Bitcoin Forum
May 08, 2024, 09:54:28 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: Bitcoins cash laten uitbetalen zonder zorgen?  (Read 17288 times)
Clonekiller (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 153
Merit: 100


View Profile
September 01, 2014, 09:05:56 AM
 #1

Beste ,
Stel nu ik heb op bitstamp voor 100 btc staan en ik wil ze direct in cash laten uitbetalen.
Waar kan ik dat snel doen zonder dat ik lastige vragen ga krijgen van banken of overheid.
En zonder dat er geldstromen opgemerkt worden?
Hadden we nu maar meer winkels die btc aanvaarden kon ik mijn dagelijkse inkopen doen met bitcoins.
Bedankt
1715205268
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715205268

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715205268
Reply with quote  #2

1715205268
Report to moderator
1715205268
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715205268

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715205268
Reply with quote  #2

1715205268
Report to moderator
1715205268
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715205268

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715205268
Reply with quote  #2

1715205268
Report to moderator
If you see garbage posts (off-topic, trolling, spam, no point, etc.), use the "report to moderator" links. All reports are investigated, though you will rarely be contacted about your reports.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715205268
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715205268

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715205268
Reply with quote  #2

1715205268
Report to moderator
1715205268
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715205268

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715205268
Reply with quote  #2

1715205268
Report to moderator
1715205268
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715205268

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715205268
Reply with quote  #2

1715205268
Report to moderator
Kevinrasf
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 560
Merit: 500


View Profile
September 02, 2014, 10:45:50 AM
 #2

Beste ,
Stel nu ik heb op bitstamp voor 100 btc staan en ik wil ze direct in cash laten uitbetalen.
Waar kan ik dat snel doen zonder dat ik lastige vragen ga krijgen van banken of overheid.
En zonder dat er geldstromen opgemerkt worden?
Hadden we nu maar meer winkels die btc aanvaarden kon ik mijn dagelijkse inkopen doen met bitcoins.
Bedankt


Misschien dat Bitonic.nl ze wilt overnemen, hun zouden het geld er voor moeten hebben.

EDIT: Via Kraken.com verkopen die hebben BTC-EUR , op mijn account kan ik zonder gedoe bijv die 100 btc verkopen in 1 keer laten storten.

Overheid ziet BTC niet als geld dus zouden ze er niet moeilijk over doen.


www.heathenmead.com voor Honingwijnen en meer. betaal met Bitcoin.
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 02, 2014, 01:49:27 PM
 #3

zoek eventueel een koper die voor cash bitcoins wil kopen. Ik ken er wel een paar...
TheNewAnon135246
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2198
Merit: 1989


฿uy ฿itcoin


View Profile
September 03, 2014, 06:34:55 PM
 #4

Beste ,
Stel nu ik heb op bitstamp voor 100 btc staan en ik wil ze direct in cash laten uitbetalen.
Waar kan ik dat snel doen zonder dat ik lastige vragen ga krijgen van banken of overheid.
En zonder dat er geldstromen opgemerkt worden?
Hadden we nu maar meer winkels die btc aanvaarden kon ik mijn dagelijkse inkopen doen met bitcoins.
Bedankt


Misschien dat Bitonic.nl ze wilt overnemen, hun zouden het geld er voor moeten hebben.

EDIT: Via Kraken.com verkopen die hebben BTC-EUR , op mijn account kan ik zonder gedoe bijv die 100 btc verkopen in 1 keer laten storten.

Overheid ziet BTC niet als geld dus zouden ze er niet moeilijk over doen.



Bij bitonic kan je maximaal tot 10.000 euro (ver)kopen, dus je zal wel meerdere transacties moeten maken. Je zou ook een deel kunnen investeren of inderdaad het uitgeven in webshops. Er zijn zat webshops waar je met bitcoin kan betalen dus dat moet geen probleem zijn.
eddyubachs
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1000



View Profile
September 03, 2014, 10:11:06 PM
 #5

zal niet zeggen dat je problemen gaat krijgen, maar als je in Nederland woont, moet er wel belasting worden betaald op bitcoins. (volgens Dijstelbloem, minister van financiën)
Ook al wordt bitcoin niet erkend als elektronisch geld, volgens hem vallen ze evengoed onder verkregen inkomsten, en moet er dus belasting op betaald worden.

Al vraag ik me wel af, hoe ze daarop gaan controleren, aangezien ze moeilijk iedere Nederlandse bankrekening kunnen gaan checken op stortingen van Bitcoin bedrijven
LitcoinCollector
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1092
Merit: 1000


View Profile
September 10, 2014, 08:11:24 PM
 #6

Lastig, ik zou zeggen in kleine hoeveelheden. Maar waarom nu Bitcoin inwisselen?
Clonekiller (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 153
Merit: 100


View Profile
September 19, 2014, 09:17:16 AM
 #7

Niet dat ik bitcoins wil verkopen want zoveel heb ik er nie maar ik wil wel al weten hoe de vork in de steel zit bedankt.Ipv verkopen lijkt het nu beter om bij te kopen.
De vraag ik tot waar zal hij gaan? Smiley
zimmah
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1106
Merit: 1005



View Profile
September 19, 2014, 04:57:54 PM
 #8

Beste ,
Stel nu ik heb op bitstamp voor 100 btc staan en ik wil ze direct in cash laten uitbetalen.
Waar kan ik dat snel doen zonder dat ik lastige vragen ga krijgen van banken of overheid.
En zonder dat er geldstromen opgemerkt worden?
Hadden we nu maar meer winkels die btc aanvaarden kon ik mijn dagelijkse inkopen doen met bitcoins.
Bedankt

Kraken en bitonic zijn snel en 100 euro valt niet op. 100 bitcoin wel, maar ik weet niet of ze daar echt moeilijk over doen. Ik denk dat als er ineens een paar duizend euro op je rekening staat, ze wel vragen stellen.

Misschien kun je localbitcoins proberen, wel even de betrouwbare verkopers eruit pikken.
zimmah
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1106
Merit: 1005



View Profile
September 19, 2014, 05:00:46 PM
 #9

zal niet zeggen dat je problemen gaat krijgen, maar als je in Nederland woont, moet er wel belasting worden betaald op bitcoins. (volgens Dijstelbloem, minister van financiën)
Ook al wordt bitcoin niet erkend als elektronisch geld, volgens hem vallen ze evengoed onder verkregen inkomsten, en moet er dus belasting op betaald worden.

Al vraag ik me wel af, hoe ze daarop gaan controleren, aangezien ze moeilijk iedere Nederlandse bankrekening kunnen gaan checken op stortingen van Bitcoin bedrijven

Als de BD reden heeft om aan te nemen dat je meer vermogen hebt dan je opgeeft (Porsche voor de deur maar geen inkomen en nooit meer dan 50k spaargeld of iets dergelijks) dan ligt de bewijslast bij jou om te bewijzen hoe je dit legaal (en wit) hebt bekostigd. Dit kan je in de toekomst dus problemen opleveren.

verhuizen, klaar.

Was toch al niet van plan mijn hele leven in nederland te blijven wonen, het land is totaal niet boeiend, klimaat is niet erg lekker (óf benauwd, óf ijskoud, nauwelijks lekker zachte dagen) eigenlijk is er geen reden om in nederland te blijven wonen.

Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
October 07, 2014, 05:43:21 AM
 #10

Beste ,
Stel nu ik heb op bitstamp voor 100 btc staan en ik wil ze direct in cash laten uitbetalen.
Waar kan ik dat snel doen zonder dat ik lastige vragen ga krijgen van banken of overheid.
En zonder dat er geldstromen opgemerkt worden?
Hadden we nu maar meer winkels die btc aanvaarden kon ik mijn dagelijkse inkopen doen met bitcoins.
Bedankt
Op www.koop-bitcoin.nl  binnen 24/u op je rekening.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
barryzand
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
October 07, 2014, 02:08:16 PM
 #11

btcdirect.nl

de volgende werkdag rond half 12 op je rekening,

Spoedstorting kan ook, kost 7,50. meestal binnen 2-3 uur op je rekening Tongue (mijn record is 70 minuten  Cheesy Grin)

Ik heb ook 1 keer mn rekeningnr verkeerd getypt, binnen 3 uur kreeg ik mail dat het rekeningnr niet klopte met de naam die erachter hing Smiley perfecte service! Wink
coins2cash
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
November 04, 2014, 05:31:34 PM
 #12


Op www.coins2cash.eu kunt u uw bitcoin(s) verkopen voor contant geld.
Nadat u uw cryptocurrency heeft verkocht aan onze webshop kunt u een afspraak met ons maken. Ons kantoor is gevestigd in het centrum van Amsterdam.
Zodat u gemakkelijk uw contant geld kunt ophalen. Coins2Cash rekent een 4,5 % commissie fee.
U bent niet verplicht om uw bankgegevens te verstrekken. Coins2cash werkt met een twee-staps vertificatie, dit betekent dat alleen u of een kennis het geld kan ophalen.
Op het moment is de bitcoin nog niet aangemerkt als wettig betaalmiddel, dus kan er vrij in gehandeld worden.

Mocht u verder nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze helpdesk info@coins2cash.eu.
Maharaja
Member
**
Offline Offline

Activity: 91
Merit: 10


View Profile
November 06, 2014, 11:29:59 AM
 #13

Al vraag ik me wel af, hoe ze daarop gaan controleren, aangezien ze moeilijk iedere Nederlandse bankrekening kunnen gaan checken op stortingen van Bitcoin bedrijven
Ik denk dat dat voor de Belastingdienst niet eens zo moeilijk is.

Zarne
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
November 18, 2014, 02:12:04 PM
 #14

Weet iemand welke partijen er nog meer btc met cash aankopen?

coin2cash.eu ziet er trouwens nogal schimmig uit qua setup. Ga natuurlijk geen coins vooruit sturen...


bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
November 26, 2014, 11:51:47 AM
 #15

regering wil bitcoin btw vrij stellen
barryzand
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
November 26, 2014, 11:59:08 AM
 #16

regering wil bitcoin btw vrij stellen

Heb je daar een artikel bij toevallig?  Roll Eyes Ik wil dat wel even doorlezen  Cheesy
Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
November 26, 2014, 12:00:15 PM
 #17

http://coincourant.nl/ministerie-van-financien-bitcoin-transacties-waarschijnlijk-vrijgesteld-van-btw/
barryzand
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
November 26, 2014, 06:46:22 PM
 #18


Wat een heerlijk landje zijn wij toch af en toe..  Smiley Ze weten dus eigenlijk nog steeds niet wat ze er nu mee moeten doen  Cheesy
kuusj98
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1000


I <3 VW Beetles


View Profile
December 03, 2014, 01:50:06 PM
 #19

zal niet zeggen dat je problemen gaat krijgen, maar als je in Nederland woont, moet er wel belasting worden betaald op bitcoins. (volgens Dijstelbloem, minister van financiën)
Ook al wordt bitcoin niet erkend als elektronisch geld, volgens hem vallen ze evengoed onder verkregen inkomsten, en moet er dus belasting op betaald worden.

Al vraag ik me wel af, hoe ze daarop gaan controleren, aangezien ze moeilijk iedere Nederlandse bankrekening kunnen gaan checken op stortingen van Bitcoin bedrijven
Zolang er geen echte regels voor zijn zou ik me geen druk maken over eventuele belasting...
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3920
Merit: 2198


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
September 02, 2016, 03:45:11 PM
 #20

All post that were related to that advertisement post have been removed. In other words, all posts that quoted the original posts or the "Mods: Reclame"-post have been removed as specified by forum rules. Yes, I know It's slightly aggressive, sorry about that, just doing my job. Wink

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!