████████ ████████████████
████████████████████████████████
██████████████████████████████▀
███████████████████████████▀▀
███████████████████████▀▀
███████████████████████▄▄
███████████████████████████▄▄
██████████████████████████████▄
████████████████████████████████
████████████████ ████████████████
███████████████▀ ████████████████
██████████████▀  █████████████████
█████████████▀   █████████████████
███████████▀     █████████████████
███████▀▀        █████████████████
  Dbrain  ██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
   
[

]
  ●  FACEBOOK
●    TWITTER 
●  TELEGRAM
pandacoin
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1512
Merit: 1000


View Profile
July 12, 2014, 11:41:45 PM
 #11

0.4 BTC için çok mesaj yazmak gerekiyor, yarı zamanlı iş gibi mesai ayırmak lazım. Bir de bunu spamden banlanmadan yapmak kolay değil.
dadas15
Sr. Member
****
Online Online

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
July 13, 2014, 05:13:21 AM
 #12

Eylül 2012, zaman cabuk geçiyor cidden  Smiley

hocam sen tam btc nin ilk zamanlarında tanımışsın, umarım kayda değer bir btc birikimin vardır Smiley

Olsaydı üç kuruşluk reklam kampanyalarına girmezdi. Wink

belli olmaz belkide vardır, ki umarım vardır.
imza kampanyaları da iyi be, durduk yerde 3-5 bir şey gelir, hiç yoktan iyidir.


Daha önceki mesajlarında olmadığını söylemişti diye hatırlıyorum. İmza kampanyalarından maksimum 0.4 BTC geliyor, hiçbir şey değil yani. Smiley

eğerki zamanında tanıyıp bundan bir şey olmaz dediyse yazık olmuştur be.
düşünsenize milyarder olma şansını kaybetmiş olur Smiley
oli123123
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1432
Merit: 1000



View Profile
July 13, 2014, 03:30:15 PM
 #13

Eylül 2012, zaman cabuk geçiyor cidden  Smiley

hocam sen tam btc nin ilk zamanlarında tanımışsın, umarım kayda değer bir btc birikimin vardır Smiley
Çok yok... Çok fazla zaman ayıramadım ve halen meşgulüm, zaman ayıramıyorum... Oyun geliştiriyorum yine zaman ayıramıyorum... Oyun falan almıştım 2013'te Bitcoin daha düşükken keşke almasaydım  Grin
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!