Bitcoin Forum
May 12, 2024, 01:07:11 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bitminter.com hur för jag över till min wallet?  (Read 1493 times)
Vandira (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
March 31, 2012, 09:12:07 AM
 #1

Jag har mine'at ihop en hel bitcoin atm (ny)   Grin
Men här på bitminter så står det ingen stans jag kan skicka mina bitcoins?
behöver jag itne göra det eller vad är det frågan om?  Huh
Be very wary of relying on JavaScript for security on crypto sites. The site can change the JavaScript at any time unless you take unusual precautions, and browsers are not generally known for their airtight security.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
DeaDTerra
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1064
Merit: 1000



View Profile
March 31, 2012, 09:45:59 AM
 #2

Du börjar med att logga in och sedan gå till "account details", sedan går du till "auto cash out" längst ner på sidan. Där fyller du i en wallet address och en minimum mängd för att sidan ska betala ut. När du ahr gjort detta borde sidan betala ut till din wallet varje gång du når gränsen på minimum betalningen Smiley
Hoppas det här hjälpte, om du behöver mer hjälp så fråga bara

//DeaDTerra
Vandira (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
March 31, 2012, 10:05:55 AM
 #3

Ok, ja det har jag sett.. men jag vet inte riktigt om jag har slått in min egna "personliga wallet kod"?
För jag har satt att det ska föra över automatiskt, men ingenting händer.
Vart ser jag min wallet kod?
DeaDTerra
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1064
Merit: 1000



View Profile
March 31, 2012, 10:14:12 AM
 #4

Ok, ja det har jag sett.. men jag vet inte riktigt om jag har slått in min egna "personliga wallet kod"?
För jag har satt att det ska föra över automatiskt, men ingenting händer.
Vart ser jag min wallet kod?
För att få en egen wallet kod måste du ladda ner en bitcoin client och sedan skapa en address. Ladda ner the bitcoin client här ifrån http://bitcoin.org/, sedan måste du installera och ladda ner hela blockkedjan. När du har gjort de kan du börja få dina bitcoins överförda till din wallet Smiley
det finns även online wallets men eftersom du då inte har kontroll över den själv, så rekommenderar jag att skapa din egen genom att installera bitcoin client på din egen dator.
//DeaDTerra
Vandira (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
March 31, 2012, 10:58:21 AM
 #5

jag har installerat bitcoin wallet och fått en kod : 15yvpaQ9nqaik4imChmjsS1aCs6QofPjBC
Tror du att du skulle kunna skicka tyyp 0.001 BTC För att se om det verkligen funkar?
DeaDTerra
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1064
Merit: 1000



View Profile
March 31, 2012, 11:16:16 AM
 #6

jag har installerat bitcoin wallet och fått en kod : 15yvpaQ9nqaik4imChmjsS1aCs6QofPjBC
Tror du att du skulle kunna skicka tyyp 0.001 BTC För att se om det verkligen funkar?
hahah jag skickar 0.000001 i så fall Tongue, du kommer dock behöva synca till the blockchain innan du kommer se att du har fått bitcoinsen, så låt bitcoin klienten stå på så den kan ladda ner blockkedjan, det kan ta runt 1-2 timmar innan den har laddat klart Smiley
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!