Bitspender heeft mij ook 3 knc titan orders "geruild" welke onbruikbaar zijn. En 5 antminers S2 units welke nooit zijn verzonden.
Het begon toen ik de orders probeerde om te zetten naar mijn naam. Hier werd namelijk erg moeilijk over gedaan. Mij nog van geen kwaad bewust kocht ik ook 5 antminers s2 van hem. En betaalde deze netjes door het naar zijn wallet over te maken. Vervolgens werd het erg stil.
Week ging voorbij en ik kreeg een vaag mailtje dat meneer een ongeluk had gehad, ondertussen gingen zijn deals en posts gewoon vrolijk door op het forum, maar oke in een ziekenhuis heb je tegenwoordig ook wifi. Na veel gezeik en gezeur intussen wilde ik mijn btc terug kreeg ik een week later pas weer mail.. "Je coins worden morgen bijgeschreven. Ik verzend je de TX id dan. Kan nu niet aan mn wallet" Wat uiteraard niet gebeurde. Na nog een hoop gezeur waar mijn units of btc bleven kreeg ik plots weer een mail. Dat meneer was opgepakt ivm hij in de kroeg had gevochten dus 2 dagen vast zat..
In ieder geval kan ik zo nog wel even doorgaan... we gaan verder..
Na veel mailen en bellen met KNC meldde ze dat deze orders alleen konden worden omgezet met toestemming van de oorspronkelijke eigenaar omdat er al eens "probleempjes"met dit account was geweest.. Steve meldde dat hij geen contactgegevens van de oorspronkelijke eigenaar te hebben. Dus ben ik zelf opzoek gegaan. Eigenaren opgespoord "deze stonden op 3 verschillende namen" De eigenaar zelf, zijn oom en zijn nicht.
Eenmaal de eigenaar gevonden te hebben meldde deze me de orders verkregen waren door een gehacked account. En de hacker zijn authenticator eraan gekoppeld had.
Waar ik bitspender ermee geconfronteerd heb uiteraard en bewijs vroeg van de overdracht.
Deze had meneer uiteraard niet meer "want ik wis mijn harddisks iedere maand".
oke...
Na veelvuldig contact te hebben gehad met de eigenaar, kwam bitspender plotseling met een mailadres van de persoon want hij zou hem zelf wel eens even bellen. Desnoods zelf naar de US om bij hem langs te gaan.
Weinig kans uiteraard want het telefoonnummer van de orders werd nooit beantwoord.
Aap kwam uit de toen ik mails kreeg op het overgenomen account van skype. Dat de rekening niet betaald was.
Nieuwsgierig hiernaar bleek op skype een telefoonnummer zijn gekocht welke hetzelfde was als die op de facturen van de originele eigenaar. En dit nr (uit de US) was doorgeschakeld naar het telefoonnummer van juist je raad het al Steve
Iedere keer dus dat ik het nummer van de oorspronkelijke eigenaar belde, belde ik dus vrolijk weg naar Steve zelf.
Uiteraard is dit allemaal te bewijzen ivm de betalingen zijn gedaan via zijn creditcard wat allemaal geregistreerd staat bij skype.
Ik heb hem voorgedragen de overdracht te ontbinden en de orders terug te geven. Maar geen zinnig antwoord vanuit zijn richting.
Ik heb hier op het forum ook de mods ingelicht over zijn praktijken. En een scamtag aangevraagd bij de eigenaar. Helaas is dit niet gebeurt, was dit wel gebeurt waren er geen verdere slachtoffers geweest op het forum.
Intussen heb ik een advocaat in de armen genomen en aangifte van oplichting en fraude gedaan en het afgedragen aan een incassobureau welke een gerechtelijke procedure start. Dan mag de rechter zijn oordeel geven.
Dat verhaal zou een goede film worden, vanwaar je het blijft halen kerel, ik vraag het me nog steeds af!!
Ik heb me verdorie 600km verplaatst om een ruil te doen in JOUW voordeel!!!
En dan zit je me vanalles te liegen en te zeiken, opeens is de oorspronkelijke eigenaar een agent, terwijl hij amper 18 jaar is, dan opeens heb je zijn ID, dan weer niet.
Dan stuur je me facturen van 25000€
En dan is het 'maar als je mij zoveel
BTC betaald is alles in orde hoor....'
Veel success met je incasso, EN je advocaat. Je hebt jezelf teveel de das omgedaan op Skype gesprekken kerel. Afpersing in zijn zuiverste vorm!
Je krijgt van mij geen rotte cent, de deal is gedaan, ik heb mij ervoor 600km verplaatst, en wat er daarna gebeurd is jouw zaak, niet de mijne!
In tegendeel, ik ging 8Th krijgen + 5 btc, heb 6Th + 2.5btc gekregen waarom ik nog heb moeten smeken ook!
Vieze vuile degoutante afperser!!!
EDIT: Bedankt, nu weet ik eindelijk wie er met mijn creditcard een betaling gedaan heeft daags nadat ik bij je ben geweest.