Verdien en spaar
Welkom bij de volgende generatie van de private digitale valuta. Prime-XI is veilig gedecentraliseerd en anoniem.
Prime-XI is een open source, wereldwijde betaling netwerk dat volledig gedecentraliseerd is, zonder enige centrale autoriteiten.Prime-XI gebruikt pump en dump,
zijn ASIC weerstand, verhoogd de veiligheid en is te vertrouwen,een positieve investering op lange termijn,Prime-XI is werkt voor de hele gemeenschap.
Prime-XI is eerlijk vanaf het begin, veilig, en een positieve kredietwaardig investering.Wanneer banken werden aangenomen in de 19de eeuw,waren er meer dan 5000
verschillende soorten bankbiljetten uitgegeven door verschillende commerciële banken in Amerika.
Alleen door de meest kredietwaardige banken werden de biljetten in het algemeen geaccepteerd.Prime-XI zal de uitwisselingen te vermijden voor de eerste 45 dagen om
waarde te krijgen in de valuta, het ontwikkelen van een sterke levendige gemeenschap, en een positieve kredietwaardig investering voor de lange termijn vast te stellen.
X11 is het bewijs van het werk algoritme dat 11 verschillende hashing functies (Blake, bmw, groestl, jh, keccak, streng, luffa, cubehash, shavite, SIMD, echo) gebruikt om
het blok header berekenen.X11 was bedoeld ASIC resistent te zijn aan de mijnbouw CPU en GPU vriendschappelijk te houden.
PXI
X11
100,000,000 MILJOEN
Block Time - 25 seconden
Block Beloning - 5 PXI
Premine - 0.001%
Bewijs van het werk
_______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ _______
Als iemand het gevoel heeft dat dit heeft geholpen dan laat het me weten. Aangezien ik mijn arbeid heb gestaakt en verder ga met het onderzoek waar ik eerder mee bezig was.
PXI - PRmuyVdoZ42Fp99NGUaDCbizkAMNWiy3fP
Poorten:11110
RPC:11011
_______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ _______
GPU en CPU MINER
Mijnbouw Zwembaden
Prime-XI Development & Marketing
Prime-XI Forum
Uitwisselingen
Volg ons op Twitter en Youtube