Bitcoin Forum
May 28, 2024, 04:25:59 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Problemen mining  (Read 1121 times)
minerjoen (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 644
Merit: 500



View Profile
September 13, 2014, 08:50:33 AM
 #1

Goedendag allemaal!

Sinds vandaag heb ik een probleem met mining ( alle ALT coin types ). Uit veiligheid redenen heb ik de rigs uitgezet doordat ik 2 weken op vakantie ben geweest, gister terug gekomen en vandaag wilde ik de boel weer starten. Echter geeft hij bij elke pool aan dat de pool niet beschikbaar is.

Wat heb ik al gedaan?

- Firewall gecheckt
- Pools gecheckt of de stratum info etc nog klopt en/of ze nog online zijn
- miner versies gecheckt ( hoewel dit niks uit zou maken )
- Verschillende algo's getest zoals scrypt, x11, x13 en x15

Het opstarten van de .bat duurt al lang, na ongeveer 5 min krijg ik de melding dat of mijn inlog info niet bestaat of dat de pool link / port niet zou bestaan

Bitcoin: 1GPjrqoWGQfqyCEYnPhbA3nWN9dmMwFHRE
Elementrem: 0xF4789b95826C4474B3E7C780Fd90f639b51C4B6c
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
September 13, 2014, 01:26:06 PM
 #2

Zou je wellicht wat screenshots kunnen toevoegen van die melding?

Wellicht dien je een nieuwere versie van de miner te gebruiken. Zelf heb ik vroeger wel eens gehad dat mijn virusscanner de miner deels of helemaal blokkeerde, waardoor deze ook niet functioneerde met de meest rare errors.

Wat je ook kunt proberen is je miner te pointen naar een multipool waar geen registratie vereist is, bijvoorbeeld Clevermining door in een .bat te noteren

stratum+tcp://us.clevermining.com:3333 -u YOUR_BTC_ADDRESS -p anything

(alleen even YOUR_BTC_ADDRESS veranderen in een BTC adres).

Edit: dit betreft ook Scrypt, dus de gehele .bat regel goed invullen dus inc. path : cgminer-2.11.4-windows\cgminer --scrypt --url stratum+tcp://us.clevermining.com:3333 -u YOUR_BTC_ADDRESS -p anything.

Post anders eens je inhoud van de .bat file hier.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!