Bitcoin Forum
June 23, 2024, 10:00:45 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Ben op zoek naar wat feedback voor een CoinDesk artikel  (Read 907 times)
EvilDave (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 854
Merit: 1001



View Profile
July 16, 2014, 11:39:18 PM
 #1

Jongens + meisjes:

Ik kom niet vaak on de NLtalige forum hier on BTT, ben meer te vinden in de alt-coins afdeling, maar ik heb net een mail van CoinDesk gekregen, een beetje via-via, en dacht dat jullie mij evt met wat feedback kunnen helpen, voor een CoinDesk verhaal.


hier is de mail:

I'm writing in regards to reports that the Dutch Openbaar Ministerie now has the power to legally confiscate bitcoins, and was hoping you'd care to comment on this development. Here's a link to the story from DutchNews.nl:
http://www.dutchnews.nl/news/archives/2014/07/dutch_prosecutors_now_have_pow.php

en hier is hetzelfde verhaaal in NLands:
http://coincourant.nl/openbaar-ministerie-mag-bitcoins-in-beslag-nemen/

CoinDesk wou even de standpunten horen van NL Bitcoiners, dus als je iets te zeggen hebt, ga je gang........of PM me.


Nulli Dei, nulli Reges, solum NXT
Love your money: www.nxt.org  www.ardorplatform.org
www.nxter.org  www.nxtfoundation.org
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
July 17, 2014, 07:22:00 AM
 #2

Als het aan mij ligt is het goed nieuws. Ze erkennen het bestaan en we zijn daarmee weer een stapJE dichterbij acceptatie. Alleen jammer dat het criminele aspect zo naar voren komt.
Jouke
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 426
Merit: 250



View Profile WWW
July 17, 2014, 08:02:38 AM
 #3

Op facebook is ook een aardige discussie aan de gang nu trouwens.

Wij zijn al sinds het begin van 2013 bezig om de overheid bij te praten over Bitcoin, zodat ze vooral de mogelijkheden zien en niet in een stuiptrekking schieten en verkeerde beslissingen zouden nemen. Wij zijn zelf erg blij dat het OM Bitcoin zo serieus neemt en het is naar ons idee een goede stap in de adoptie van Bitcoin in Nederland.

Koop en verkoop snel en veilig bitcoins via iDeal op Bitonic.nl
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
July 17, 2014, 08:08:08 AM
 #4

Op facebook is ook een aardige discussie aan de gang nu trouwens.

Wij zijn al sinds het begin van 2013 bezig om de overheid bij te praten over Bitcoin, zodat ze vooral de mogelijkheden zien en niet in een stuiptrekking schieten en verkeerde beslissingen zouden nemen. Wij zijn zelf erg blij dat het OM Bitcoin zo serieus neemt en het is naar ons idee een goede stap in de adoptie van Bitcoin in Nederland.

Klopt het dat jullie de bitcoins omzetten naar euro's voor het OM?

Zo ja, dan heb je een leuke deal gesloten!
Jouke
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 426
Merit: 250



View Profile WWW
July 17, 2014, 08:11:42 AM
 #5

Op facebook is ook een aardige discussie aan de gang nu trouwens.

Wij zijn al sinds het begin van 2013 bezig om de overheid bij te praten over Bitcoin, zodat ze vooral de mogelijkheden zien en niet in een stuiptrekking schieten en verkeerde beslissingen zouden nemen. Wij zijn zelf erg blij dat het OM Bitcoin zo serieus neemt en het is naar ons idee een goede stap in de adoptie van Bitcoin in Nederland.

Klopt het dat jullie de bitcoins omzetten naar euro's voor het OM?

Zo ja, dan heb je een leuke deal gesloten!
Coincourant heeft een link naar het papieren artikel van Trouw, daar staat wat meer informatie over in, maar inderdaad, wij helpen ook met het omzetten van bitcoins naar euro's.

Koop en verkoop snel en veilig bitcoins via iDeal op Bitonic.nl
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!