Bitcoin Forum
May 23, 2024, 09:00:59 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Gaat lekker Guldencoin  (Read 3236 times)
Geldnodig (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
September 02, 2014, 02:28:04 PM
 #1

Deze week maar alvast boeken voor vakantie naar Maleisië dankzij de Guldencoin Smiley
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
September 08, 2014, 11:24:15 PM
 #2

tot je er spijt van hebt dat je de coins niet gewoon lekker bewaard hebt! en de prijs nog hoger gekomen is
Buerra
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
September 09, 2014, 09:11:15 PM
 #3

Als, als, als. Gewoon lekker genieten van je winst  Wink
veertje
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 11, 2014, 02:23:43 PM
 #4

Als, als, als. Gewoon lekker genieten van je winst  Wink

Ik verkoop niks via de exchange. Ik koop er mijn wijntjes en broodjes mee  Cheesy
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
September 12, 2014, 05:08:53 PM
 #5

Als, als, als. Gewoon lekker genieten van je winst  Wink

Ik verkoop niks via de exchange. Ik koop er mijn wijntjes en broodjes mee  Cheesy

En ik HODL Wink.

Ik baal wel als een stekker dat ik er niet véél meer gekocht heb toen ik de Guldencoins kocht die ik nu bezit. Wellicht had ik dan een klein deel verkocht, aangezien ik elke euro goed kan gebruiken momenteel Wink. Helaas heb ik niet zóveel Guldencoin, de GuldenCoins die ik nu heb, hou ik gewoon bij voor de future Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Geldnodig (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
September 16, 2014, 01:23:30 PM
 #6

tot je er spijt van hebt dat je de coins niet gewoon lekker bewaard hebt! en de prijs nog hoger gekomen is

Daar was ik eerst ook bang voor maar heb er toch 3 miljoen kunnen verkopen voor 7.50 per duizend met inkoop van 0.35 cent per 1000 Grin
Achter af echt blij dat ik dat gedaan heb wordt een super vakantie Shocked
Waarschijnlijk wanneer terug ben koop ik ze weer voor de oude prijs want hij blijft maar dalen en dat is heeel goed nieuws Grin Grin Grin Grin
Geldnodig (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
September 16, 2014, 01:39:26 PM
 #7

Al denk ik wel dat zon hoge prijs nog wel een half jaar kan duren als je het vergelijkt met andere altcoins die hun eerste bubbel hebben gehad komen er niet makkelijk meer te boven Cool
veertje
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 16, 2014, 11:23:17 PM
Last edit: September 18, 2014, 10:32:37 PM by veertje
 #8

tot je er spijt van hebt dat je de coins niet gewoon lekker bewaard hebt! en de prijs nog hoger gekomen is

Daar was ik eerst ook bang voor maar heb er toch 3 miljoen kunnen verkopen voor 7.50 per duizend met inkoop van 0.35 cent per 1000 Grin
Achter af echt blij dat ik dat gedaan heb wordt een super vakantie Shocked
Waarschijnlijk wanneer terug ben koop ik ze weer voor de oude prijs want hij blijft maar dalen en dat is heeel goed nieuws Grin Grin Grin Grin

Oprecht een fijne vakantie! Hoop dat je op tijd bent met terug inkopen. Denk dat de bodem op 600-800 sat is gelegd. Wellicht up we go again soon.

Ik hou ze mooi vast, koop ermee en koop zo nu en dan wat bij.


bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
September 22, 2014, 10:05:46 PM
 #9

gefeliciteerd, ik had ze vast gehouden voor de lange termijn als ik jou was
Geldnodig (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
September 23, 2014, 09:41:25 AM
 #10

gefeliciteerd, ik had ze vast gehouden voor de lange termijn als ik jou was

Meen je dat nou gozer hoe lief dat jij dat dan nou zegt Grin heb er daarom ook maar een paar verkocht niet alles ben geen gekske eej Roll Eyes
Maar uh voorlopig zitten de ballast tanks van de duikboot nog steeds vol met water Cool
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
September 23, 2014, 03:17:12 PM
 #11

gefeliciteerd, ik had ze vast gehouden voor de lange termijn als ik jou was

Meen je dat nou gozer hoe lief dat jij dat dan nou zegt Grin heb er daarom ook maar een paar verkocht niet alles ben geen gekske eej Roll Eyes
Maar uh voorlopig zitten de ballast tanks van de duikboot nog steeds vol met water Cool

we zulle zien wat daar mee gebeurd op den duur
Geldnodig (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
September 25, 2014, 08:26:01 AM
 #12

Denk dat de eerste de beste nieuwe coin die er op de markt komt met een leuk marketing budget NLG 100 x voorbij streeft op zijn dooie akkertje want ja mond op mond reclame is sow 1948 Wink Maar jullie weten toch alles beter dus we zullen het gaan zien Cool
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
September 26, 2014, 10:47:38 PM
 #13

Denk dat de eerste de beste nieuwe coin die er op de markt komt met een leuk marketing budget NLG 100 x voorbij streeft op zijn dooie akkertje want ja mond op mond reclame is sow 1948 Wink Maar jullie weten toch alles beter dus we zullen het gaan zien Cool

heb je zin om mee te werken met de marketing? je weet het zo goed en we kunnen je goed gebruiken ;-)

We zeggen niet dat we alles beter weten (ideeën zijn welkom) maar bij de guldencoin zitten mensen met ervaring in bepaalde dingen en die gebruiken we bij de guldencoin

alleen bitcoin en guldencoin heb ik ooit wat van gezien bij winkels en ooit een folder van bitcoin in me handen gehad
LCKEES89
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
October 28, 2014, 06:55:26 PM
 #14

Ja ja de guldencoin id nu alweer gestegen
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!