Bitcoin Forum
May 09, 2024, 04:38:53 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Oude laptops  (Read 1601 times)
RV1969 (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 121
Merit: 100


View Profile
September 10, 2014, 01:48:29 PM
 #1

Even meten: is er nog behoefte aan een shitload oude laptops? Denk aan 15' Pentium 2,3 en M. Ga er maar van uit dat de batterijen het niet meer doen. Adapters en tassen zitten er bij, vaak ook nog een XP-licentiecode.

Geen hoofdprijzen uiteraard, wil ook ruilen tegen oude, overbodig geworden miningapparatuur zoals Gridseeds, stapeltje USB-erupters, Jally's, Singles, Zeusminers, Block erupters voor het museum
1715229533
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715229533

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715229533
Reply with quote  #2

1715229533
Report to moderator
Unlike traditional banking where clients have only a few account numbers, with Bitcoin people can create an unlimited number of accounts (addresses). This can be used to easily track payments, and it improves anonymity.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Furio
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
September 13, 2014, 09:14:44 AM
 #2

Hi,

Ben op zoek naar een laptopje voor erbij. Kan je wat meer specificaties geven? Ik moet gewoon stabiel Windows 7 kunnen draaien met minimaal 2/3 gb geheugen Smiley Processor boeit me niet zo, als het maar genoeg is voor 7.

Ben benieuwd naar de prijs en specificaties Smiley

RV1969 (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 121
Merit: 100


View Profile
September 13, 2014, 11:17:58 AM
 #3

Ik zal eerlijk tegen je zijn, Windows 7 kan je vergeten op deze laptops. Ze zijn geschikt om ASICs of andere processen aan te sturen, beetje met lichte Linuxdistro's te werken of wellicht kan je ze uitelkaar slopen en aan de muur hangen als Bitcointicker.

Dat laatste verzin ik net, dus er is er één minder beschikbaar  Grin

Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
September 13, 2014, 03:01:22 PM
Last edit: September 13, 2014, 09:46:10 PM by Jansen227
 #4

Ik heb zelf ook een oude laptop met Pentium M processor (Acer Aspire 1680) welke Windows 7 draait.

Voor een paar tientjes er 2gig geheugen ingestopt, een aangepaste bios geïnstalleerd om power management weer te laten werken, en gaan met die banaan.
Volgens mij draait Windows 7 sowieso een stuk soepeler dan XP of Vista, omdat deze laatste 2 nogal "log" zijn geworden door alle updates.

Bij m'n ouders heb ik ook nog een oude computer met Pentium 4 processor staan die (na het aflopen van de ondersteuning van XP) een upgrade naar 7 heeft gehad, bij nader inzien had ik dit eigenlijk veel eerder moeten doen.
Furio
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
September 13, 2014, 05:32:31 PM
 #5

Ik zal eerlijk tegen je zijn, Windows 7 kan je vergeten op deze laptops. Ze zijn geschikt om ASICs of andere processen aan te sturen, beetje met lichte Linuxdistro's te werken of wellicht kan je ze uitelkaar slopen en aan de muur hangen als Bitcointicker.

Dat laatste verzin ik net, dus er is er één minder beschikbaar  Grin



Mijn laptop die nu stabiel windows 7 draait heeft een 1.6 GHz Intel CPU T2050 en 3 GB werkgeheugen. Afgezien van het werkgeheugen, heb je er geen 1 met die specs Smiley

barryzand
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
September 13, 2014, 09:29:27 PM
 #6

Ik zal eerlijk tegen je zijn, Windows 7 kan je vergeten op deze laptops. Ze zijn geschikt om ASICs of andere processen aan te sturen, beetje met lichte Linuxdistro's te werken of wellicht kan je ze uitelkaar slopen en aan de muur hangen als Bitcointicker.

Dat laatste verzin ik net, dus er is er één minder beschikbaar  Grin



Dit moest ik even quoten  Grin Grin Grin

Goed idee man Cool
cannachris
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 250

cats love crypto | 911 truth @checktheevidence.com


View Profile
September 24, 2014, 06:04:31 AM
 #7

Hey ik heb een hele stapel usb erupters (zo'n 15, zwart en blauw), PM me even als je denkt dat we en mooie deal kunnen maken

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!