Bitcoin Forum
June 22, 2024, 08:51:10 AM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: Teken petitie Guldencoin  (Read 2785 times)
veertje (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 15, 2014, 12:47:33 PM
Last edit: September 19, 2014, 10:05:58 AM by veertje
 #1

Let's go! 10.000 handtekeningen om aan Coinbase aan te bieden met het verzoek Guldencoin aan hun diensten toe te voegen.


Motiveer je vrienden, familie en collega's. Samen staan we sterk.


http://www.guldenpetitie.nl/13/guldencoin-x-coinbase-nederland-doel-10-000-handtekeningen/


veertje (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 17, 2014, 01:28:43 PM
 #2

Even een bump voor de petitie  Wink

Alvast bedankt als je meedoet.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
September 17, 2014, 02:51:15 PM
 #3

Ik las er toevallig net over in de GuldenCoin thread. Ik zal 'm zo even tekenen Wink.

Al 185 handtekeningen behaalt zie ik. Eens kijken hoe snel we de 1000 en vervolgens de 10000 gaan halen Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
argov
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 178
Merit: 100


View Profile
September 17, 2014, 03:37:07 PM
 #4

Waarom Coinbase? Coinbase is al niet het meest geliefkoosde bitcoinbedrijf, waarom zou ik dan moeten vragen dat ze ook Guldencoin zouden accepteren. Ze accepteren niet eens litecoin.

Greetings

1JBwWnqwxGTtqchacyHuhdjWZhYYonBuDf and 19KXWjUZnNPatoMZoRiFMzJFWA7mxBRPX5
veertje (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 19, 2014, 08:15:02 AM
 #5

We staan op 197. Valt een beetje tegen nog. Laatste bump voor dit topic  Smiley

bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
September 21, 2014, 08:28:54 AM
Last edit: September 23, 2014, 08:57:12 PM by bram_vnl
 #6

mooi om te zien dat dit gedaan word en ik heb al getekend
Geldnodig
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
September 21, 2014, 01:18:46 PM
 #7

We staan op 197. Valt een beetje tegen nog. Laatste bump voor dit topic  Smiley



197 pas waarom gaan jullie niet de straten op dan net als de politiek altijd doet echt actie voeren!! het grote gros zit echt niet op deze website hoor kan je lang wachten op handtekeningetjes.
veertje (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 21, 2014, 01:54:08 PM
 #8

We staan op 197. Valt een beetje tegen nog. Laatste bump voor dit topic  Smiley



197 pas waarom gaan jullie niet de straten op dan net als de politiek altijd doet echt actie voeren!! het grote gros zit echt niet op deze website hoor kan je lang wachten op handtekeningetjes.

Inmiddels wel al 208 Cheesy Het begint natuurlijk wel met cryptominded people hier op bct o.a. die de boodschap dan weer verder verspreiden via kennissen en vrienden Misschien idd de straat gewoon op en actief benaderen.


Geldnodig
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
September 21, 2014, 02:05:38 PM
 #9

11 hantekeningetjes er bij in bijna 2 dagen Huh denk dat als jullie niet naar buiten gaan de straten en steden in met een goede promotie actie je er net zo goed mee kan stoppen begrijpen jullie dat dan echt niet?Huh denk dat je weinig aan mislukte campagnes heb toch!

veertje (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 21, 2014, 02:33:44 PM
Last edit: September 21, 2014, 02:44:05 PM by veertje
 #10

Inmiddels al 233  Cheesy Zie het werkt toch wel, als je maar blijft reminden! Ik had per abuis dit topic gesloten, was misschien ook verwarrend.

De target voor deze petitie is door de petitiestarter bewust hoog gezet om NLG-gebruikers te prikkelen, denk ik. De community is nog relatief klein natuurlijk en een petitie tekenen doet ook niet iedereen even zomaar. Het doel is tevens via kennissen bekendheid geven aan Guldencoin en dat gebeurt momenteel wel volop. Denk dat dat het meest via mail gebeurd en dan reminden is zeker nodig om te tekenen, omdat men het anders vergeet als men het niet gelijk doet.

Er is bewust voor gekozen om eerst de basis goed te leggen en langzaam te groeien mond tot mond in plaats van snel. Ook met zo'n petitie kan het ineens snel gaan, denk alleen dat de targetdatum wat te kort dag is.

Marketing is nog nauwelijks aan de orde geweest bij Guldencoin, dat komt zodra de basis echt helemaal goed is voor echte campagnes etc.

Als je goede ideeën hebt, meld ze aub op het forum https://forum.guldencoin.com en je kunt natuurlijk actief bijdragen aan het succes van NLG. Dat geldt voor iedereen die dit leest overigens. Allen welkom en steun onze nationale crypto NLG!  Cool



Geldnodig
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
September 21, 2014, 02:45:17 PM
 #11

Niks is nooit te vroeg!! ga naar buiten  zal je zien dat er een wereld voor jullie open gaat.
Allemaal een NLG jassie aan bijv:
En zon platvorm is ook nooit klaar zal je altijd aan moeten blijven sleutelen.
Zodra ik zie dat jullie actief iets gaan organiseren kom ik naar het forum maar zolang het over soep en aardappels gaat wens ik jullie veel succes Cool
veertje (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 21, 2014, 02:54:01 PM
 #12

Inmiddels al 257  Cheesy

Pak je net een OT gesprek eruit op het forum  Grin
Promotie Guldencoin op walking billboards ligt op korte termijn al wel in het verschiet.

https://forum.guldencoin.com/index.php?topic=459.30
Buerra
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
September 21, 2014, 02:59:56 PM
 #13

De target voor deze petitie is door de petitiestarter bewust hoog gezet om NLG-gebruikers te prikkelen, denk ik.

Klopt, ik heb de petitie gestart om mensen van de bank te krijgen Wink
veertje (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 21, 2014, 07:41:35 PM
 #14

Inmiddels 283. Toch mooi wat bijgekomen vandaag. Zegt het voort, zegt het voort...
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
September 21, 2014, 08:48:23 PM
 #15

@geldnodig als je het allemaal zo goed weet, ga de straat dan op om mensen zo ver te krijgen, we zijn zat bezig met de guldencoin we kunnen niet alles te gelijk je kan het beter goed doen dan te snel
argov
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 178
Merit: 100


View Profile
September 22, 2014, 05:58:53 PM
 #16

Waarom Coinbase? Coinbase is al niet het meest geliefkoosde bitcoinbedrijf, waarom zou ik dan moeten vragen dat ze ook Guldencoin zouden accepteren. Ze accepteren niet eens litecoin.
Aangezien ik niet graag genegeerd word...

Greetings

1JBwWnqwxGTtqchacyHuhdjWZhYYonBuDf and 19KXWjUZnNPatoMZoRiFMzJFWA7mxBRPX5
veertje (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 22, 2014, 06:14:59 PM
Last edit: September 22, 2014, 06:49:25 PM by veertje
 #17

Waarom Coinbase? Coinbase is al niet het meest geliefkoosde bitcoinbedrijf, waarom zou ik dan moeten vragen dat ze ook Guldencoin zouden accepteren. Ze accepteren niet eens litecoin.
Aangezien ik niet graag genegeerd word...

Staat op de pagina van de petitie:

Waarom Coinbase?

    Naast Litepaid nog een betaalserviceprovider voor Guldencoin
    Met Coinbase beschikt Guldencoin over een veilige en betrouwbare online wallet
    Met Coinbase zetten we Guldencoin grootschalig op de kaart

Samen met Bitcoin gaat Guldencoin hand in hand Nederland in  Wink


argov
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 178
Merit: 100


View Profile
September 23, 2014, 04:49:31 PM
 #18

Dat is naar mijn mening niet echt een sterk antwoord. Blockchain.info en Bitpay zijn bijvoorbeeld veel groter. De laatste is overigens reeds in Nederland gevestigd.

Greetings

1JBwWnqwxGTtqchacyHuhdjWZhYYonBuDf and 19KXWjUZnNPatoMZoRiFMzJFWA7mxBRPX5
veertje (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
September 23, 2014, 05:00:55 PM
 #19

Dat is naar mijn mening niet echt een sterk antwoord. Blockchain.info en Bitpay zijn bijvoorbeeld veel groter. De laatste is overigens reeds in Nederland gevestigd.

Als we groeien komt Bitpay ook wel in beeld. Wel is er al samenwerking met Bitstraat.

Hieronder cafetaria De Prins in hartje Amsterdam, waar met Guldencoin en Bitcoin betaald kan worden.



Edit: Altijd welkom op het forum om mee te praten: https://forum.guldencoin.com
Geldnodig
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
September 23, 2014, 05:38:09 PM
 #20

Nee heel leuk voor Amsterdammers die patatkraam  gaan jullie in andere delen van Nederland ook bedrijven regelen op korte termijn zie namelijk nul,nul beweging omtrent promotie op jullie Forum moet dat echt helemaal vanuit de community komen?Huh gaat hem met dit groepje niet worden er gebeurt geen drol. misschien met mensen gaan praten die er wel verstand van hebben Roll Eyes of wat NLG eraan uitgeven misschien! Als er eerst nog een paar jaar aan de fundering van NLG gewerkt moet worden heb ik niks gezegd? maar dan zet ik eerst een paar jaar mijn geld op andere coins want nu zie ik al iets te lang mijn geld verdampen Embarrassed
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!