Bitcoin Forum
May 09, 2024, 12:03:04 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Je eigen '' solo '' stratum pool  (Read 838 times)
drangos (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 200
Merit: 100


View Profile
August 27, 2014, 09:10:36 AM
Last edit: August 29, 2014, 01:34:14 PM by drangos
 #1

Beste medeminers,

Ik ga even peilen of er hier interesse is voor het volgende:

Momenteel heb ik 1 solo mining pool op voorraad die weg zou kunnen.
Hiermee kunnen scrypt en sha munten gemined worden.
Er zit geen website / mpos aan dus lekker simpel minen!
Je kunt eenvoudig de miners naar je eigen stratum adres sturen en minen, er zit immers ook maar 1 worker aan vast die voor al je miners hetzelfde is!
Wallet adressen zijn instelbaar net zoals difficulty opties, varr dif en nog veeeel meer.
Ik doe deze weg omdat ik momenteel met onze nieuwe pool www.mw-hosting.nl bezig ben.

Uiteraard kunnen andere miners ook op jou server mee minen, enkel komt alles op 1 wallet die je zelf instelt.

De server bestaat uit het volgende:

Hardware:

Intel Quad core
Msi moederbord
8 gb geheugen
128/256 gb SSD schijf ( weet ff niet zeker welke van de 2 )
dvd brander
fatsoenlijke behuizing

Software:

Ubuntu
Stratum server
+- 25 verschillende voorgeinstalleerde munten ( zowel sha als scrypt )

Voordeel van dit alles?
Dit mined beter en sneller dan via een wallet te minen.
Vooral als je meerdere miners hebt is dit een uitstekende oplossing.
Je krijgt er een gebruiksaanwijzing bij en ik help je met de opzet om thuis de server te laten draaien.
Wat na service met vragen / antwoorden krijg je er ook nog is bij Tongue

Op verzoek kan ik meerdere server(s) bouwen, er zit best wat werk in maar vind het wel leuk om te doen!
Ik doe dit samen met een goede vriend van mij en de prijzen zitten als volgt in elkaar:

Bovenstaande server compleet vraag ik 750 euro voor ( en dat is een koopje na al het werk wat voor geinstalleerd is! )
Dit is inclusief hardware zoals hierboven beschreven staat.
Ik heb er hier ook maar 1 van, dus indien je zelf geen hardware hebt kan ik ook dit voor je regelen.

Indien je zelf een leuke basis config hebt, denk hierbij aan soortgelijke of betere hardware dan hierboven, kan ik ook enkel een SSD schijf voor je maken.
Deze schijf bevat alle software die je nodig hebt en je mag kiezen uit 5 sha of 5 scrypt munten, een mix kan ook natuurlijk Smiley.
Mocht je meerdere munten willen hebben kost dit 30 euro per munt meer.
Enkel de SSD met software en een werkende pool kost 500 euro.
Dit klinkt veel, maar voor diegene die er wat verstand van hebben weten wat een werk erin zit een nette stratum zonder mpos op te bouwen.
Een SSD standaard van 256 gb kost +- 130 euro ( we nemen wel merken als Kingston ), dit zit dus bij de aanschaf prijs in.
Ook hier zit standaard een gebruiksaanwijzing bij hoe alles werkt.

Meer info nodig?
Stuur een mail naar info@minersworld.nl , pm me of zet het hier maar neer Tongue
Whatsapp gebruik ik ook nog: 0628976012
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!